V70 vai 520 touring

volvo vai bemu

kumpi kannattaisi ostaa bemu vai volvo.
molemmat ovat hyviä autoja joten valinta on vaikea.


asiallisia vastauksia kiitos!

9

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 523iAT

      Joku voi laittaa autot samaan luokkaan mutta jos olet kumpaakin käynyt kokeilemassa niin valinta lienee helppo. Kun oma 523i Touring oli huollossa ja vakuutusyhtiö antoi tilalle v70 volvon ymmärsin itse varsin hyvin että autot painivat täysin eri sarjassa! Käy koittamassa molempia niin huomannet mistä puhun.
      BMW:ssä laatu paistaa jokaisesta pienestäkin yksityiskohdasta. Totea itse.

      • Kettu

        Taisin olla jopa kyydissä =)


      • E39
        Kettu kirjoitti:

        Taisin olla jopa kyydissä =)

        Sinähän voit sitten todistaa että se meidän käyttämä kakansininen kaappi oli kamala auto kaikin puolin. Siis KAIKIN PUOLIN! Rupee keittään jo pelkkä sen auton ajatteleminen! Miten volvot voi koskettaa mua noin syvällisesti, ei ymmärrä..


      • Kettu - vanha semmonen
        E39 kirjoitti:

        Sinähän voit sitten todistaa että se meidän käyttämä kakansininen kaappi oli kamala auto kaikin puolin. Siis KAIKIN PUOLIN! Rupee keittään jo pelkkä sen auton ajatteleminen! Miten volvot voi koskettaa mua noin syvällisesti, ei ymmärrä..

        Kyllä vain. Sukset olivat kaikkein tyytyväisimmät matkustajat kakansinisessä kaapistossa. Erään autokriitikon sanoja lainatakseni koppi vatkasi puolelta toiselle ihan holtittomasti. Vaikka kaappi olisi valoa nopeampi, ei se paljoa hymyilytä, kun koko muu olemus on sitä ihteään!


      • E39
        Kettu - vanha semmonen kirjoitti:

        Kyllä vain. Sukset olivat kaikkein tyytyväisimmät matkustajat kakansinisessä kaapistossa. Erään autokriitikon sanoja lainatakseni koppi vatkasi puolelta toiselle ihan holtittomasti. Vaikka kaappi olisi valoa nopeampi, ei se paljoa hymyilytä, kun koko muu olemus on sitä ihteään!

        myös kun olin turpo S40:sen kanssa radalla ajamassa.. Ikävä auto myös siinä ympäristössä. Kokoajan piti pelätä että se kaatuu ("sportti" alusta oli ja matalat renkaat). Siinä touhussa tuli todella ikävä takaisin bmw:n rattiin. Autosta ei hajonnutkaan touhussa muuta kuin jarrut joten onhan se hyvä auto..myass!


      • E46
        E39 kirjoitti:

        myös kun olin turpo S40:sen kanssa radalla ajamassa.. Ikävä auto myös siinä ympäristössä. Kokoajan piti pelätä että se kaatuu ("sportti" alusta oli ja matalat renkaat). Siinä touhussa tuli todella ikävä takaisin bmw:n rattiin. Autosta ei hajonnutkaan touhussa muuta kuin jarrut joten onhan se hyvä auto..myass!

        Taidan olla sama mies!
        Olisi kyllä kiva tietää miten nuppu tahi seri menisi hieman paremmalla rengastuksella samat kurvit!
        namnam


    • E46

      Ajettavuus on erinomainen, ja siinä voi todella tuntea ajavansa oikeaa autoa. Kesälle 17" nakit niin hymy sen kuin levenee.

    • ///M5

      BMW

      Koeaja

    • entinen fordisti

      ....en harrasta autojen pilkkaamista...itse omistan st200 mondeon johon en ole tyytyväinen..liian ratamainen alusta normaali ajoon..mutta noista kahdesta valitsisin volvon tai riippuu "raha nipun"suuruus,mut volvo olisi hinnaltaan järkevämpi..bmw olisi sporttisempi..bmw:llä on tietty imago,johon volvo ei ole vielä yltännyt,mutta kovaa vauhtia saavuttamassa.molempi parempi.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe