EI LAUKEA"!!!!!

pulson111111111111

olen imenyt mieheni pippeliä 3tuntia ei tule ?====???

9

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuollut on! vaihda uuteen ;)

    • DeepThroats

      Ei laukea ei, en tiedä onko imijöiden taidoissa petraamista

    • Siinä-ratkaisu

      Mies naikoon. Voit itsekin saada jotain.

    • puutteeseen

      On täysin mahdotonta laueta heti ,koska tullut juuri vieraan pillun kimpusta ennen suihin ottoasi!

    • luputus

      Aloittaja feikki tai ei, mutta joskus on kyllä vaikea tulla, jos on ihan elotonta, vaikka olisikin tahdikasta ees-taas liikettä.

      Suosittelen flirttailua ja jos ottaa välistä pippelin pois suusta niin eroottinen ilmaisu on ihan kiva, ainakin toimii itselleni. Jutut, jos miehelläsi on joki fetissi niin sen kertominen / myötäileminen auttaa paljon. Kerro vaikka jokin fantasiasi miehelle niin saat helpommin satsin ulos ;). Lycka till

      • n43

        Ex:ni ei koskaan kyennyt laukeamaan suuhuni eikä muuallekaan päällenit tms, vain pilluun tai perseeseen. Taidoissa ei pitäis olla vikaa..
        Nykyinen mies pystyy ja haluaa laueta, itse saattaa siinä lopussa runkata ja imen loppuun. Tai sitten roiskii päälle ja nauttii siitä. :) Kun makaan ja hän päältä työntää suuhun saa sillee aika nopeasti(5min).
        Edellisissä suhteissaan oli pari kertaa lauennut naisen suuhun ja nainen oli suuttunut! ???
        Nyt kertoo kuinka ihanaa on saada suuseksiä naiselta joka siitä nauttii ja haluaa tehdä.


    • vaihdatyyliä

      varmaan liian konemaista ollut ja päässy tunto hiipumaan..

    • janhaväärä

      Piruuttaan imetyttää.Näin minäkin teetän,kun kerran hyvää tekeee,niin mitäpä tuota laukeileen.

    • runkkaa kullinvarresta samalla kun imet. kyllä lähtee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe