Mistä motivaatio laihtumiselle

LäskiSinäOlet

Olen läski, mutta ei vain löydy motivaatiota laihduttaa. En jaksa muuttaa ruokavaliotani, enkä halua elää pelkällä pahalla terveys ruualla. Enkä oiken jaksa lenkkeilläkkään. Tulokset eivät tule heti näkyviin ja se turhauttaa enkä saa motivaatiota mistään. Enkä nyt haaveile painonpudottamisesta vaan litteästä vatsasta

4

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 333221112222

jaa mitä pahaa on terveessä ruuassa? hedelmät,marjat ym on hyviä. liikunta kuuluu elämään eikä todellakaan pitäis olla mitään pakkotoimintaa.jätät ne valmisruuat ym tai mitä sitten syötkään ja teet itse ruuan. ei ole suurivaiva oikeasti.vain sinä voit asialle jotain tehdä.

• LäskiSinäOlet

Ei vaan oo jotenkaa motivaatiota enkä pysty syömään säännöllisesti. Se menee aina niin että paastoon tai mätän. Joskus oksennan jos tulee syötyä ihan likaa. Ja tykkään kyllä hedelmistä. Niitä vaan on niin turhauttava syödä kun ne ei tunnu täyttävän yhtään.

• LäskiSinäOlet

Ainiin ja haluaisin mainita että olen aivan järkyttävän surkea kokki, joten jos joudun olemaan yksin niin joko en syö tai syön valmisruokaa. Mutta kyllä yleensä ihan vanhempien tekemää kotiruokaa ja kouluruokaa syön

• smoothietavaan

Terveelliset elämäntavat laihduttavat, mutta se ei ole mikään dieetti vaan tosiaankin elämäntapa. Nopea laihtuminen ei koskaan auta pitkällä aikavälillä, mutta jos opit syömään terveellisiä (mutta hyviä) ruokia niin se pudottaa painoa itsestään. Sinun ei tarvitse olla mikään hyvä kokki edes vaan laitat vaikka kaikki ainesosat tehosekoittimeet ja teet smoothien!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1655
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1432
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      83
      1268
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      806
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      708
    Aihe