Mikä tai mitkä ovat suosikkikaupunkejasi?
Itse muistelen lämmöllä etenkin Rio de Janeiroa ja New Yorkia.
Pariisissa olen käynyt kahdesti enkä hienoista nähtävyyksistä huolimatta ole päässyt sinuiksi kaupungin kanssa.
Suosikkikaupunkisi ja suurimmat pettymykset?
4
89
Vastaukset
- dfaköadkjndk
Lissabon ja Rooma. Praha ja Rooma on reippaasti yliarvostettuja. En todellakaan tajua kummankaan niistä suosiota. Pariisi josta ap. mainitsi on kyllä hieno kaupunki mutta erinäisistä syitä johtuen omat kokemukseni on huonoja - vika ei kaupungissa, vaan sen hetkisessä elämäntilanteessa.
- dfaköadkjndk
No perkele. Piti siis kirjoittaa että Praha ja Amsterdam on yliarvostettuja. Huokaus.
- 29v
En tiedä arvostuksista yleensä mutta Prahan ja Amsterdamin suhteen olen samaa mieltä kanssasi. Prahassa on vain se kaikissa ko. alueen maissa sijaitseva palatsimäki. Amsterdamissa kanavat ja punaisten lyhtyjen alue jos niistä joku vaipuu nirvanaan.
Viikon kokemusten perusteella en uskalla rankata kaupunkeja. Peking teki vaikutuksen vain laajuudellaan. Saghai oli omantyyppisensä mutta sinne, enkä myöskään Nanakingiin kaipaa uudelleen.
Havanna olisi vielä kiva kohde.
"Perinteiset" eurooppalaiset turismikaupungit ( pääkaupungit ) eivät ole tuottaneet yllätystä.
Eniten olemme käyneet Berliinissä eri vuodenaikoina. Nyt lähdemme joulutoreille 4:n kerran 18.11. Selkeä, monipuolinen kohde jossa voi yhdistää mm. joulumarkkinat, eri museoita, musikaalin yms. Lyhyt lento, selkeät kuviot.
- 19ja3
kauhein paikka oli teneriffan plya de las americas..sitä hirveempää ei oo viel tullu :D
lempparini on Lontoo ja Budapestistäki tykkäsin :)
myös Bryssel yllätti positiivisesti, Pariisi jäi ehkä vähä odotusten alapuolelle, silti ihan tykkäsin.
muutki koheet ollu kivoja, mitä nyt Rodokselle en toiste menis :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648