Eli näin unta että joku murhaaja yritti tappaa minut jollain aseella. Kuitenkin sain hänen aseensa ja ammuin häntä vatsaan ja hän sanoi "En tiedä ollenkaan" ja kaatui maahan ja sitten heräsin. En muista tarkalleen mitä siinä tapahtui.
Tappaminen unessa
5
1624
Vastaukset
Unessasi on asetelma, jossa sinua uhataan ja käännät uhan sitä itseään vastaan. Eräällä tavalla annat jonkun maistaa omaa lääkettään.
Tämä voisi kertoa, että sinulla on halua tosielämässäkin antaa jollekulle samalla mitalla takaisin.- Anonyymi
Noh ei kai noin asianlaita oo.
- Unijukka15
Tappaminen on unessa siis symbolista. Monen lähteeni mukaan miehen tappaminen unessa on merkki onnesta (paitsi jos kysymyksessä olisi sukulaismies) ja menestyksestä. Tämä voi viitata siihen, että edessä olisi joku "onnekas käänne", jossa pitäisi (valve-elämässä) reagoida nopeasti, että saisit hyötyä.
Huomioitava on tietysti, että tämä mies jonka ammuit, oli "vihollisesi" eli tekosi oli oikeutettu. Positiivisia hahmoja ei saisi unessakaan tappaa.
Lisäksi tälläinen "äkillinen" tapahtuma on mielestäni paljon hyväenteisempi kuin "vakoojatyypin" aseuni olisi, jossa suunnitellaan jotakin takoa pitkää ym. ... - gfyugyug
Uni kuvaa väittelyä jossa sinä tiesit paremmin asian. Vastaväittelijäsi "ei tiennyt ollenkaan" asiaa.
- Anonyymi
Onko maksa seläsä vai mikä takaylhäällä välillä kitisöö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191