moto g (2015) kokemuksia

pohdiskelia

Eli pohdin moto g:n ostamista, mutta onko se sitä mitä tiedot näyttävät? Ja onko motorolan puhelimilla yleensäkään kuinka pitkä käyttöikä? Tai onko jotain parempia puhelimia tuossa hintahaarukassa?

15

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväjahalpa

Itellä harkinnassa kiinan halpapuhelin. Ominaisuuksia löytyy ja kiinassahan nykyään kaikki tehdään.

• PPAP22

ostin kollegalta tuon moto g 2015 liki käyttämättömänä parisen viikkoa sitten, joten en ole ihan varma pitäisikö minun edes kommentoida tässä vaiheessa koko asiaa, mutta okei, tässäpä tätä:

ihan aluksi en pitänyt tuosta desing puolesta alkuunkaan. luultavasti mielleyhtymä johtui takakannen "lelumaisuudesta". lisäksi laite tuntui aikais painavalta, joten ajattelin sen tuntuvan painavalta myös esmes housun taskussa (ei perstaskussa).

OS pidin kyllä heti. liki puhdas android on todella miellyttävä käyttää, nopea ja kaiken puolin sujuva. vaikka tekniset speksit eivät näytäkään mitenkään kummoisilta, varsinkaan kun ostamani malli on 1 gigan RAM varustettu luuri, niin minkäänlaisia ongelmia toimivuuden osalta ei ole ilmennyt. motorolan pienet lisäykset eivät rasita järjestelmää nähdäkseni mitenkään. lisäksi olen oppinut pitämään liike-aktivoituvasta kamerasta ja taskulampusta, vaikkakin aluksi pidin niitä turhakkeina.
      Pelien toimivuudesta en osaa sanoa mitään kun en kännyllä pelaile. en ole myöskään tuota vedenkestävyyttä todennut, enkä tule toteamaankaan (koputetaan puuta...). niin, luurin kamera ei ole mitenkään kovin hääppöinen jos valoa ei ole riittävästi. edes tupla salama ei minun silmissäni auta asiaa (?) moto kamera sai päivityksen, mutta en ole sillä huomannut maata järisyttävää vaikutusta laatuun (?)

summa summarum:

juu.... onhan tuo pätevä luuri hintaluokassaan. kaikki toimii, yllättävän kettärästi (tai siltä se ainakin tässä vaiheessa tuntuu). ja jotenkin vaan olen alkanut pitää tuosta luurista enempi ja enempi päivien saatossa. en osaa sitä sen enempää selittää. jos on hankkimassa uutta moto g luuria, kannattaa ehken ostaa 2 gigan RAM varustettu malli, varsinkin jos aikoo pelata jne.

siinäpä tuota. toivottavasti on edes hitusen apua pohdintoihin.

• wqeqeqee

Miten Moto X mallit....halvin niistä vs Moto G(2015)

• Hyviänekin

Hyviä nekin.

• 2omistanut

En suosittele motorolaa. Kertakäyttöpuhelin, kun päivityksiä ei juuri tule. Lisäksi laginen.

• Kyllätulee

Tulee :D

• eituleei
        Kyllätulee kirjoitti:

Tulee :D

Ei tule:)

• PPAP22
        eituleei kirjoitti:

Ei tule:)

kas juuri päivitin moton android 6.0. että eläpä höpötä!

• olenvapunen
        PPAP22 kirjoitti:

kas juuri päivitin moton android 6.0. että eläpä höpötä!

Olen vain vapunen joka on AINA oikeassa ;)

• PPAP22

ole vaikka varpunen mun puolesta :D

• Kalevi_miettii

Voin kyllä suositella Motorolan Moto G -puhelimia. Itselläni on vuoden 2014 malli (Moto G 4G), joka maksoi vajaat 200 euroa. Toinen vuosi menossa, ja mitään ongelmia ei ole ollut. Kosteuden kestäminen on ollut hyvää verrattuna aiempaan Samsungin vuoden 2011 puhelimeeni. Tuossa 200 euron hintaluokassa on nykyisin kova kilpailu, ja on paljon todella hyviä eri valmistajien luureja. Käytän puhelimessa lisämuistikorttia (mikroSD), se mielestäni kannattaa hommata, helpottaa muistin käyttöä ja aikanaan myös puhelimen vaihtoa tietojen siirrossa toiseen laitteeseen.

• vanhentunuttekniikka

Monissa malleissa ei enää ole vanhentunutta muistikorttipaikkaa:)

• Vapuska
        vanhentunuttekniikka kirjoitti:

Pidä tietämätön vapuska se turpasi kiinni. :)

• lgonparas
        vanhentunuttekniikka kirjoitti:

Mutta parhaissa puhelimissa on muistikorttipaikka:) Siksi Lg saa jälleen minun rahat, kun G5 saapuu Suomeen

• huonoissaon
        lgonparas kirjoitti:

Mutta parhaissa puhelimissa on muistikorttipaikka:) Siksi Lg saa jälleen minun rahat, kun G5 saapuu Suomeen

Ei vaan huonoissa:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1552
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1502
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      224
      1236
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      326
      1085
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      166
      1064
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      309
      1024
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1016
    Aihe