kumpi kannattaisi ostaa bemu vai volvo.
molemmat ovat hyviä autoja joten valinta on vaikea.
asiallisia vastauksia kiitos!
V70 vai 520 touring
9
951
Vastaukset
- 523iAT
Joku voi laittaa autot samaan luokkaan mutta jos olet kumpaakin käynyt kokeilemassa niin valinta lienee helppo. Kun oma 523i Touring oli huollossa ja vakuutusyhtiö antoi tilalle v70 volvon ymmärsin itse varsin hyvin että autot painivat täysin eri sarjassa! Käy koittamassa molempia niin huomannet mistä puhun.
BMW:ssä laatu paistaa jokaisesta pienestäkin yksityiskohdasta. Totea itse.- Kettu
Taisin olla jopa kyydissä =)
- E39
Kettu kirjoitti:
Taisin olla jopa kyydissä =)
Sinähän voit sitten todistaa että se meidän käyttämä kakansininen kaappi oli kamala auto kaikin puolin. Siis KAIKIN PUOLIN! Rupee keittään jo pelkkä sen auton ajatteleminen! Miten volvot voi koskettaa mua noin syvällisesti, ei ymmärrä..
- Kettu - vanha semmonen
E39 kirjoitti:
Sinähän voit sitten todistaa että se meidän käyttämä kakansininen kaappi oli kamala auto kaikin puolin. Siis KAIKIN PUOLIN! Rupee keittään jo pelkkä sen auton ajatteleminen! Miten volvot voi koskettaa mua noin syvällisesti, ei ymmärrä..
Kyllä vain. Sukset olivat kaikkein tyytyväisimmät matkustajat kakansinisessä kaapistossa. Erään autokriitikon sanoja lainatakseni koppi vatkasi puolelta toiselle ihan holtittomasti. Vaikka kaappi olisi valoa nopeampi, ei se paljoa hymyilytä, kun koko muu olemus on sitä ihteään!
- E39
Kettu - vanha semmonen kirjoitti:
Kyllä vain. Sukset olivat kaikkein tyytyväisimmät matkustajat kakansinisessä kaapistossa. Erään autokriitikon sanoja lainatakseni koppi vatkasi puolelta toiselle ihan holtittomasti. Vaikka kaappi olisi valoa nopeampi, ei se paljoa hymyilytä, kun koko muu olemus on sitä ihteään!
myös kun olin turpo S40:sen kanssa radalla ajamassa.. Ikävä auto myös siinä ympäristössä. Kokoajan piti pelätä että se kaatuu ("sportti" alusta oli ja matalat renkaat). Siinä touhussa tuli todella ikävä takaisin bmw:n rattiin. Autosta ei hajonnutkaan touhussa muuta kuin jarrut joten onhan se hyvä auto..myass!
- E46
E39 kirjoitti:
myös kun olin turpo S40:sen kanssa radalla ajamassa.. Ikävä auto myös siinä ympäristössä. Kokoajan piti pelätä että se kaatuu ("sportti" alusta oli ja matalat renkaat). Siinä touhussa tuli todella ikävä takaisin bmw:n rattiin. Autosta ei hajonnutkaan touhussa muuta kuin jarrut joten onhan se hyvä auto..myass!
Taidan olla sama mies!
Olisi kyllä kiva tietää miten nuppu tahi seri menisi hieman paremmalla rengastuksella samat kurvit!
namnam
- E46
Ajettavuus on erinomainen, ja siinä voi todella tuntea ajavansa oikeaa autoa. Kesälle 17" nakit niin hymy sen kuin levenee.
- ///M5
BMW
Koeaja - entinen fordisti
....en harrasta autojen pilkkaamista...itse omistan st200 mondeon johon en ole tyytyväinen..liian ratamainen alusta normaali ajoon..mutta noista kahdesta valitsisin volvon tai riippuu "raha nipun"suuruus,mut volvo olisi hinnaltaan järkevämpi..bmw olisi sporttisempi..bmw:llä on tietty imago,johon volvo ei ole vielä yltännyt,mutta kovaa vauhtia saavuttamassa.molempi parempi.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1134382Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773186- 991444
- 861306
- 91856
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639