Onko kellään tällä hetkellä...?

Tungtung

Käsi mennyt pöksyihin? Itsellä panettaa. Se on ihan semmonen että ei enään pitele.
Taidan panna kädellä. Hitusen sen olonen. Mieheni nukkuu. Onko ketään joka osallistuu? Kiinnostuu käsipanoon? Onko käsi siellä pillussa?
Nyt minä laitan laita sinäkin.

Itsetyydytys ei ole vaarallista. Siitä ei jää kiinni.
Ihanan kostee. Pistin viileän keskisormen sisään. Se kiihottuu.
Kirjotan sitten lisää. Orkkuhan siitä tuli.

166

4849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 251

      Miehenä minä olisin halunnut kieleni olevan sinun sormesi paikalla ja imeväni sekä juovani sinun omasi

      • Mustangsiivinrakkautta

        251 Olet niin ihana fantasia kulkee sinun sormeesi. Avaa jalkani sinulle. Kiihotun alan voikimaan kun livot minun ihanaa pilluani...kiihotun aina vain enemmän pian haluan sinun kalusi painuvan suuhuni. Nuolen sen päätä. Hyväilen vartta käsilläni.
        Nuolen sen vartta. Painan kalusi pään suuhuni nuolen sen päätä suuni sisälä samalla vähitellen liutan sen vartta sisälle suuhun. Sinä livot munun ihanaa pillun reikää. Vedän kalusi jäykkänä ulos suustani. Käännyn sinuun päin ohjaan komea paksun kalusi sisääni alan ratsataa sinulta Mustangini luolaan superorgasmia.
        Sinä läähätät allani kiihkosta tunnen kuinka lämpenen. Pilluni puristuu kalusi ympärille jatkan lypsämistäni. Sinä kiihotut aina vain ennemmän ja enemmän.
        Huohotat voimakkasti. Minä alan voihkimaan tunne kuohun tyrskyissä mainingeissa...pian kumpikin kuumenee kustuvat märät pillu ja kalu saavat superorgasmin....tuntuu siltä että kumpikin lähtee lentoon........


      • Mustangp51

        Tunnen sinun kielesi pillussani. Voihkin sinun oteessasi........


      • Mustanginsiivin

        Mitään ei kanna tehdä tyyli...avaan sulle jalkani...sinä työnnät sisään kikkelisi....


      • jokunenees
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Mitään ei kanna tehdä tyyli...avaan sulle jalkani...sinä työnnät sisään kikkelisi....

        HAHAAAHHHHAAAH.....päivän paras


      • Mustanginsiivin

        Hähäää......tosi hyvä päivä....kun pillussa soutaa....siittimes kovana onkalossani....


      • jokunenees
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Hähäää......tosi hyvä päivä....kun pillussa soutaa....siittimes kovana onkalossani....

        Melon jäykällä airolla ihanan luolasi onkaloissa. Joudun umpikujaan melallani kun en pääse syvemmälle enkä pääse enää poiskaan koska luolan perillä on hirmuinen imu ja luolan seinämät supistuu airon ympärille. Mela tekee ees taas liikettä mutta ei vaan irtoa puristuksista. .... jostain valuu liukastusnestettä avuksi ....plops... ja liike saa jatkua ihanan ahtaassa luolassa kunnes se sykkien pysähtyy perille singoten siemensyöksyn niin tehokkaasti että siitä purskahtaa välistä uloskin


      • Anonyymi
        Mustangsiivinrakkautta kirjoitti:

        251 Olet niin ihana fantasia kulkee sinun sormeesi. Avaa jalkani sinulle. Kiihotun alan voikimaan kun livot minun ihanaa pilluani...kiihotun aina vain enemmän pian haluan sinun kalusi painuvan suuhuni. Nuolen sen päätä. Hyväilen vartta käsilläni.
        Nuolen sen vartta. Painan kalusi pään suuhuni nuolen sen päätä suuni sisälä samalla vähitellen liutan sen vartta sisälle suuhun. Sinä livot munun ihanaa pillun reikää. Vedän kalusi jäykkänä ulos suustani. Käännyn sinuun päin ohjaan komea paksun kalusi sisääni alan ratsataa sinulta Mustangini luolaan superorgasmia.
        Sinä läähätät allani kiihkosta tunnen kuinka lämpenen. Pilluni puristuu kalusi ympärille jatkan lypsämistäni. Sinä kiihotut aina vain ennemmän ja enemmän.
        Huohotat voimakkasti. Minä alan voihkimaan tunne kuohun tyrskyissä mainingeissa...pian kumpikin kuumenee kustuvat märät pillu ja kalu saavat superorgasmin....tuntuu siltä että kumpikin lähtee lentoon........

        Ihanaa tekstiä, mun kulki paisuu kun luen


    • fffffffffffffffffffffff

      tyydytän kanssa itseeni täällä ja mieheni nukkuu

      • tatam

        Millä teit?


      • kuulostaa kivalta


      • pillunreikä

        Oikeen hvyältä. Kello 10 jälkeen fantasiaa ja oikee käsi pano....


      • Mustanginsiivin

        No joo fantasia käy todella hyvin....
        Vai käykö se sulle fantasia?.... Kysyy mustang p 51 ei metallia vaan nainen 46 v.


      • jokunenees
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        No joo fantasia käy todella hyvin....
        Vai käykö se sulle fantasia?.... Kysyy mustang p 51 ei metallia vaan nainen 46 v.

        Kyllä mun pitäis saada taas maistaa sun ihanaa koloo. Voisit ratsastaa ne superorgasmit meille molemmille ennen nukkumaan menoa. Minä ottasin sinulta vielä toiset klitorisorkut kielellä. Mulla seisoo taas vatsaa vasten ja sykkii. Liukastustippakin on kullin päässä valmiina. Tämän lastin haluisin laskea rintojesi välistä suuhun ja imisit kaikki tyhjäksi. Suutelisin rintasi ja turvonneet nännisi ennen nukahtamista viereesi aamupanoa odottaen.


      • Mustangsiivinrakkautta

        Sinulla on niinn...ihana makuinen kalu..en voi vastustaa...käteni hyväilee kaluasi.
        Toinen käteni omaa pilluani...tekee niin hyvää...muiskis annan kalullesi pusun.
        Otan sen nuoltavakseni. Painan hellästi suuni sisään......


    • Vaihtelu_virkistää

      Laittakaapas jotain osotetta mistä teidät tavoittaa niin voidaan yhdessä netissä leikkiä ku puolisot nukkuu.

      • Pillunreikämustangp51

        [email protected]
        Ah.. odotan jo innolla fantasia kirjailua.
        Todella olen märkä se on tosi.
        Kymmeneltä siis sun kanssasi lemmen liekki netikassa.


    • Vaihtelu_virkistää

      Ja olen siis mies

      • pillunreikä

        J minä ole nainen. Olen märkä panettaa niin vitusti ettei oikein pysty olemaan.
        Ooh! teke niinnhyvää kun painat pohjaan asti tunnen pilluni pohjassa melasi pään.
        Painelet pohjassa asti tovin verran. Ähisen kiimassa kunnes pilluni paunuu sun paksua kaluasi vasten. Vähitellen hyvä tunne leviää koko kroppaani. Ähisen kiimassa sinä vain panet minua kovalla kalullasi. Välillä hidastat liikettä kunnes rupeat panemaan minua kovaa lujaa pohjaan asti painuvilla panoilla. ÄHÄHÄHAAAAHHH!! Minua panettaa. Sinua panettaaa lataa viimeiset panot orgasmi seurauksena spermat lentää syvälle pilluni syvyyksiin. AAAAAHHHH!


      • Mustangp51

        Kelpaako taasen lemmenleikki 22 jälkeen?
        Pilluni vaatii kanssasi pientä tuokiota kanssasi.....


      • jokunenees
        Mustangp51 kirjoitti:

        Kelpaako taasen lemmenleikki 22 jälkeen?
        Pilluni vaatii kanssasi pientä tuokiota kanssasi.....

        Odotan kiihkeenä kulli pystyssä mitä saat aikaan. Olisin pitempäänkin kuin tuokion


      • Mustanginsiivin

        Odotit tähän iltaan asti..... kullisi on jäykkänä kuin kanki...
        otan sen suuhuni...mmmmhhhhmmmmhhhhhnjnjknjnjk?.......
        Kivaa tekee....tule mun pilluuni.....ooooooooooooooh...............


      • jokunenees
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Odotit tähän iltaan asti..... kullisi on jäykkänä kuin kanki...
        otan sen suuhuni...mmmmhhhhmmmmhhhhhnjnjknjnjk?.......
        Kivaa tekee....tule mun pilluuni.....ooooooooooooooh...............

        En odottanut turhaan. Annan jäykän kullin heti suuhusi ja hyväilen rintojasi.....aaaahhh....tuntuu hyvältä...imet ja nuolet runkatessasi....minä imen turvonneita nännejäsi ja kädellä hipelöin klitorista välillä tutkien pillun sisältöä sormin.... uuuuuhhh.... ihanan kuumankostee pillu vetää puoleensa.... livon kielellä klitorista ....alat huohottaa ja vääntelehtiä samalla kun painan kullin sisääsi. Rynkytämme ja välillä pieni tuntuman haku......sulla supistelee ja puristelee, mulla sykkii ja turpoo lisää.... kohta on pakko laueta....kysyn haluatko suuhun.....et vastaa heti kun olet niin kiimassa ja kuohuksissa......litinä kuuluu pillusta..... ihanan tiukka.....huudan MULTA TULEE ....vastaat ANNA KAIKKI......KAIKKI............lupaat vastata seuraavalla kerralla kysymykseeni herkkuperse


      • Mustanginsiivin

        Nyt olen tässä sinun edessäsi. Työnät kovan sauvasi mun kitaani. hierot minun eturintaani...kiihotun...himottaa...runkkaan.....nuolen...imen sun sauvasi syvälle kitaani...en saa ilmaa...korisen...sinä vain ppanet minua nieluuni....tunnen kiihottuvani aina vain lisää.....räpläät....mun pilluani...vääntelehdin.....kun painat iahnan kovan sauvasi mun pillun syvyyksiin. Alat kiihkosta rynkyttämään kovaa.....pillustani alkaa kuulua hekumallista lutketta..lutinaa....lätinää.
        Kiihotut vain lisää painat pohjaan tunnen kovan kullisi perukoillani....lutke kuuluu..lutina....lurputus kun siemen nesteet lähtee lentoon...tunteeni lähtevät mustangin lailla lentoon....lupaan vastata sun kysymykseesi uros mustangi.


      • jokunenees
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Nyt olen tässä sinun edessäsi. Työnät kovan sauvasi mun kitaani. hierot minun eturintaani...kiihotun...himottaa...runkkaan.....nuolen...imen sun sauvasi syvälle kitaani...en saa ilmaa...korisen...sinä vain ppanet minua nieluuni....tunnen kiihottuvani aina vain lisää.....räpläät....mun pilluani...vääntelehdin.....kun painat iahnan kovan sauvasi mun pillun syvyyksiin. Alat kiihkosta rynkyttämään kovaa.....pillustani alkaa kuulua hekumallista lutketta..lutinaa....lätinää.
        Kiihotut vain lisää painat pohjaan tunnen kovan kullisi perukoillani....lutke kuuluu..lutina....lurputus kun siemen nesteet lähtee lentoon...tunteeni lähtevät mustangin lailla lentoon....lupaan vastata sun kysymykseesi uros mustangi.

        Olet taas edessäni selällään. Minä kyljittäin vieressäsi. Suutelen huuliasi etsien kielellä kieltäsi.....ooooohhh.....löytyi. Hyväilen ihania rintojasi, nännit nöpöttää terhakkaasti pystyssä. Nostan toisen jalkani pakaroidesi taakse ja käännän sinut vasten rintaani. Ihanaa olla rintojasi vasten ja hieroutua aina vaan lähemmäs. Toinen käsi on kaulasi alta selässä....hyväilee....silittää.... hiuksiakin. Toinen hyväilee perskankkua ja reisiä ja puristaa niitä lähemmäs. Sinun kätesi silittää mun selkää ja pakaraa. Vääntelehdimme ja pyrimme aina vaan lähemmäs toisiamme. Suutelemme koko ajan.... ihania kielareita.... Kohta on pakko vaihtaa asentoo kun kulli jäi pahaan puristukseen väliimme ja pyrkii nostamaan päätään. Hoidatkin asian ja lisäät jäykkyyttä vetämällä esinahkaa terskan päälle eestaas. Otan jalkani alas pakaraltasi ja sinä nostat jalkasi nyt mun pakaralle. Nyt on kullille suora väylä pimpsaan. Ohjailetkin sitä osumaan makeimpiin paikkoihin nytkiemmässä toisiamme vasten. Pillusi on jo ihan märkä ja ohjaatkin kullin sisään tutkimaan. Ensin muutama varovainen työntö ja vauhdin kiihtyessä ja litinän lisääntyessä huohotamme kiihdyksissään. Nouset hajareisin polvillesi reisieni kohdalle ja ohjaat kullin taas sisääsi. Siinä saat ratsastaa...... välillä suudellaan ja minä hyväilen rintojasi jotka tuntuvat kovettuneen.....nännit turvonneet.... uuuuhhhoooohhhh.... Näin jatkamme välillä vaihtaen osia kunnes kiima purkautuu mahtavaan molemmanpuoliseen orgasmiin ja älyttömään huutoon ja kiljuntaan AAAAAAHHHHH.........UUUUUUUHHHH.......OOOOOUUUU....


    • 206

      Minä ainaskin masturboin sormen avulla

      • Tungtung

        Monellako teit?


    • jope20

      Oisko taas käsi menossa pöksyihin

      • pilluvaatiimunaa

        Hyvväile vain niin..hyvä panna sillä minua..ahah! Tuntuu hyvällä paina syvälle pohjaan asti. Pidä siellä. Hyväile minun rintoja. pane minua sisään pohjaan asti rakastele oikein kunnolla aah! Tekee hyvää. Pilluni kostuu kiihottuu kuumenee.
        Nyt se on jo aivan märkänä himosta et voi enään lopettaa panet minua olan takaa. Makaan allasi voihkin panosta sinä vain jatkat. Saat orgasmin syvälle pilluni pohjille.


      • Mustangp51

        Taassen lemmen leikki 22 jälkeen pilluani kutiseen panettaa niin että en saa oltua.....


      • jokunenees
        Mustangp51 kirjoitti:

        Taassen lemmen leikki 22 jälkeen pilluani kutiseen panettaa niin että en saa oltua.....

        Koita kestää mä nussin sut lemmenleikin jälkeen. Aina parempi mitä kuumempi olet


      • Mustanginsiivin

        Kestän mä sen kun sinä nussit mua....lemmen huumassa huohotan....kiiihotun lisää...pyydän suuhun rukkaamistasi?....Hamuan käsilläni siittimesi käsieni vietäväksi....huokailet hiljaa...käsittelen sinun jäykkänä seisovaa siitintäsi...alan nuollaterskan päällää olevia aukkoja....vavahdat....huudat...jatkan esileikkiäni...painan terskan suuhuni....livon terskaa kielelläni suuni sisällä.
        Painan vähän lisää suuni sisään....kuulen kuinka huokailet...pyytelet panemaan suullani paksuksi kovettunutta siitintäsi....lopetan nuolemisen....tunnen kätesi pääni takana...työnnät kädllä päätäni itseäsi kohti.....tunnen kuinka kovana sojottava siitin painuu yhä uudestaan nieluuni. Terska märkän pään luikuessa nielussa. Otat välillä pois...painan uudetaan tunnen jälleen terskan pään nielussani...jatkat kunnes siitin sykkii....painelen kassejasi...huokaiset....jatkat nieluuni työntelyä. Penis alkaa voimkkaasti sykkiä....tunnen kiimapisaroita suussani sekä nielussa...siitin paisuu hieman lisää...lähettää voimalla siemen nesteen nieluni eprukoille...en saa ilmaa hetkeen...vedän pääni pois.
        Vaihdamme asentoa asetut taakseni tunnen kuinka härnäät persrikään...vähitelen...hivuttaen jäkkänä oleva siitin painuu hitaasti sisään....inisen ähisen kivusta...nautinnosta...alat hitaasti liikkua....kiihko kasvaa...ihana tunne valtaa kroppani...saat mahtavan orgasmin.....penis luikuu...pois. Et halua lopettaa...käyt pesemässä jäykkänä sojottavn siittimen....jatkat suuni kanssa työntyen vielä kerran nieluuni....saat vielä yhden orgasmin...vedät lerpahtaneen siitimen pois suustani. Men pesulle ja pukeudut lähdet pois. Sanomme kumpikin toisillemme hei seuraavaan kertaan. Kopeloit veilä kerran minun pilluani huosujen sisältä. Niiden minun välistä. Annat pusun ja lähdet.....Jään kiihottuneena odottamaan seuraavaa kertaa todellista panemista....


    • maijaamalia

      Laitoin hk:n sinisen lenkin päälle kortsunTyönsin pilluuni
      Teki gutaa.

      • Mustangsiivinrakkautta

        Makkara on ruokaa ei seksi väline.


      • jokunenees
        Mustangsiivinrakkautta kirjoitti:

        Makkara on ruokaa ei seksi väline.

        Nussin sut äsken tuola alempana. Vieläkin on vähän jäykkänä kun haukanpesällä olin. Hyväilen ja suukottelen sinut palkkioksi. Olet niin hyvä että otan pillusikin hoitoon. Kädellä ensin huulia ja sormilla tunnustelen sisältä. Sitten kielellä niin kauan klitorista että saat varmasti orgasmin.


      • Mustangsiivinrakkautta

        Varmasti kummpikin lähtee lentoon...on niin hyvää tulee kuuma kostee olo.
        Siipien noutessa taivaan tuuleen sä mua sisään painaen annat mulle vain vauhtia lisää. Kaartaen sisään antaumuksella anna. Huohottaen henkäiset minun sulattomaan selkääni. Puristat käsilläni minun mahtavaa eturintamaa....


      • jokunenees
        Mustangsiivinrakkautta kirjoitti:

        Varmasti kummpikin lähtee lentoon...on niin hyvää tulee kuuma kostee olo.
        Siipien noutessa taivaan tuuleen sä mua sisään painaen annat mulle vain vauhtia lisää. Kaartaen sisään antaumuksella anna. Huohottaen henkäiset minun sulattomaan selkääni. Puristat käsilläni minun mahtavaa eturintamaa....

        Haluan vielä iltapanot kanssasi. Olemme jo riisuutuneet kun tulen viereesi, hyväilen rintojasi ja pakaroita. Olemme aivan lähekkäin. Suudellaan ja suukotellaan. Otan nännin suuhun ja imeskelen niitä vuoron perään toisen käden hakeutuessa reisiesi sisäpinnalle. OOOHH... alkaa tuntuun hyvältä kun otat kullin käteesi AAAHHH ja puristelet sitä aina vaan isommaksi. Se onkin jo juhlakunnossa joten sun pimpsakin pitää saada otilleen. Käteni onkin siellä jo joten keski- ja etusormet tunnustelee sitä sisäpuolelta. Klittaa pitää myös hyväillä hyvin hellästi ja lopuksi hyvin rajustikin.UUUHHHH.....Hakeudun haarojesi väliin ja hetken aikaa siinä pyörittyämme kastan kullin kärkeä ihanan kosteassa pillussasi. Olet niin kuumana että pitää heti jatkaa täysillä. Työnnymme toistemme sisään rajusti samaa tahtia. Välillä pieni tauko kun koemme kouristukset ja sykähtelyt. Vaihdamme välillä asentoja ja olemme kyljittäin jalat vähän solmussa siitä siirrymme erilaisten asentojen jälkeen niin että olenkin sun takana eikä kulli tullut välillä lainkaan ulos. Olet polvillasi ja minun on hyvä kun saan olkapäistäsi hyvää tukea päästäkseni mahdollisimman syvälle. Samoin ihanan hyvä pidellä rinnoistasi. Sanon että kohta tulee mut sä huudat EI VIELÄ EI VIELÄ. Pysähdyn hetkeksi että huomaat kuinka kulli sykkii sielä syvällä onkaloissa. Samalla pillu alkaa sykähdellä ja puristella imien kullia aina vaan syvempään. Otan vielä rinnoista tukea kun pumppaan viimeisillä voimilla mut sä pelastat tilanteen huutamalla NYT...NYYYT...ANNA....TUUULLAAAA.....AAAAA...NNYYYTTHHH...KAAIIIIIKKIIIIII. Multa tuli samaan aikaan mut vaimeemmalla KOHTA..KOHTA..NYYYYYTTT. AAAAAHH. Kellahdamme raukeina kyljelleen mut pimpsa kutistelee vielä viimesiä spermoja jotka sinäkin voisit imeä. Samoin voisin antaa klitorishoitoa mut jätetään toiseen kertaan et on aihetta "tavata"


      • Mustanginsiivin

        AAAAAAAAAAAAAAH........Tuuuunnnntuuuuuuuuuu........niiiiiiiiinh.........hyyyyyväääääääältääääää!...Ananaannaaaah!....Kakakakkaiiiiikkiiiih!............


      • Anonyymi
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        AAAAAAAAAAAAAAH........Tuuuunnnntuuuuuuuuuu........niiiiiiiiinh.........hyyyyyväääääääältääääää!...Ananaannaaaah!....Kakakakkaiiiiikkiiiih!............

        Tuliiii kakkkiiii.... kertoo Ukko64 vuonna 2015.


    • Sormin

      Minäkin tyydytän itseäni toisinaan, kun puolisoni nukkuu! Kiihottavaa siinä on myös se, että minun täytyy hoidella itseni niin, ettei hän herää... Varsinkaan siinä vaiheessa, kun saan orgasmin!! Yleensä hieron klittaa sormin...

      • joosepp

        voisin kielellä tehdä saman


      • pillunreikä

        Kello 10 jälkeen teen käsi panon teidän mieliksi oikeasti. Kirjoittaminen voi olla sitten vähän hankalempaa kuin nyt. Kymmeneltä aloitelemme ihan oikeesti käsi vetojen kanssa eikä sitten fantasiaa....


    • kalukovana

      ihan kiihottavia juttuja naisilla;)t.yks mies

      • Paljaallasaaantaa

        Täällä pillu on märkänä kutisee vitusti sai laitta munalla kiihottunut kun on lämmin märkä mätäs porata saisit pohjaan asti niin että tuntusi?
        Sulle antaisin pilluni pantavaksi jos vain sinut tänne saisin viikoloppuna.
        Yks nainen vain pillu vaatii munaa vitusti panettaa.


      • Uiiih

        Nuo sanat kiihoittaa miestä nussimisen aikana. Joten naiset antakaa tulla huuliltanne kuinka haluatte lisää, nussi nussi lisää. Aaaiiih oiiih.


      • joosepp
        Paljaallasaaantaa kirjoitti:

        Täällä pillu on märkänä kutisee vitusti sai laitta munalla kiihottunut kun on lämmin märkä mätäs porata saisit pohjaan asti niin että tuntusi?
        Sulle antaisin pilluni pantavaksi jos vain sinut tänne saisin viikoloppuna.
        Yks nainen vain pillu vaatii munaa vitusti panettaa.

        Mä tuun astuun sut


      • pilluvaatiimunaa

        Fantasia.
        Sä åaat mua ihanaa tuntuu mukavalta. Pane mua. Tuntuu niin ihanalta kiihotun kuumenen pilluni kostuu märkä kova kalu työntää sisään pilluni litisee hekuman kiihkosta. Sä tuut mun sisään hengitykseni kiihtyy. Sydämmeni syke kiihtyy. kiihotun lisää. Pilluni kiristyy kaluasi vasten. Kiihytät vauhtia. Panettaa.
        Kostun lisää litinä vain rikkoo huoneen hiljaisuuden. Pian sä tuut sisääni tunnen lämpimän siemen nesteen tulvivan sisääni. Painut pohjaan asti tunnen kuinka siemen neste. Työntyy pojiin asti perille. Kalu liusuu pois.


      • pillunreikä
        Uiiih kirjoitti:

        Nuo sanat kiihoittaa miestä nussimisen aikana. Joten naiset antakaa tulla huuliltanne kuinka haluatte lisää, nussi nussi lisää. Aaaiiih oiiih.

        Ahahahaha!!!!....Ihanaah...Tuuhh! ...Minuunhhhh.....Aaaahh!!Älääähh!!!Ihaaanhhh!!..
        Nielaisu. Läilätiläti! Ahahahaaaah! .....Tuuuh!...Muunh!!!...OOOOOH!!!!
        AAAAAAHHH!!!!...Teki niin hyvää kun rakstelet mun kans..Tule vain uudestaanh! mun sisään se tekee niin hyvää anna kaikki mulla ihanan märkä onko sulla pilluni on niin kostee käteni sormet ihan ovat kosteudesta tahmeet...märkänä täällä oon..entä sinä.? Sulle kalu muhkee kostee työntyy minuun ja tekee ihanaah!......


      • Paljaallasaaantaa
        joosepp kirjoitti:

        Mä tuun astuun sut

        Mulla on käsi pillun reijällä onkätesi kalusi varrella?....Panetaaaa...


      • joosepp
        Paljaallasaaantaa kirjoitti:

        Mulla on käsi pillun reijällä onkätesi kalusi varrella?....Panetaaaa...

        Käsi on varrella mut haluisin sen olevan sisällesi johon laskisin kaiken siemennesteen kovalla paineella syvälle . Panettas nin saatanasti


      • Pillunmustangp51

        Kätesi kalusi varella. Haluasit pillua? Sillä panisit minun Mustangini sisään kaiken spermasi kylähän sinne sopii kaikki lastisi...OOIIHH!!.. miten hyvää se tekisi?
        Laskisit spermat minun sisääni kovalla ahto paineella sisääni. Niin että voihkaisen sen paineen alla. Ihanaa tekisi.
        Missä asut?... Minä asun Pieksämäellä. Se Mustangin pesäkolosi.
        Mutta tyydytään fantasiaan niin ei jäädä siistä kiinni....
        Kyllä se minuakin panettaa niin vitusti joskus pilluani kitisee niin että pakko panna käteen vetämällä...


      • joosepp
        Pillunmustangp51 kirjoitti:

        Kätesi kalusi varella. Haluasit pillua? Sillä panisit minun Mustangini sisään kaiken spermasi kylähän sinne sopii kaikki lastisi...OOIIHH!!.. miten hyvää se tekisi?
        Laskisit spermat minun sisääni kovalla ahto paineella sisääni. Niin että voihkaisen sen paineen alla. Ihanaa tekisi.
        Missä asut?... Minä asun Pieksämäellä. Se Mustangin pesäkolosi.
        Mutta tyydytään fantasiaan niin ei jäädä siistä kiinni....
        Kyllä se minuakin panettaa niin vitusti joskus pilluani kitisee niin että pakko panna käteen vetämällä...

        Käsi on siellä ja haluaisin sinulta pillua. Se seisoo nyt jo voimalla. Kuinka haluaisit meidän rakastelevan livenä? Ottasitko suihin, haluisitko että ruiskutan spermat rinnoillesi vai haluisitko niellä? Mä haluisin perinteiset panot jossa saan ruiskuttaa kaiken aivan pohjaan. Sielä kun kulli teutaroi siemensyöksyn kera ja pillusi puristelee viimeisetkin pisarat siitä


      • Mustangsiivinrakkautta

        Kiihotun pelkästä ajatuksesta.....kätesi tanssii pilluni päällä...haluat minua nuolet minua. Kalusi on kovana kuin kanki..ah! Tekee hyvää paljasta sisään työntäen tunteet lähtevät lentoon....! UUUH! Tekee ihanan hyvä kiima sperma lentää sisääni.
        Haukan pesäni puristuu sinun kalusi ympärille....Ah! Ihanaaa..............


    • 2334

      minua panettaa myös mulkku seisoo kovana tekisimieli työntää varovasti pillun suulle tökkiä glitorista

      • Paljaallatoki

        2334 Yksin kotona... Jos asuisit naapurissani, jättäisin ulko-oven auki, niin voisit astella suoraan makuuhuoneeseen, missä peiton alla sua odottaisi naisellinen, muodokas vartalo, pillu turpeana, kiihottuneena ja kosteana, puutteessa ja valmiina ottamaan vastaan sun suonikkaan, kuuman kullisi...


      • kesänainen59

        Kyllä panettais nyt,olis ihana saada sun kovana seisovaa kalua.Härnäisit ensin vähän,leikittäis ensin ennen sisään vientiä.Haluan kovaa kalua,olen iha kostea.Tämä sinulle 2334


      • pillunreikä

        Minäkin haluosin sua sun kovaa paksu munaa. Saisit painaa pohjaan asti panna sinne perille asti minua.
        2334 Rakkaudella sinulle. Panettaako?


      • joosepp
        pillunreikä kirjoitti:

        Minäkin haluosin sua sun kovaa paksu munaa. Saisit painaa pohjaan asti panna sinne perille asti minua.
        2334 Rakkaudella sinulle. Panettaako?

        Mä antasin sun kuulla semmosen litinän ja lotinan ettet oo kuullu


      • pilluvaatiimunaa

        Kun vain saisin sun kaluu? Sun kalusi tekisi hyvää.
        Fantasia. Tekee niin hyvää kun tulit mun sisääni. Pane mua työnnä pohjaan asti tekee niin hyvää. Rakastele mua. Älä oto vielä pois. Pane mua työnnä pojhaan asti tekee niin hyvää. Tule sisään anna kaikki. Pohjaan asti. Älä ota vielä pois. Anna lastisi sisääni. Mun pilluni pyytää lisää tuu sisään. Paina pohjaan tuu sisään. Pane pane tuu mun sisään laske kaikki sermat sysälle sisääni. Halaa mun suukottele anna kaikkesi. Anna kalua sisääni niin että litinä lätinä rikkoo huoneen hiljaisuusden. Tuu mun sisään annan kaikki.....


    • krapula19

      Mistä johtuu, että krapulassa panettaa todella paljon? Nussin naisystävääni jopa kahteen orgasmiin saakka krapulassa.

      Onko vastaavanlaisia kokoemuksia?

      • pillunreikä

        Ei ole tullut kohdalle ainakaan minulla.


    • kiimassa-n49

      Dildo pillussa ... kohta tulee...

      • Runkataanko yhdessä skypessä?


      • Mustangp51

        Kyllä eikun tässä. On helpompi saada teksti aikaa ei tarvii nujuta.
        Kyllä rukkaa vain mä oon nyt jo ihan märkä kiima limat ei väilä tullu mulla on jo ihan hirvee pano päällä. Käsi vatkaa aivan kauheesti kohta tulee litinä lätinä vain yltyy. Pilluni huulet painuu sormiani vasten liikuttelen yhä yhtä lujaa kaättä pillun vaossa. Ähisen hiljaa ettei mieheni herää. Saan orgasmin. Lopetan tällä kertaa tähän hyvää yötä Grown - man


      • jokunenees

        kiimassa-n49.......Heitä dildot sängyn alle ja ota mun kulli sen tilalle. Saat hieroa ja runkata sen ensin jäykäksi. Sen jälkeen työnnän sen rintojesi välistä suuhusi. Saat nuolla ja imeä samalla kun minä hyväilen sun pillua ensin pintapuolisesti ja pian myös kielellä klitorista lipoen. Alat olla kiimassa ja ohjaat kullin sisääsi ......aaaah....kun tuntuu hyvältä kun huohotat kiihkeästi, pyörität persettäsi että kulli hieroisi mahdollisimman paljon pillun seinämiäkin. Eestaas höylätessäni alat rytmikkäästi työntymään vastaan. Kulli pysähtyy välillä pillun pohjalle tunnusteleen. Siellä on ihana imu ja kouristelu ja pian se johtaakin mahtavaan orgasmiin. Saat samaan aikaan ja tunnet kun siemensyöksy täyttää pillusi siittiöillä


      • Mustanginsiivin

        Kiimassa n 46......ei ole dildoja joita heittää sänkyni alle...kyykistyn sun ohjaussauvasi eteen....otan toisella kädellä hellästi kiinni.....hyväilen sauvaasi.
        Painan suuhuni nieluuni....saauvasi kovettuu kuin kanki. Vedän ulos sauvassi...Ah!
        Tuntuu hyvälle lämmin siittimesi...painan siitimesi eturintamaani vasten suljen sauvasi niiden väliin..sinä työnnät sauvaasi niiden välistä suuhuni....korisen kun en saa inmaa hetkeen. hyväilen sauvaasi kun sinä hyväilet minun haukan pesääni.
        Kiihotun sun käsittelystä...vaadin sauvaasi haukan pesäni sisään....sauvasi uppouutuu...pesäni uumeniin...AAAAAAH!!!!...Alan huokailla kiihkosta....pyydän saada lisää ihanaa...sauvaasi..Tunnen kuinka kiihkeästi...saauvasi liikahtelee pesäni syvyyksissä...haukan pesäni....hierot sauvallasi....pilluni herkkiä seinämiä...puuskutan kuin vanha höyryveturi. Tunteeni lähtevät Mustangin lailla...lentoon. Kiihkosta hengitykseni kiihtyy...alan...huokailemaan.....sauvaasi myötäellen.....kuulen pilluni eprukoilta lätinää...lutinaa....sauvasi liikkuessa pasäni pohjilla. Tunnen kuinka sauvasi liike hetkeksi lakkaa....UUUUAAAHHHH!!!...Alan tuntea kuinka pasäni seinämät purituvat sauvaasi vasten...sanon että nyt tulee...
        superorgasmii!!!!!!!!!!!!!!!!!.........kiljaisen............painun mahalleni edessä olevaa...
        petiä vasten...sinulta purkautuu.........siitin nestettä...niin että...sitä valuu..lakanallekkin. Totta vie..teki hyvää...Kumpa se olisi ollut...pidempi olisimme
        olleet vieläkin kiinni toissamme..saaneet kahta paremman orgasmin...jatketaan taasen joku toinen kerta. nyt minä lähden nukkumaan...
        hyvää yötä missä oletkin.....seuraavaan kertaan moikka.
        Mustang p 51 en ole metallia...olen nainen....46...vuotta.


    • kankeaalahkeessa

      Missä päin suomea muodokas vartalo? Paljaallatoki.
      Kieleni jo sinussa

      • Paljaallasaaantaa

        Saa antaa paljaalla pohjaa asti.
        En mä siitä säry tän viikon loppuna olen yksi. Voimme harrastaa netti seksiä ihan rauhassa niin kaukaun kuin vain sielu sietää. Käsi pano hommissa toinen kirjoittaa jos vain kiihkoltaa pystyy.


      • Mustangsiivinrakkautta

        Pieksämäellä märkänä jo....levitän sulle sääreni....huokaisen kun alat nuolla minun pilluani. Kiihkoissani alan voihkia. Huohotan kun se tekee niin ihanaa...
        Nouset laskeudut päälleni....Annat pusun painat kyrpäsi minu ihana kostean kuumaan märkään pilluuni. Alat panna minua siitin sykkien jatkat panemistasi.
        Pilluni painuu kalusi vasten tahtisi kiihtyy minä huohotan silitän selkääsi. Huotan kiimoissani. Laukeat niin myös minä. Spermat lentää syvälle sisääni.....


      • Onko vieläkin märkänä....levitkö jalkasi mulle ja nostatko ne olkapäilleni, jotta voisin nussia sun kostean kuumaa pilluasi, mä voisin työntää kovana olevan kyrpäni sun pilluusi...sä alat huohottamaan ja voihkimaan kun nussin sua, sä haluat kullia lisää...sun pillusi sykkii ja suorastaan imee kulliani sisään...en enää kestä kauempaa vaan laukaisen spermat pilluusi...vedän veltostuneen kaluni ulos pillustasi ja katson kuinka spermat valuvat ulos vieläkin sykkivästä kuumasta ja kiiltävästä pillustasi...


      • Mustanginsiivin

        Kummankin tunteet lähtevät lentoon......


      • munaapaljaana

        Kummankin tunteet lähtevät lentoon Mustangin siivin...........................................................................


    • Tuu skypeen niin runkataan yhdessä

      • Mustangp51

        Ei ku tässä.
        Onks sun molo kova...Mä levitän sulle mun ainoani. Painat toisen kätesi mun pilluun tuntuu hyvälle. Ahdat koko kätei sinne. Tuntuu hyväälle alat runkata kädellä pillua kiihottuu. Rukkaat sitä niin että lätinä lotina kuuluu himot kasvaa.
        SSamalla runkkaat omaa kaluasi. Lotinalitinä vain yltyy kohta pilluni on aivan märkä vedät kätesi ulos painat kalusi sisään syvälle pohjaan asti. Ähisen paineesta.
        Kova muna jyystää kovaa sisimpääni. Pillu kuumenee. Puristuu kovaa jystävän kalusi ymparille laukeaa ensimmäisen toisen kolmennen kerran menee tovi laukeamme saman aikasesti. Vedät paksun kalusi ulos painat sen mun suuhun alat panna minua suuhun. Kunnes taas laukeat. Hyväilet minua ja hyväilet kaluasi.
        Painat taas sisään odottaen se taas tulee mun sisään ja lopetamme session.


      • pilluvaatiimunaa

        Painooin käteni huosuun...Aloitin jo runkaatko sää...ihanan kostee.
        Panettaa. Pilluni on kostee....


    • Reinokalle

      Kyrpä kovana ja vaimo unessa... Haluun painaa sen sun sisälles nainen... Uuh, kun tuntuu hyvälle... Oon 35v mies. Levitä mulle jalkas muru...

      • Mustangp51

        Aah! kun tuntuu niin ihanalle. Paina vain sisään se tuntuu niin ihanalle...ahah! ihanaa! Mä levitin sulle ja sinä painoit mua. Kivaa tuntuu mukavalle anna mennä vain se tekee niin kivaa. Älä lopeta jatka vain. Älä vielä ota pois. Se tuntuu niin kivalta. Kivaa ihanaa aaaaaaaaaaaaaaaah!
        Tuliko sulta multa tuli jo sä tulit mun sisään aaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!
        Hyvää yötä sulle sinne missä ikinä oletkin.
        Käy vaimos viereen nukkumaan. Aamulla virkkuna on hyvä olla.
        Hei seuraavaan kertaan.
        Mä rupeen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille palstalla oleville.
        Nukkukaan hyvin hyvää yötä pasta kaverit ketkä te siellä ikinä olettekin.
        Lainaus sarjasta Villi Länsi.


      • Mustangp51

        Mustang p 51 asuu Pieksämäellä en ole metallia olen nainen 46 vuotias.
        Levitän sulle mielelläni jalat. Pane minua himosi kiimassa. Pane niin että tuntuu kiima himo kasvaa pilluni saa kunnon käsittelyn sun kalultasi..aaaaaaaaaaah!


      • jokunenees
        Mustangp51 kirjoitti:

        Mustang p 51 asuu Pieksämäellä en ole metallia olen nainen 46 vuotias.
        Levitän sulle mielelläni jalat. Pane minua himosi kiimassa. Pane niin että tuntuu kiima himo kasvaa pilluni saa kunnon käsittelyn sun kalultasi..aaaaaaaaaaah!

        Miks kukaan ei oo opastanu mua tänne lukeen sun kiihottavia fantasioita . Tänään eksyin ja aion eksyä toistekin mut varaan talouspaperia rullan viereeni . Nyt ei ollut ja niinhän siinä kävi........suihkuun . Ja sitä tuli paljon . Olisin kyllä laskenut halukkaasti senkin annoksen kiimaisen pillusi perille , sitä olis pursunut ylikin reisillesi ja mun vatsalle . Oottelen uusia juttujas !


      • pillunreikä

        Tulit itse palstalle katselemaan mitä löytyisi?
        Eksyit oikeeseen paikkaan oikeeseen aikaan.
        Fantasiaseksi on aprasta mitä voi vain olla. Siitäkin voi saada itsensä hyvälle miellelle eikä siitä jää kiinni kun sitä ei oikeasti tie. Kirjoitaa vain tunteella ja antaa mielikuvituksensa lentää. Spermat saa taatusti lentoon. Kun osaa sen kirjoitaa elävästi oikein rastellen kuvianoilliseti arkailematta. Tule mun luo levitän sulle pilluni aukon sä tuut mun sisään alat liikkua hataasti eds takaisin. Kiimainen pilluni kuumenee kostuu. Suutele minua rakastele minua. Hyväile minun rintojani. Nuole nännejäni. Pane minua niin että lätinästä kiihottunut pilluni puristuu kalusi ympärille.....


      • jokunenees

        Tulen luoksesi missä kiimainen pillusi oottaa kullia kuumana. Riisun rintasi paljaaksi, suukottelen ja hyväilen niitä, imen ja kielellä hieron nännipihaa. Tunnut pitävän siitä kun alat huokailemaan ja työntymään lähemmäs. Kaadumme sohvalle rinnakkain ja avaat farkkujeni vetskarin päästäksisi kokemaan jäykän kullini koon. Minä koitan kädelläni onko pimpsa kostea. Molemmat olemme tyytyväisiä kokemaamme. Riisumme vaatteemme. Suukottelen ja hyväilen yhä ihanan isoja rintojasi. Otat kullin käteesi ja vedät muutaman ees taas vedon ennenkuin otat sen suuhusi. Imet sitä ja lypsät pitkiä vetoja. Aaaaah kun tuntuu hyvältä. Mun käsi on siellä pillussa ja hieron sitä ja reisien sisäpintaa ennenkuin alan suukotella ja nuolla klitorista. Tunnut pitävän siitä kun huohotat ja väriset. Työnnän sormeni pilluun ja hieron sisäpuoleltakin. Alat vääntelehtiin ja äänteleen siihen malliin että naapurit alkaa hakkaan lusikalla lämpöpatteriin. Olet jo selälläsi ja tulen rintojasi vasten kulli jäykkänä ja ohjaat sen sisääsi. Painun ihan pohjaan ja muutaman vedon jälkeen jään hetkeksi sisääsi kullin sykkiessä ihanasti. Olet aivan märkänä ja alat työntyä aina vaan lähemmäs. Kiedot jalkasi reisieni ympäri kun minä pumppaan ees taas. Tuntuu hyvältä kun puristut jalkojesi avulla aina vaan lähemmäs ollessani syvällä sisälläsi. Nyt pillu alkaa imemään ja kouristeleen ja puristeleen oottaen spermaa aivan pohjaan asti. Sitä tulee paljon ja paineella. Pieksämäellä tavataan !


      • Mustanginsiivin

        Sulla fantasian kovin teksti. Hyvä juttu jatka vain fantasiaa....Mustang tuulihaukkani on ihana luolan aukko jonne kalusi liukuu tekee hyvää.
        Tuulinen keli liukas fantasia on paras silloin kivaa luettavaa.


      • jokunenees
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Sulla fantasian kovin teksti. Hyvä juttu jatka vain fantasiaa....Mustang tuulihaukkani on ihana luolan aukko jonne kalusi liukuu tekee hyvää.
        Tuulinen keli liukas fantasia on paras silloin kivaa luettavaa.

        Sun ihanan haukkasi mä haluisin pöllyttää perusteellisesti kuivaksi kullillani. Tuntuis siltä kun olen lukenut sun juttujas täältä. Ottaa välillä eteen.


      • Mustangsiivinrakkautta

        Sinä ihana uros haukkani mä haluasin sun pöllyyttettäväksessi kuuman kosten haukan pesäni. Tottahan suuhuni ottaisin sun haukan sauvasi. Nuolisin sen ensin märäksi jäykäksi......


      • jokunenees
        Mustangsiivinrakkautta kirjoitti:

        Sinä ihana uros haukkani mä haluasin sun pöllyyttettäväksessi kuuman kosten haukan pesäni. Tottahan suuhuni ottaisin sun haukan sauvasi. Nuolisin sen ensin märäksi jäykäksi......

        Jaksaisitko niin pitkään että limakalvosi kuivuisi pöllyytyksestä? Pidättelisin niin pitkään lisävoitelua kun voisin. Saisit superorgasmin tunnin kuluttua kun ruiskutan viimein spermat pillusi onkaloihin missä tutkin kullillani kaikki käytävät ja juonteet. Nyt mun tekis sua älyttömästi mieli. Olis ihana kun voisimme ees hiplata samaan aikaan ja kuunnella toisiamme. Lohdutukseksesi tai pettymykseksesi, en pysty tunnin sessioihin ilman taukoja, mutta joiden aikana voisimme oikeasti rakastella. Koskahan taas "kuulen" sinusta?


      • mustanginsiivinrakkautta

        Seuraavana lauantaina fantasiaa lisää......


    • Vaimo nukkuu...runkkaan ja katselen pornoa

      • pilluvaatiimunaa

        On hyvääkin viihdykettä?
        Halut noisee pintaa...tekee mieli?
        Mieheni meni just äsken nukkumaan. Tästä ei kiinni kun fantasia seksiä harrastaa.


    • 2212

      Tuossa nuppi koholla minkä päälle vois istu ja ratsastaa ku rodeossa..

