Ohhoh........

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pedofiili

      Kävitkö jo raiskaamassa alaikäisiä houkuttelemalla jonnekin tuolta nuorten palstalta?

      • Sulla ei varmaan mee kovin hyvin...


      • aploodit

        manipulaation mestari.


    • EnosaaTietää

      Olen miettinyt tuota viimepäivinä. ilmeisesti Irakissa ovat tottuneet erilaiseen ruokaan. Oulun serviisi aikoo ainakin lisätä kasviksien määrää ja olikohan, että myös riisiä lisäävät..Oulun Hiukkavaarassa on järjestetty pakolaisille kerran viikossa kokoontuva kielikurssi. Viimeksi osallistujia oli n. 200. Minua mietityttää mielenilmauksissa mainittu turvapaikka tilojen epäsiisteys. Tulee mieleen, että voisivatkohan Irakilaiset itse siivota kasarmissa käytettävät tilat. valitusta oli tullut myös siitä, että juomavesi pitää ottaa kasarmin asuintiloissa vessasta. Vastakkain asettuliksi voisin esittää syyriän pakolaiset esim. Libanonissa ja muissa arabianmaissa teltta kylissään. Monet joutuvat säännöstelemään vettä. He olisivat kiitollisia tuosta vessan vedestä. kaikki niin suhteellista. toisaalta varmastikaan ei ole helppoa asua kasarmi tiloissakaan, monen miehen samoissa tiloissa ilman yksityisyyttä ja vieraassa maassa. Ilman työtä ja perheen tukea. Toisaalta herättää kysymyksiä, mitä Irakin miehet ovat lähteneet pakoon, jos ei kelpaa. Kriisejäkö vai elintasoa ?

      • Ps......
        Lähes tulkoon rakastin koulujen ruokia...
        <3


      • edelliseltä

        Voi kamala, miten paljon minulla on kirjoitusvirheitä :D Aika nolo..Niin, minulla sama juttu. Kouluruuat olivat huippuja. Eturivissä istuva ystäväni kuljetti minulle kaikki sulatejuustonsa ja paperiin käärityt maksanpalat. Söimme luokassa. Kerran välitunnilla olimme kahdestaan luokassa ja hän aukaisi pulpetin kannen ja näytti, mitä oli säästänyt minulle. Makkarakastikkeen makkarat. Nam...


      • ihanalle___

        Manipulaatiota.


      • nalleseni

        Missä kohin. Mielestäni vain ajatuksia.


      • ihanalle___

      • edelliseltä

      • ihanalle___
        nalleseni kirjoitti:

        Missä kohin. Mielestäni vain ajatuksia.

        Voih <3 kyl mul on vähä satuliaki ikävä. Painastot kiusi. mut se in flames huppari on käytös nyt. Syksyl on kylmä ja nii vähän tekemistä. Hannu nai sitä minnaa ja mari sekoilee jossa netis. satu laittaa painastoja päälle ja jaana jakaa tussuu muual. Jenna vinkuu sexii mut si se haluis kakarankii. Tomi bailaa jossai yksi ja nai muit. Mää teen si kakkui ku näyttökii ees opiskeluis. Miks mu älypuheli ei toimi? Intaan en pääse. Voi ristoki suuttuu ku ei oo voinu stalkkaa mua viiteen minuttiin. Käyn äkkii laittaa jonkun foton. Persuja käy seuraan tuol muual ja siivoon vähä. si niilo tavii riipputissist kuva. Heliki on kade on niilo ja hannu haluuki mut. Niina se jakaa kaikil tuol ja tarjan kaa on ongelmii ku jukka ei tykkää jakaa. Mut mä käyn ny intans. Päiviti facebooki tos minuutti si sielt voi stalkkaa mis mää in flames hupparin kaa meen.


      • ihanalle___
        edelliseltä kirjoitti:

        Ookko se itseään anarkistiksi kutsuva musta hiuksinen ?

        Värjäsi hiukseni mustiks ennen oli valeit ja ruskeit raitoi.


    • JärkeeNyvähä

      Nyt vähän näkökykyä kehiin..ainakaan palstaa ei voi haukkua globaalisoitumisesta. Miten tällaisella pienellä palstalla voi juuri ketään manipuloida. Suuret kuvitelmat..

      • ihanalle___

        muistaks kun kokaisin kakkuu ja ostin sen in flames hupparin :) Mul on monesti tylsää ja ostelen in falmes huppareit. Psykologi sano et siit on hyötyy anoreksiaan et mää teen sillai. Muistaks ku latasin instaan se kuva siit kakust minkä tein?
        Kerron jutskii tänne paljon. Mut mää pidän sitä in flamesin huppariii aina päällä! <3


    • todellailoinen
      • Manipuliolisti

        Paha tulee pahan luo. Islamilaisuus pelottaa. Heillä niin eriarvot. Toisaalta,paha saa vallan,jos hyvät ei tee mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe