Voiko win 10 asentaa Firefox selaimen? Entä Adblock Egde mainosten estäjä. Toimii ainakin Firefox selaimessa. Toimiiko win 10 Adblock egde?
Win 10 käyttis
4
132
Vastaukset
Noista mainitsemistasi huuhaa ohjelmista ei ole kokemusta. Windows 10 olen asentanut useammalle (eli n. 30) koneelle. Win 10 on nopeampi ja helpompi kun win 8, asennus win 7 koneelle on myöskin nopea, win kasikoneessa se vie muutamia tunteja enemmän.
Tärkeintäntä on kuitenkin asennusvaiheessa muuttaa oletusasetukset turvallisiksi (eli poistaa kaikki microsoft:ille lähetettävät tiedot), eikä niiden uutta Edge selainta kannata käyttää.
Näillä rajauksilla kannattaa päivittää!Tiedon lähettämistä Microsoftille ei pysty käytännössä estämään.
Edge on hyvä, ei mitään järkeä käydä sotkemaan muita selaimia.
- ergi
Kyllä ainakin Firefoxin.
- uBlock_paras_nykyään
Adblock Edge on vanhentunut eikä sitä enää kehitetä. Kannattaa asentaa uBlock.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394