Tutustuin Keskusteluaiheeseen Pöytyä. Jestas mikä taso. Ei hyvä tavaton. En tutustu toista kertaa. Tämä onkin jonkin sortin menninkäisten temmellyskenttä.
Jestas mikä taso
17
408
Vastaukset
- Anonyymi
Näinkö on?
- Anonyymi
Joukkomurhaaja Anders Behring Breivik saa kaksi marsua ja luontokuvia selliinsä, kertoo uutistoimisto AFP.
Päätös tehtiin sen jälkeen, kun Breivikin anomus ehdonalaiseen pääsystä kumottiin. Norjan viranomaiset kuitenkin suostuivat kohentamaan hänen vankilaolojaan uusilla lemmikeillä- Anonyymi
Breivikille olisi voinut antaa vain Tamagotchin sinne vankiselliin.
- Anonyymi
Aloittaja on terwetullut liittymään poikamiesyhdistykseen tai Pöytyän alapään metsästäjiin. Vilkasta yhdistystoimintaa ja käytännön vinkkejä.
- Anonyymi
taso näkyy muualla vielä paremmin.......satoja poistettuja törkeitä osa .... mutta antaa menninköisten temmeltää.
- Anonyymi
Se on menninkäisten työ ja huvi :)
- Anonyymi
Onko aloittaja itse menninkäisten heimoon kuuluva? Tuolla olikin jo ehdotelmia sinulle.
- Anonyymi
Paranna tasoa jos osaat:) Areena on vapaa.
- Anonyymi
Aloittaja huutelee täällä kaikenlaista.
- Anonyymi
Justjoojajuu, vähän vanha aloitus.
- Anonyymi
Tämä on sama yks ja sama suomi24 huutelija taas....
Hän on tahallaan ottanut kaukaa jonkun viestin jotta kukaan ei tajuaisi yhdistää häneen tuota kommenttia. - Anonyymi
Oletko itse ollut luomassa sitä ns tasoa?
Siitä se taso tulee, meistä kaikista ihmisistä ja mielipiteistämme , asioiden puimisesta ja pähkäilystä. - Anonyymi
Mikä tasossa on vika kun ITSE olet täällä huudellut?
Sinä olet mukana luomassa sitä tasoa ja aloituksinesi ja piikittelyinesi ,
sehän on nyt sinä itse mitä sinä haukut OSITTAIN.
Kannattaako olla hiljaa niin on tasoakln taas. - Anonyymi
Samaa tasoa näkyy muuallakin.
- Anonyymi
Ja kun lakkaisi sen vainon vielä….
- Anonyymi
Mikä vika tasossa?
- Anonyymi
Yksi vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030