Olen läski, mutta ei vain löydy motivaatiota laihduttaa. En jaksa muuttaa ruokavaliotani, enkä halua elää pelkällä pahalla terveys ruualla. Enkä oiken jaksa lenkkeilläkkään. Tulokset eivät tule heti näkyviin ja se turhauttaa enkä saa motivaatiota mistään. Enkä nyt haaveile painonpudottamisesta vaan litteästä vatsasta
Mistä motivaatio laihtumiselle
4
66
Vastaukset
- 333221112222
jaa mitä pahaa on terveessä ruuassa? hedelmät,marjat ym on hyviä. liikunta kuuluu elämään eikä todellakaan pitäis olla mitään pakkotoimintaa.jätät ne valmisruuat ym tai mitä sitten syötkään ja teet itse ruuan. ei ole suurivaiva oikeasti.vain sinä voit asialle jotain tehdä.
- LäskiSinäOlet
Ei vaan oo jotenkaa motivaatiota enkä pysty syömään säännöllisesti. Se menee aina niin että paastoon tai mätän. Joskus oksennan jos tulee syötyä ihan likaa. Ja tykkään kyllä hedelmistä. Niitä vaan on niin turhauttava syödä kun ne ei tunnu täyttävän yhtään.
- LäskiSinäOlet
Ainiin ja haluaisin mainita että olen aivan järkyttävän surkea kokki, joten jos joudun olemaan yksin niin joko en syö tai syön valmisruokaa. Mutta kyllä yleensä ihan vanhempien tekemää kotiruokaa ja kouluruokaa syön
- smoothietavaan
Terveelliset elämäntavat laihduttavat, mutta se ei ole mikään dieetti vaan tosiaankin elämäntapa. Nopea laihtuminen ei koskaan auta pitkällä aikavälillä, mutta jos opit syömään terveellisiä (mutta hyviä) ruokia niin se pudottaa painoa itsestään. Sinun ei tarvitse olla mikään hyvä kokki edes vaan laitat vaikka kaikki ainesosat tehosekoittimeet ja teet smoothien!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k831268- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708