Mikä tai mitkä ovat suosikkikaupunkejasi?
Itse muistelen lämmöllä etenkin Rio de Janeiroa ja New Yorkia.
Pariisissa olen käynyt kahdesti enkä hienoista nähtävyyksistä huolimatta ole päässyt sinuiksi kaupungin kanssa.
Suosikkikaupunkisi ja suurimmat pettymykset?
4
71
Vastaukset
- dfaköadkjndk
Lissabon ja Rooma. Praha ja Rooma on reippaasti yliarvostettuja. En todellakaan tajua kummankaan niistä suosiota. Pariisi josta ap. mainitsi on kyllä hieno kaupunki mutta erinäisistä syitä johtuen omat kokemukseni on huonoja - vika ei kaupungissa, vaan sen hetkisessä elämäntilanteessa.
- dfaköadkjndk
No perkele. Piti siis kirjoittaa että Praha ja Amsterdam on yliarvostettuja. Huokaus.
- 29v
En tiedä arvostuksista yleensä mutta Prahan ja Amsterdamin suhteen olen samaa mieltä kanssasi. Prahassa on vain se kaikissa ko. alueen maissa sijaitseva palatsimäki. Amsterdamissa kanavat ja punaisten lyhtyjen alue jos niistä joku vaipuu nirvanaan.
Viikon kokemusten perusteella en uskalla rankata kaupunkeja. Peking teki vaikutuksen vain laajuudellaan. Saghai oli omantyyppisensä mutta sinne, enkä myöskään Nanakingiin kaipaa uudelleen.
Havanna olisi vielä kiva kohde.
"Perinteiset" eurooppalaiset turismikaupungit ( pääkaupungit ) eivät ole tuottaneet yllätystä.
Eniten olemme käyneet Berliinissä eri vuodenaikoina. Nyt lähdemme joulutoreille 4:n kerran 18.11. Selkeä, monipuolinen kohde jossa voi yhdistää mm. joulumarkkinat, eri museoita, musikaalin yms. Lyhyt lento, selkeät kuviot.
- 19ja3
kauhein paikka oli teneriffan plya de las americas..sitä hirveempää ei oo viel tullu :D
lempparini on Lontoo ja Budapestistäki tykkäsin :)
myös Bryssel yllätti positiivisesti, Pariisi jäi ehkä vähä odotusten alapuolelle, silti ihan tykkäsin.
muutki koheet ollu kivoja, mitä nyt Rodokselle en toiste menis :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057