V70 vai 520 touring

volvo vai bemu

kumpi kannattaisi ostaa bemu vai volvo.
molemmat ovat hyviä autoja joten valinta on vaikea.


asiallisia vastauksia kiitos!

9

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 523iAT

      Joku voi laittaa autot samaan luokkaan mutta jos olet kumpaakin käynyt kokeilemassa niin valinta lienee helppo. Kun oma 523i Touring oli huollossa ja vakuutusyhtiö antoi tilalle v70 volvon ymmärsin itse varsin hyvin että autot painivat täysin eri sarjassa! Käy koittamassa molempia niin huomannet mistä puhun.
      BMW:ssä laatu paistaa jokaisesta pienestäkin yksityiskohdasta. Totea itse.

      • Kettu

        Taisin olla jopa kyydissä =)


      • E39
        Kettu kirjoitti:

        Taisin olla jopa kyydissä =)

        Sinähän voit sitten todistaa että se meidän käyttämä kakansininen kaappi oli kamala auto kaikin puolin. Siis KAIKIN PUOLIN! Rupee keittään jo pelkkä sen auton ajatteleminen! Miten volvot voi koskettaa mua noin syvällisesti, ei ymmärrä..


      • Kettu - vanha semmonen
        E39 kirjoitti:

        Sinähän voit sitten todistaa että se meidän käyttämä kakansininen kaappi oli kamala auto kaikin puolin. Siis KAIKIN PUOLIN! Rupee keittään jo pelkkä sen auton ajatteleminen! Miten volvot voi koskettaa mua noin syvällisesti, ei ymmärrä..

        Kyllä vain. Sukset olivat kaikkein tyytyväisimmät matkustajat kakansinisessä kaapistossa. Erään autokriitikon sanoja lainatakseni koppi vatkasi puolelta toiselle ihan holtittomasti. Vaikka kaappi olisi valoa nopeampi, ei se paljoa hymyilytä, kun koko muu olemus on sitä ihteään!


      • E39
        Kettu - vanha semmonen kirjoitti:

        Kyllä vain. Sukset olivat kaikkein tyytyväisimmät matkustajat kakansinisessä kaapistossa. Erään autokriitikon sanoja lainatakseni koppi vatkasi puolelta toiselle ihan holtittomasti. Vaikka kaappi olisi valoa nopeampi, ei se paljoa hymyilytä, kun koko muu olemus on sitä ihteään!

        myös kun olin turpo S40:sen kanssa radalla ajamassa.. Ikävä auto myös siinä ympäristössä. Kokoajan piti pelätä että se kaatuu ("sportti" alusta oli ja matalat renkaat). Siinä touhussa tuli todella ikävä takaisin bmw:n rattiin. Autosta ei hajonnutkaan touhussa muuta kuin jarrut joten onhan se hyvä auto..myass!


      • E46
        E39 kirjoitti:

        myös kun olin turpo S40:sen kanssa radalla ajamassa.. Ikävä auto myös siinä ympäristössä. Kokoajan piti pelätä että se kaatuu ("sportti" alusta oli ja matalat renkaat). Siinä touhussa tuli todella ikävä takaisin bmw:n rattiin. Autosta ei hajonnutkaan touhussa muuta kuin jarrut joten onhan se hyvä auto..myass!

        Taidan olla sama mies!
        Olisi kyllä kiva tietää miten nuppu tahi seri menisi hieman paremmalla rengastuksella samat kurvit!
        namnam


    • E46

      Ajettavuus on erinomainen, ja siinä voi todella tuntea ajavansa oikeaa autoa. Kesälle 17" nakit niin hymy sen kuin levenee.

    • ///M5

      BMW

      Koeaja

    • entinen fordisti

      ....en harrasta autojen pilkkaamista...itse omistan st200 mondeon johon en ole tyytyväinen..liian ratamainen alusta normaali ajoon..mutta noista kahdesta valitsisin volvon tai riippuu "raha nipun"suuruus,mut volvo olisi hinnaltaan järkevämpi..bmw olisi sporttisempi..bmw:llä on tietty imago,johon volvo ei ole vielä yltännyt,mutta kovaa vauhtia saavuttamassa.molempi parempi.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      113
      4382
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3186
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1444
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      856
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe