Hei
Mulla on 2 punakorvakilpikonnaa, toinen 17 v. ja toinen 13 v. Tietääkö kukaan kuinka kauan punakorvakilpparit elävät?
Kiitos tiedosta!
Ikä
5
274
Vastaukset
- daniel
punakorvakilpikonna saattaa saavuttaa vankeudessa jopa 60-70 vuoden iän,mutta useimmiten luonnossa elävien yksilöiden ikä jää huomattavasti lyhyemmäksi,jotakuinkin n.30 vuotiaksi elävät
asia on juuri toisinpäin, mutta voi tietysti johtua siitä, että tietoni painottuvat enemmän maakilpikonnien puolelle.
Mutta jokatapauksessa se menee mielestäni niin, että luonnossa konnat elävät pitempään, kuin hyvässäkään hoidossa vankeudessa, sillä niiden elinympäristöä ei saa kovallakaan yrityksellä aivan oikean laiseksi.
- ansku
ookko Virtanen????
- minä vaan
aion hankkia punakorvakilpparin kauan se elää
- 69
Meillä tällähetkellä noin 23 vuotias ja edelleen elämänsä kunnossa.Elikkä konna kuin konna on koko elämäsi ajan lemmikkisi joten mieti ensin ja senjälkeen teet päätöksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351343Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941285- 1571188
- 681011
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59868Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809