      • Pillunreikämustangp51

        Hyvää tekee nuppi pillussani kiho klimaks lentää.
        Ratsastan sisnulta superorgasmin.


      • Pillunmustangp51

        Hyvää tekee nuppi pillussani kiima kiho klimaksi lentää Mustangin pesäkolosta..
        ratsatan sinulta mustangin pesäkolollani superorgasmin....


    • Mustangp51

      Istuisimpa jos voisin. Omakin mieheni on nukkumassa. Ihna on kostee olo mutta en kehtaa kun kuuluu se lätinä ja litinä seinän läpi. Ähinä vielä pahempi se ainakin kuuluu niin ei nyt oikein kehtaa. Naapurikin nukkuu eikä kehtaa sillä käsipanolla häntä herättää kesken unien.

    • edheunetungi

      po,tungi

      • pilluvaatiimunaa

        Vang , Gu, Tang. Täällä joku joka fantasiaa teille antaa.
        Kukkuu onko täällä palstalla ketään?
        Antakaa mulle levitän teille pilluni reijän.
        Kaluasi hyväilen ensiksi. Nuolen sen päätä. Ah! Tekee hyvää.
        Hilpaan samalla pilluani. Himon kasvaessa se kostuu kihottuu. Märkänä annan sinun sitä lipua tuntuu ihanalta. Nouset ylös. Käännät minua. Painat sisääni kalusi. Kova kalusi tuntuu hyvältä alat liikehtiä sisälläni spermat valuu pillun reijästä kun sis saat lisää tulessassi sisääni. Hengähtelen joka työnnölläsi kiihkoni kasvaa yhä.
        Pilluni on niin märkä että spermat lisäävät mieli hyvää jatkat vain tuut jälleen sisääni. Lätinä vain jatkuu niin että se sekoittuu muun sessioin mukaan. Tulen niin täytee spermaa että osa siitä vuotaa jo ulos. Kalusi luisuu ulos. Nuolen se kuivaksi. Anna suullesi pusun. Sä lähdet pois. Tulet uudelleen joskus toisten....


    • Vaimo nukkuu,ja minulla kyrpä jäykkänä....hieron palleja ja runkkailen....löytyykö täältä naisia,joilla sormet pillussa...haluttaa nuolla kiimaista pillua..

      • pillunreikä

        Ukkoni on yö kylässä tuttujen luona.
        Voimme hyvin tehdä fantasiaa lisää.
        Mulla kosteena...sulla kyrpä jäykkänä...runkkaat sitä minä hyväilen pilluani.
        Täällä yksi joka käsi pillunsa aukossa rukkaa sormet sisällä niin että litinä kuuluu.
        Panen kolmella sormella niin että lätinä kuuluu.. Haluttaa nuolla muhkeaksi paisunutta kyrpää..samalla..hyväillä sormilla pillun aukkoa sisältä.
        Tuntuu niin hyvältä että anna tulla sisään vain kaikki lasti...


      • Jusa_____

        Kiihottaa ajatella hyväilyjäsi. Runkkaan kovaa kyrpääni hitaasti. Tuntuu hyvältä.


      • pillunreikä

        Sun kyrpäsi hyväily sai hyväilemään omani. Hyväilen klitaani. Se on märkänä kiihottunut. En paina vielä sisään. Kiihotun lisää. Pilluni reikää.
        Nyt on hankalaa kirjoittaa yhdellä kädellä. Sama täällä. Ajattelen sinun kovaksi mennyttä kaluasi. Jukrat kun tekee hyvää....


      • jusa______

        Hitaasti vetelen kyllin vartta. Kuvittelen kiihottavaa pilluasi. Kohta ruiskuttanut spermat sisääsi!


      • Pillunmustangp51

        Täällä Mustang Tuulihaukka lämmin pesä kiihotut siellä jossain missä ikinä oletkaan. Sieluni syäveräissä kuvittelen sisnun työtyvän sisääni. Levittäisin sinulle sen ihanan kuuman mustangin tuulipesän. Kiihotut entisestään kun ajattelet haukan pesäkoloo. Kalusi sykkii lämpenee spermat lentää pesästään kuin urosmustangin pesäkolosta laajassa kaaressa kohti pesäkolon uumenia.....


      • jokunenees
        pillunreikä kirjoitti:

        Sun kyrpäsi hyväily sai hyväilemään omani. Hyväilen klitaani. Se on märkänä kiihottunut. En paina vielä sisään. Kiihotun lisää. Pilluni reikää.
        Nyt on hankalaa kirjoittaa yhdellä kädellä. Sama täällä. Ajattelen sinun kovaksi mennyttä kaluasi. Jukrat kun tekee hyvää....

        Anna mun hyväillä. Ensin koko vartaloa ja lopuksi nain pillusi kuivaksi sinun avustuksella


      • Mustangsiivinrakkautta

        Aaaaaaaaaaaaahhh!!! Saat hyväillä mun haukan pesän ensin. Saat hyväillä koko haukan pesän sekä sen vartalon. saat tunteella haukan pesäni kimpussa olla niin kauan kuin haluat. Anna minun uroshaukkan sauvan ensin käsitellä. Sitten voit naarashaukan pesän nuolla, naida haukan koloni lopuksi sinun avustoksella uroshaukkani. Minulla kitisee taas haukkan pesäni....


      • jokunenees
        Mustangsiivinrakkautta kirjoitti:

        Aaaaaaaaaaaaahhh!!! Saat hyväillä mun haukan pesän ensin. Saat hyväillä koko haukan pesän sekä sen vartalon. saat tunteella haukan pesäni kimpussa olla niin kauan kuin haluat. Anna minun uroshaukkan sauvan ensin käsitellä. Sitten voit naarashaukan pesän nuolla, naida haukan koloni lopuksi sinun avustoksella uroshaukkani. Minulla kitisee taas haukkan pesäni....

        Annoit eilen maistaa kiimaista ihanaa haukanpesääsi. Nyt haluisin pidemmän session kun tutuistun pohjia myöten siihen koloon onkaloineen ja juomuineen. Voit aluksi käsitellä mun sauvani toimintakuntoon niin minä tarjoon kieltä haukalle, tutkin onko se kuinkakin otillaan, kosteeta siellä ainakin on. Sait ainakin sauvani hakkaamaan turpeana vatsaa vasten joten kastan sen kärkeä sinne haukanpesään. Mukavan kosteelta sielä tuntuu. Työnnyn sen pohjalle ja annan sen sykkiä siellä hetken, samalla suukottelen nännejäsi jotka töröttävät turvonneina pystyssä. Kullin olis oikeen hyvä olla siellä syvälläkin mutta sun vartalonliikkeet pakottavat sen tekemään vastakkaisia liikkeitä kanssasi. AAAAHHHH....OOOOH...OOUUUU..kun tuntuu hyvältä kuulla kiihkeää huokailuasi kullin tehdessä eestaas liikettä ja tulee välillä kurkistaan uloskin mut ohjaat nopeasti sen takaisin hoitamaan tehtäväänsä. Puristan perseestäsi sinua lähemmäs ja lähemmäs niinkuin sinunkin kyntesi uppuavat mun pakaroihin. Otan korvanlehtesi hampaisiini samalla kun siemensyöksy alkaa. Kouristelen ja jäykistyn niinkuin sinäkin sperman pursuessa ylikin. Olemme voipuneena näin kunnes seisokki päättyy ja kulli luiskahtaa itsekseen ulos.


    • CLITLICKER

      Mis päin runkkailet?
      Onko sulla i$ot bosat???
      Tykkäätkö ku sua nuollaan?

      • Pillunreikämustangp51

        Täällä käsi klitalla tekee hyvää. Se on ihanan kostee haluu että panet minua.
        Mulla pillu on himot pinnassa. On ne ihan keski kokoiset tissit. Pilluni on ihannan kuuman kostee. märkäkin pian. Panin käteni housuun. Panettaa niin kovasti. että haluasi sinua? Ompa märkä. Sormetan sinun mieliksi. Ihanalta tuntuu. Täällä Mustang p 51 panee kädellä. Onko teillä kovana alkaa kihottumaan ihana himotkin kasvaa. Kyllä muuten on todella kuuman kosteean märkä. Mä rukkaan kädellä.
        Kasvoissa tuntuu.
        PIeksämäellä piän käsi pillussa. Panettaa niin että en onnisttu kirjottamaan.
        Tykkään kun mua nuollaan pillusta. Voi hitto kun tekeeh hyvääh. litinä kuuluu. Vatkaan kädellä pilluani. Tekee hyvää. Mukuvaa tekee rukatata kanssasi oikeesti.
        Pilua vitusti kutittaa. Kohta tulee orgasmi käteen veto.
        Kiitos seurasta teki hyvää runkata kanssasi. Tehdään toistekkin. hyvää yötä kauniita unia sinne missä ikinä oletkin.


      • Vittuakutittaa

        Pieksämäellä käsi on mennyt housuun....pillu märkänä vedän käteeni...


      • jokunenees37
        Vittuakutittaa kirjoitti:

        Pieksämäellä käsi on mennyt housuun....pillu märkänä vedän käteeni...

        Ota äkkiä kätes pois mä nyppäsen sulta kuivat


      • Mustanginsiivin

        Oimaikandts!.....kun.....huuuh kun tekee hyvää märkä pilluni lätisee, litisee.....
        Sinä vaintyönnät .....työntät......OOOOOiIiI..........


      • jokunenees
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Oimaikandts!.....kun.....huuuh kun tekee hyvää märkä pilluni lätisee, litisee.....
        Sinä vaintyönnät .....työntät......OOOOOiIiI..........

        Ihana kuulla pillusi litinää. Olen kuullut sitä monasti enkä kyllästy. Haluisin taas tutkia mistä ja miksi ihana solina kuuluu


      • Mustanginsiivin

        Tekee niin ihanaa että pillustani kuuluu lutinaa lätinää...sauvasi soutaa mun haukan pesäni syvyyksissä....Mun pikku haukan pesäni lämmin litinä lätinä saa sinut haukkomaan henkeä.....


    • karvaposa

      Toi nainen sammui..liikaa viinaa ? Makaa reidet harallaan ja pillusta valuu spermaa pyllyvakoon !!! Alkaa seisomaan yydestaan !!! Pitänee lähtee omille liukkaille . panemaan sammunutta naista !!!! Samapa tuo...pilluun lisää spermaa !!!!!

      • Mustanginsiivin

        AAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!.........Tuntuntuntu.tun.tun.tuuuuh!.......ni.ni.niniiiinhhhhhhhhhh!...kikivalvalvalleeeehhhh!...tunteet nousee siiville..............!


      • Mustanginsiivin

        Täällä yksi joka ei ole sammunut....eikä ole juonutkaan.
        Levitän sulle haukan pesäni. Pilluani ei vielä ole käyty läpi...Kätesi hamuaa mun pilluani..Sulla seisoo ja mulla kostuu kun aattelen sinun mahtavan kovaa kaluasi.
        Pilluni sykkii kiihotuksesta...Pane minua pohjaan asti...AAAAHAHAOIHUUUHOIH!
        Panenpane minua oih kun tekee hyvää...


    • Pillunreikämustangp51

      Olen palstalla täällä kosteä märkä pillu joka tahtoo kovaa kalunne sisään.
      En sammunu. En ottanut viinaa. Täällä on jalat levitettynä jälleen ppilluni on täynnä siitinestettäsi. Panettaa taasen. Pillun reikää kitisee tahtoo sua sisä tahdot minua.
      Panetaa niin että vittu himoitsee sinun kaluasi juuri nyt. Kuuman kostee pilluni hamuaa sinun paksua kaluasi. Olen levittänyt sinulle jalkani. Työnnä sisääni annan tulla koko lasti sisään Ooooiiih! Iiiihaaaanaaaahhh!!! Tekee ihanaa älä ota pois. Älä ota pois!

      • RUNKKAUSKAVERI

        Onko Pieksämäen nainen jalat levällään?
        Täällä Iso kulli kovana tuossa käsittelyys nyt!


      • Mustanginsiivin

        OOOH!!!....AAAAAAH!!!!!!!!!!!!....Levitän sulle haukan pesäni....otan sun...kovana seisovan....kullisi..siipieni suojaan...hyväilen sen vartta...nuolen terskan päällä..
        olevia aukkoja....himottaaa!!!...Painan toisen siipeni pilluuni...kun painan kullisi suuni suojaan...HHHMMMHHMMMM!....maistuu...maukkaan mahtavallee...käännät minut tulet sisään...voihkaisen.
        Hetken olet paikallasi. Alat liikkua edes takaisin. Tunnen kuinka himo alkaa...nousta...lentoon siipien lailla....aaaaahaaaahahahauhuhooooeeeaaaahhhhh!!!...Huudan himon kiihkon syövereissä.....tunnen kuinka painut syvälle pohjaan asti....ooooohuuuuuaaaaauuuuaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!....................


      • IsooKyrpää
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        OOOH!!!....AAAAAAH!!!!!!!!!!!!....Levitän sulle haukan pesäni....otan sun...kovana seisovan....kullisi..siipieni suojaan...hyväilen sen vartta...nuolen terskan päällä..
        olevia aukkoja....himottaaa!!!...Painan toisen siipeni pilluuni...kun painan kullisi suuni suojaan...HHHMMMHHMMMM!....maistuu...maukkaan mahtavallee...käännät minut tulet sisään...voihkaisen.
        Hetken olet paikallasi. Alat liikkua edes takaisin. Tunnen kuinka himo alkaa...nousta...lentoon siipien lailla....aaaaahaaaahahahauhuhooooeeeaaaahhhhh!!!...Huudan himon kiihkon syövereissä.....tunnen kuinka painut syvälle pohjaan asti....ooooohuuuuuaaaaauuuuaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!....................

        Okei.... Otan kullin käpälään ja aloittelen runkkaamaan ...
        Vaimo painui nukkumaan. Otetaas mahtava runkkusessio
        "Kyrpä kovana nyt valmiina ottamaan sun imua". Otatko syvälle suuhun että mälliä tursuu suupielistä sun koristessa , ennen kun otat sen pillusi uumeniin juurta jaksain?


      • Mustanginsiivin

        Sait...minun laittamaan käteni haukan pesälle.
        Se on kiihkosta märkänä...oih...kun panettaa....Otan sun kovan munasi suuhusi...
        käteni haukkan pesässääääh..aaaahaaaaaaaaahh...litisee....lätiseee.......litinä kuuluu..tuntuu...ihanalta runkata.....suuu pielistäni tursuuu spermaaa...
        kiihotun lisäääh...pilluniih.. kiiihotuuuuh...paanattaaahh....aaaaaahaaah..........sinä...tuuuuthhhhh....muuunhhh....aaaaaaaaaah............. mulla tuli jo....entä sulla?....
        hyvää yötä. fantasia jatkuu kun tulen palstalle. Nuku hyvin missä ikinä oletkin.


      • Mustangsiivinrakkautta

        Oletko vileä pilluni kostean onkaloni lumoissa?
        Täällä haukan pesä odottaa sun sauvaasi valmiina ottamaan sisään...
        pilluni on märkä kuuman kostea...hiljaisuuden rikkoutuu vain pilluni lutina lätinä käteni painunut huosuni sisään....neljä sormea pilluni suojissa....himot lentäneet taivaisiin....


      • jokunenees
        Mustangsiivinrakkautta kirjoitti:

        Oletko vileä pilluni kostean onkaloni lumoissa?
        Täällä haukan pesä odottaa sun sauvaasi valmiina ottamaan sisään...
        pilluni on märkä kuuman kostea...hiljaisuuden rikkoutuu vain pilluni lutina lätinä käteni painunut huosuni sisään....neljä sormea pilluni suojissa....himot lentäneet taivaisiin....

        Olen täysin kostean pillusi lumoissa, tekis mieli upottaa kulli sinne tuntemaan puristelusi ja imusi voima


      • Mustangsiivinrakkautta

        Tekee niin hyvää paina vain ihan pohjaan anna....aah....mua panettaa....anna, anna,mua panettaa.....


    • Kox

      Haluaisiko joku nainen maistaa mun jäykkää kyrpää?

      • Mustangsiivinrakkautta

        Ihanan muhkea kuuman kostea terska...nuolen sen päätä...painan vähän sisään....pyörittelen sinunsauvaasi. Kiihotun annan sinun räplätä haukan pesääni....


      • jokunenees
        Mustangsiivinrakkautta kirjoitti:

        Ihanan muhkea kuuman kostea terska...nuolen sen päätä...painan vähän sisään....pyörittelen sinunsauvaasi. Kiihotun annan sinun räplätä haukan pesääni....

        Muakin panettaa ihan sairaasti. Tulen viereesi sohvalle, riisun puseros ja rintsikat. Hyväilen rintojasi ja imen kielellä lipoen nännejä jotka alkavat olla turvonneina pystyssä niinkuin kullinikin jota runkkaat kaksin käsin. Huokaat kun huomaat kiimatipan terskan päässä ja nuolet sen heti maiskutellen suuhusi. Nuolaisusi tuntui niin hyvälle että jäänkin paneen suuhusi. Kulli käy välillä pitkällä nielussasi mikä aiheuttaa oksennusreaktion mutta vedän äkkiä ulos ja taas jatkamme. OOOOHHH Siirryn haaroihisi ja otan kostuneet pöksyt pois että saan pillun paljaaksi , johon työnnän kielen lipomaan klitorista. Suukottelen sitä kuin kuumia huuliasi. AAAAHHHH ...kun kiihottaa. Kulli on kuin kanki pystyssä oottaen pääsyä kuumankosteaan herkkupesään. Ohjaatkin sen huulille josta jatkan hitaasti ja hellästi vähän kerrallaan syvyyttä lisäten ja uusien hitaasti muutaman kerran kunnes tulee pohjakosketus. Jään sinne hetkeksi ja tunnustelemme elimien liikkeitä UUUUUUHHHHHH kun ihania kouristuksia ja värinää. Alan uudestaan pumppaan ja vauhti kiihtyy aina välillä pysähtyen pohjalle niin syvälle kuin pääsen. Välillä vaihdamme asentoa ja lopuksi olet polvillasi perse pystyssä ja pää tyynyllä minun painaessa kullia sisään takaapäin huohottaen. Kohta multa tulee joten otan olkapäistäsi tukea loppurynnistykseen ja kaadan itseni selkääsi vasten kiljuen JOKOJOKO.......vastaat parkuen NYTNYYT Samalla siemensyöksy purkautuu kullista ihanaan onkaloon täyttyen ääriään myöten..............Jään viereesi raukeana, seuraavaksi yöksikin, Niin makeat oli paikat. HYVÄÄ JOULUA!


