Olen ratsastusta harrastava mies. Laji on aina vedonnut varsinkin estetiikansa ja hienostuneisuudensa johdosta, mutta viime aikoina olen huomannut löytäneeni siitä myös eroottisempia puolia. En siis nyt tarkoita mitään eläimiin liittyvää, vaan puhtaasti muihin tallilla kävijöihin. Varsinkin määrätietoisia, osaavia ja hevosiltaan paljon vaativia ratsastajattaria seuratessa on alkanut tulla vähän kateellinen olo. Ajatus siitä, että päätyisin itse kantamaan heitä harteillani, kannuksilla terästettyjen saappaiden pureutuessa takamukseeni, on alkanut kiehtoa toden teolla. Jo "kuivaharjoittelu" omien saappaiden ja kannusten avulla saa todella nopean ja näyttävän reaktion aikaan, joten jonkinsortin fetissistä lienee kyse. Onko kellään kokemuksia tämäntyyppisistä leikeistä?
Kannukset ja hartioilla ratsastus
20
227
Vastaukset
- Nimien
Itse haaveilen,että saisin tallissa tai metsässä piiskaa paljaalle pepulleni joltakin ankaralta ja määrätietoiselta mieheltä. Eli ratsastavat,alistavat miehet saisivat tämän naisen kiihottumaan...
- Nimien
Mistä päin olet ja minkä ikäinen? :)
Tällä Nimimerkillä "Kutsuni---" on jäänyt lääkitys tarkistamatta. Olisiko syytä varata aika heti seuraavana arkipäivänä kallonkutistajalle!
- Avutkäyttöön
Harrastatko itse ratsastusta? Ei ole mitään parempaa kuin komentaa alistuvaa heppatyttöä. Varsinkin talliympäristössä. Ridahousut kinttuihin ja nahkaisella esteraipalla oikein isän kädestä. Kannuksistakin on iloa, menee pyynnöt kunnolla perille ;-)
- Lissukka.-
Avutkäyttöön kirjoitti:
Harrastatko itse ratsastusta? Ei ole mitään parempaa kuin komentaa alistuvaa heppatyttöä. Varsinkin talliympäristössä. Ridahousut kinttuihin ja nahkaisella esteraipalla oikein isän kädestä. Kannuksistakin on iloa, menee pyynnöt kunnolla perille ;-)
Oi lapsena oli ihaiskatukka kutitteli kivasti pimppiä saunassa tai pesulta tultaessa.nan kiva, kun iskän lyhytt n
Avutkäyttöön kirjoitti:
Kyllä harrastan. ;-)
- Tuntu-makeelta
Lissukka.- kirjoitti:
Oi lapsena oli ihaiskatukka kutitteli kivasti pimppiä saunassa tai pesulta tultaessa.nan kiva, kun iskän lyhytt n
Kuu, se tuntu tosi makeelta.
- Zdewq
Ah ja voih , raippaa pyllylle.Mä valun jo
- Ratsuksi
Eipä näytä olevan paljon halukkaita naisia miehellä ratsastukseen.Itsekin olen toivonut tapaavani joskus vastaavan naisen jota kirjoituksessasi kaipaat.
Enpä ole viellä tavannut.Ilmeisesti pitää kääntyä maksullisen seksityöläisen puoleen.- shoulderriding
Laita säpo näkyvii, mulla olis ehdotus ;-)
- ekaakertaa123
Täällä ois sulle jyst kirjotusten mukanen nainen ja ois kiva tiwtäö miltä eaippa tuntuu perseessä
Hyvä! Trollaajan viesti poistettu! :)
- raipparangaistusta
Arvoisa ridafani. Täällä alistuva nainen. "Hevosleikit" kiinnostaisivat minuakin. Miten saan sinuun yhteyden?
- Ratsuksi
raipparangaistusta kirjoitti:
Arvoisa ridafani. Täällä alistuva nainen. "Hevosleikit" kiinnostaisivat minuakin. Miten saan sinuun yhteyden?
Entä haluaisitko olla alistavana osapuolena?Olen siis mies.Toivoisin,että nainen ratsastaisi harteillani tai olisin konttaus asennossa.Ratsastajalla pitäisi olla ratsupiiska jota käyttäisi estoitta.Samaten kannukset.Mieluiten sellaiset piikkikannukset.Niitäkin voisi käyttää säälittä.Nivuseni ja reiteni saisivat olla
verilihalla ratsastuksesi jälkeen.Kiihottaako ajatus nousta ratsaille?
Itse en halua alistaa naista. Ratsuksi kirjoitti:
Entä haluaisitko olla alistavana osapuolena?Olen siis mies.Toivoisin,että nainen ratsastaisi harteillani tai olisin konttaus asennossa.Ratsastajalla pitäisi olla ratsupiiska jota käyttäisi estoitta.Samaten kannukset.Mieluiten sellaiset piikkikannukset.Niitäkin voisi käyttää säälittä.Nivuseni ja reiteni saisivat olla
verilihalla ratsastuksesi jälkeen.Kiihottaako ajatus nousta ratsaille?
Itse en halua alistaa naista.Nimimerkki "raipparangaistusta" on sama henkilö kuin "Kutsuni---" Eli ei kannata odottaa mitään järkevää.
Jaahas! Trolli nimeltä "Kutsuni---" on jälleen noussut kalmistosta julistamaan!!!
- Kutsuni---
Niin, ylläpito ei poistanut tätä. Ainoastaan tuon osoitteen levittelijän viesti on poistettu.
Kertoo paljon, kuka trollaa ja kuka ei.
- shoulderriding
Laita säpo, mulla vois olla sulle yks ehdotus ja idea... ;-)
mun profiilin osoite on ainakin julkinen jos kiinnostaa... ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1834815Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402556- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161729- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451190Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887