Haluan palauttaa sattumalta huomaamani keskustelun Nättinummeen muuttavien ihmisten tiedoksi. Olen asunut Nättinummen ns. kolmosalueella jo 40 vuotta samassa talossa. Ensin 4:n hengen taloudessa mieheni ja lasteni kanssa, ja viimeiset 8 vuotta yksinäni samassa asunnossa. Ei tulisi mieleenikään muuttaa täältä pois.
Liikenneyhteydet ovat tosi hyvät ja lähikaupan uudistuneet palvelut ovat vertaansa vailla. Ympäröivä luonto suo vielä paljon mahdollisuuksia ulkoiluun, vaikka Länsinummen rakentaminen asumiskäyttöön onkin tuhonnut paljon läheisiä sieni- ja marjamaastoja.
Joku muistaakseni kertoi, että asumiskustannukset ovat huippuhintaa,mutta olen aivan eri mieltä asiasta. Omat kustannukseni kerrostalokolmiosta ovat alle 260 €/kk, mikä on huomattavasti vähemmän, kuin kaksioissa asuvien ystävieni yhtiövastike keskikaupungilla ja monessa muussa lähiössä.
Vuokra-asukit Länsinummessa ovat aiheuttaneet jonkin verran ongelmia, mutta eivät mitenkään liikaa häiritsevästi. Häiriköitähän mahtuu joka lähtöön. Suurin osa ihmisistä tällä alueella, niin alkuperäisväestö, kuin maahanmuuttajatkin ovat sopeutuneet hyvin tähän alueeseen.
Tervetuloa vaan kaikille hienoon asuinympäristöön !
Alkuperäisasukas Mummeli
Nättinummi asuinalueena
Alkuperäisasukas
2
837
Vastaukset
- Näpyttääkökysymysmerkki
Siinä näpyttää hyvän tuurin seppä.
- Anonyymi
JOS MUUTTASIN TURKUUN NII MUN TOP4 ASUINALUEET
1. NÄTTINUMMI
2. VARISSUO
3. HARITTU
4. PÄÄSKYVUORI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693