Suosikkikaupunkisi ja suurimmat pettymykset?

Matkakuumeilija

Mikä tai mitkä ovat suosikkikaupunkejasi?

Itse muistelen lämmöllä etenkin Rio de Janeiroa ja New Yorkia.

Pariisissa olen käynyt kahdesti enkä hienoista nähtävyyksistä huolimatta ole päässyt sinuiksi kaupungin kanssa.

4

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfaköadkjndk

Lissabon ja Rooma. Praha ja Rooma on reippaasti yliarvostettuja. En todellakaan tajua kummankaan niistä suosiota. Pariisi josta ap. mainitsi on kyllä hieno kaupunki mutta erinäisistä syitä johtuen omat kokemukseni on huonoja - vika ei kaupungissa, vaan sen hetkisessä elämäntilanteessa.

• dfaköadkjndk

No perkele. Piti siis kirjoittaa että Praha ja Amsterdam on yliarvostettuja. Huokaus.

• 29v

En tiedä arvostuksista yleensä mutta Prahan ja Amsterdamin suhteen olen samaa mieltä kanssasi. Prahassa on vain se kaikissa ko. alueen maissa sijaitseva palatsimäki. Amsterdamissa kanavat ja punaisten lyhtyjen alue jos niistä joku vaipuu nirvanaan.

Viikon kokemusten perusteella en uskalla rankata kaupunkeja. Peking teki vaikutuksen vain laajuudellaan. Saghai oli omantyyppisensä mutta sinne, enkä myöskään Nanakingiin kaipaa uudelleen.
        Havanna olisi vielä kiva kohde.
        "Perinteiset" eurooppalaiset turismikaupungit ( pääkaupungit ) eivät ole tuottaneet yllätystä.
        Eniten olemme käyneet Berliinissä eri vuodenaikoina. Nyt lähdemme joulutoreille 4:n kerran 18.11. Selkeä, monipuolinen kohde jossa voi yhdistää mm. joulumarkkinat, eri museoita, musikaalin yms. Lyhyt lento, selkeät kuviot.

• 19ja3

kauhein paikka oli teneriffan plya de las americas..sitä hirveempää ei oo viel tullu :D
      lempparini on Lontoo ja Budapestistäki tykkäsin :)
      myös Bryssel yllätti positiivisesti, Pariisi jäi ehkä vähä odotusten alapuolelle, silti ihan tykkäsin.
      muutki koheet ollu kivoja, mitä nyt Rodokselle en toiste menis :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe