Tutustuin Keskusteluaiheeseen Pöytyä. Jestas mikä taso. Ei hyvä tavaton. En tutustu toista kertaa. Tämä onkin jonkin sortin menninkäisten temmellyskenttä.
Jestas mikä taso
13
302
Vastaukset
- Anonyymi
Näinkö on?
- Anonyymi
Joukkomurhaaja Anders Behring Breivik saa kaksi marsua ja luontokuvia selliinsä, kertoo uutistoimisto AFP.
Päätös tehtiin sen jälkeen, kun Breivikin anomus ehdonalaiseen pääsystä kumottiin. Norjan viranomaiset kuitenkin suostuivat kohentamaan hänen vankilaolojaan uusilla lemmikeillä- Anonyymi
Breivikille olisi voinut antaa vain Tamagotchin sinne vankiselliin.
- Anonyymi
Aloittaja on terwetullut liittymään poikamiesyhdistykseen tai Pöytyän alapään metsästäjiin. Vilkasta yhdistystoimintaa ja käytännön vinkkejä.
- Anonyymi
taso näkyy muualla vielä paremmin.......satoja poistettuja törkeitä osa .... mutta antaa menninköisten temmeltää.
- Anonyymi
Se on menninkäisten työ ja huvi :)
- Anonyymi
Onko aloittaja itse menninkäisten heimoon kuuluva? Tuolla olikin jo ehdotelmia sinulle.
- Anonyymi
Paranna tasoa jos osaat:) Areena on vapaa.
- Anonyymi
Aloittaja huutelee täällä kaikenlaista.
- Anonyymi
Justjoojajuu, vähän vanha aloitus.
- Anonyymi
Tämä on sama yks ja sama suomi24 huutelija taas....
Hän on tahallaan ottanut kaukaa jonkun viestin jotta kukaan ei tajuaisi yhdistää häneen tuota kommenttia. - Anonyymi
Oletko itse ollut luomassa sitä ns tasoa?
Siitä se taso tulee, meistä kaikista ihmisistä ja mielipiteistämme , asioiden puimisesta ja pähkäilystä. - Anonyymi
Mikä tasossa on vika kun ITSE olet täällä huudellut?
Sinä olet mukana luomassa sitä tasoa ja aloituksinesi ja piikittelyinesi ,
sehän on nyt sinä itse mitä sinä haukut OSITTAIN.
Kannattaako olla hiljaa niin on tasoakln taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262656Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081531- 761289
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71198Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10934Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70881- 102867