kumpi kannattaisi ostaa bemu vai volvo.
molemmat ovat hyviä autoja joten valinta on vaikea.
asiallisia vastauksia kiitos!
V70 vai 520 touring
9
934
Vastaukset
- 523iAT
Joku voi laittaa autot samaan luokkaan mutta jos olet kumpaakin käynyt kokeilemassa niin valinta lienee helppo. Kun oma 523i Touring oli huollossa ja vakuutusyhtiö antoi tilalle v70 volvon ymmärsin itse varsin hyvin että autot painivat täysin eri sarjassa! Käy koittamassa molempia niin huomannet mistä puhun.
BMW:ssä laatu paistaa jokaisesta pienestäkin yksityiskohdasta. Totea itse.- Kettu
Taisin olla jopa kyydissä =)
- E39
Kettu kirjoitti:
Taisin olla jopa kyydissä =)
Sinähän voit sitten todistaa että se meidän käyttämä kakansininen kaappi oli kamala auto kaikin puolin. Siis KAIKIN PUOLIN! Rupee keittään jo pelkkä sen auton ajatteleminen! Miten volvot voi koskettaa mua noin syvällisesti, ei ymmärrä..
- Kettu - vanha semmonen
E39 kirjoitti:
Sinähän voit sitten todistaa että se meidän käyttämä kakansininen kaappi oli kamala auto kaikin puolin. Siis KAIKIN PUOLIN! Rupee keittään jo pelkkä sen auton ajatteleminen! Miten volvot voi koskettaa mua noin syvällisesti, ei ymmärrä..
Kyllä vain. Sukset olivat kaikkein tyytyväisimmät matkustajat kakansinisessä kaapistossa. Erään autokriitikon sanoja lainatakseni koppi vatkasi puolelta toiselle ihan holtittomasti. Vaikka kaappi olisi valoa nopeampi, ei se paljoa hymyilytä, kun koko muu olemus on sitä ihteään!
- E39
Kettu - vanha semmonen kirjoitti:
Kyllä vain. Sukset olivat kaikkein tyytyväisimmät matkustajat kakansinisessä kaapistossa. Erään autokriitikon sanoja lainatakseni koppi vatkasi puolelta toiselle ihan holtittomasti. Vaikka kaappi olisi valoa nopeampi, ei se paljoa hymyilytä, kun koko muu olemus on sitä ihteään!
myös kun olin turpo S40:sen kanssa radalla ajamassa.. Ikävä auto myös siinä ympäristössä. Kokoajan piti pelätä että se kaatuu ("sportti" alusta oli ja matalat renkaat). Siinä touhussa tuli todella ikävä takaisin bmw:n rattiin. Autosta ei hajonnutkaan touhussa muuta kuin jarrut joten onhan se hyvä auto..myass!
- E46
E39 kirjoitti:
myös kun olin turpo S40:sen kanssa radalla ajamassa.. Ikävä auto myös siinä ympäristössä. Kokoajan piti pelätä että se kaatuu ("sportti" alusta oli ja matalat renkaat). Siinä touhussa tuli todella ikävä takaisin bmw:n rattiin. Autosta ei hajonnutkaan touhussa muuta kuin jarrut joten onhan se hyvä auto..myass!
Taidan olla sama mies!
Olisi kyllä kiva tietää miten nuppu tahi seri menisi hieman paremmalla rengastuksella samat kurvit!
namnam
- E46
Ajettavuus on erinomainen, ja siinä voi todella tuntea ajavansa oikeaa autoa. Kesälle 17" nakit niin hymy sen kuin levenee.
- ///M5
BMW
Koeaja - entinen fordisti
....en harrasta autojen pilkkaamista...itse omistan st200 mondeon johon en ole tyytyväinen..liian ratamainen alusta normaali ajoon..mutta noista kahdesta valitsisin volvon tai riippuu "raha nipun"suuruus,mut volvo olisi hinnaltaan järkevämpi..bmw olisi sporttisempi..bmw:llä on tietty imago,johon volvo ei ole vielä yltännyt,mutta kovaa vauhtia saavuttamassa.molempi parempi.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19012734- 856204
- 1155691
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495522Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234422Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434312- 924300
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424231Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334168Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483727