    • Haluisko joku nainen antaa mulle hoitoa?

      • Mustanginsiivin

        Täällä musta kissa levittää sulle haukan pesän jonne voit työntää paljaan kyrvän. Painaa syvälle haukan pesän sisään. Litinän lätinän kiihkon vallassa soudat yhä lujempaa. Pnettaa haukan pesäni puristuu sinun kyrpäsi vartta vasten....


      • Ratsuksi
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Täällä musta kissa levittää sulle haukan pesän jonne voit työntää paljaan kyrvän. Painaa syvälle haukan pesän sisään. Litinän lätinän kiihkon vallassa soudat yhä lujempaa. Pnettaa haukan pesäni puristuu sinun kyrpäsi vartta vasten....

        Sinä ihana Mustanginsiivin nainen .Löydänkö Sinut täältä?Nautitko ratsastuksesta?
        Haluaisinantaa Sinulle nautittavan ratsastuksen.Saisit käyttää halutessasi piiskaa ja kannuksia.Voisit ajaa minut hiestä märäksi.Jonka jälkeen voisit halutessasi nousta ratsailta jonka jälkeen nuolisin ihanan vittusi.haluaisitko?


      • Mustanginsiivin

        Levitän sinulle Haukan pesäni...tulet sisääni istut pääleni. Ihailet pintojani...silität minun aukoani jonne...painat pääsi huokailet livot pesäni aukkoa......AAAAAAHHUUUUUAAAAAAAAAAAHHH!...Huokaisen syväään....


      • Ratsuksi
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Levitän sinulle Haukan pesäni...tulet sisääni istut pääleni. Ihailet pintojani...silität minun aukoani jonne...painat pääsi huokailet livot pesäni aukkoa......AAAAAAHHUUUUUAAAAAAAAAAAHHH!...Huokaisen syväään....

        Ihanaratsastajani Kaluni jäykistyi heti,kun huomasin että olit tullut sivulle.
        Haluatko ratsastaa minut uuvuksiin.Laita kantapäihisi sellaiset piikkikannukset(tiedätkö millaiset ?)Nouse ratsaille .Iske kannukset kylkiini.
        Tunnet reisiesi välissä voimakkaan ratsun.Kiihottaako?Aja kannuksilla laukkaan.
        Iske säälittä kannuksia ratsusi kylkiin.Ohjaat ratsusi harjanteelle johtavalle polulle.
        Haluat nähdä mitä harjanteen laella on .Kohta jo ratsusi saavuttaa harjanteen Kuola alkaa valua .Nautitko ratsastuksesta?


      • Mustanginsiivin

        Jep!..Kyllä ihanalta.


      • Ratsuksi
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Jep!..Kyllä ihanalta.

        Kiva kun pidit ratsastuksesta. Koetko hevosen seksuaalisesti kiihottavana,kun olet valinnut nimimerkiksesi Mustangin?Oletko ratsastanut hevosella?Jos olet ilman satulaa vai satulalla? Olet ihana nainen .Nytkin kun luin kommenttisi olen ihan kovana.Hyvää talvipäivää Sinulle.


      • Mustanginsiivin

        Pidän ratsatamisesta koska se on ihan oikeasti kivaa.
        Mustang se on...kuin ihana...iso kaunis...hevonen...jollaista ei ole...kellään...se on...kiltti ratsukko...satuloituna tietysti ei ilman. Yritin kerran mitta enhän minä sinne ilman jalustinta päässyt. Hevonen hirnui. Siirtyi pois. Hain sille satulan pistin selkään ja kiritin vyön. Hepo ei lähtenyt karkuun nousin selkään. painoin pohjetta heppa lähti kaviot kopsutellen liikkeelle. Hämmennyin sen sulavaa liikkettä se Amerikan pustan Mustang täysverinen naras hevonen. Toisella kertaa sain leikantun ruskean orhin se oli syseä ja kiltti hevonen sekin oli Amerikan arojen Mustang. Perussyy on tässä. Minkä vuoksi valitsin takajaloilleen hypänneen orhin vieläpä Mustangin. Olen itsekkin villikissa. Afrikan savannin villi Leijona.
        Uros Mustangeille vastustamaton kuisaus......
        Hyvää illajatkoa uros Mustang.


      • Ratsuksi
        Mustanginsiivin kirjoitti:

        Pidän ratsatamisesta koska se on ihan oikeasti kivaa.
        Mustang se on...kuin ihana...iso kaunis...hevonen...jollaista ei ole...kellään...se on...kiltti ratsukko...satuloituna tietysti ei ilman. Yritin kerran mitta enhän minä sinne ilman jalustinta päässyt. Hevonen hirnui. Siirtyi pois. Hain sille satulan pistin selkään ja kiritin vyön. Hepo ei lähtenyt karkuun nousin selkään. painoin pohjetta heppa lähti kaviot kopsutellen liikkeelle. Hämmennyin sen sulavaa liikkettä se Amerikan pustan Mustang täysverinen naras hevonen. Toisella kertaa sain leikantun ruskean orhin se oli syseä ja kiltti hevonen sekin oli Amerikan arojen Mustang. Perussyy on tässä. Minkä vuoksi valitsin takajaloilleen hypänneen orhin vieläpä Mustangin. Olen itsekkin villikissa. Afrikan savannin villi Leijona.
        Uros Mustangeille vastustamaton kuisaus......
        Hyvää illajatkoa uros Mustang.

        Voi ihanaa kun tulit sivulle .Osaat kirjoittaa ihanasti.Koen hevosella ratsastavat naiset seksikkäinä.Tiedätkö,että kun huomasin Sinun tulleen sivulle aloin jäykistyä .
        Nyt siittimeni on kivikova.Se nousi mustangilla ratsastajaa varten.
        Haluaisin olla mustangi ori Nouse ratsaille.Sinulla on kannukset ja ratsupiiska.
        Iske kannukset kylkiini.Hypähdän takajaloilleni.Aja minua lujempaan laukkaan.
        KANNUSTA MINUA ISKE LUJEMPAA KANNUKSIA KYLKIINI Tiedätkö,että nautin
        ratsastajan tuottamasta kivusta.Vaikka laukkan niin lujaa kun pystyn
        et ole tyytyväinen vauhtiini.PIISKAA RATSUASI.Aja se hiestä märäksi.
        Vasta kun se alkaa valuttaa kuolaa anna sen levätä.
        Hyvää päivän jatkoa.
        Ratsusi


    • Vahvanasulle

      Missä levität rakkauden temppelin?
      Lemmen valtikkani valmiina uppoamaan lemmentunneliin.
      Kaluni sykkii odotusta , terskani huoltaa kaikki sinut reitit.
      Huuleni etsii kukkasi mettä, janoan....
      Vastaa ennen kuin laukean

      • Mustanginsiivin

        Pieksämäellä on pesäkoloni levitän sulle Haukan pesäni.
        Ihana sauvasi työntyy onkalooni.
        Sauvasi sykkii ohanasti sisälläni. Sauvasi tekee ihanan hyvää tunteeni lähtevät lentoon.
        Huulesi etsii mettä. Makeaa estra tavaraa.
        Sauvasi syöksee tavarat sisääni ihanan kostea kuuman Haukan pesääni......


    • Vartenivahvistuu

      Sinulle Mustanginsiivin täällä Oulussa nahkainen lemmen miekka valmiina sukeltamaan lemmen tunneliin hitaasti nauttien Sinusta.
      Varteni sykkii odotusta,, kieleni tekee työtään ahnaasti imien eliksiiriä. Vartaloni jännittyneenä pyykkilauta huutaa kieltäsi maistamaan jokaisen maun.
      Avoin olen mielihaluillesi, alasti odotan kynttilän Liekin äärellä.
      Riisun hitaasti Sinut...nuolen...

      • Mustanginsiivin

        Minun ihana onkalo on sinulle levitetty. Kirmaava orhi mitä vielä emmit lennä onkaloon. Suloloinen kiihotus valtaa mieleni se kiitää Mustangin lailla taivaisiin.
        Sauvasi lemmenpisarat saavat minut lemmenhuumaan.
        Ihanat nisäsi houkuttelee..sillä aikaa olet jo nuollet minut.
        Kuuman kostea onkaloni painuu sauvaasi vasten. Himot lähtee kiitoon kuin arjojen Mustang. Ne lähtevät lentoon. Sinä nuolet minua Haukan pesäni nielet jokaisen himotippani. Alat tehdä työtä käsitteltyä nuolet niin että en pysty muuta kuin pyytämään sisään. Sinä painet souvat sauvala.
        Kuin kynttilä taivaan kannen alla liihotat tunteideni kanssa.
        Minä riisun oikein hitaasti niin että et koko illan.
        Sinä kiihotut niin että pian sisä nuolet mun sismpäääni Mustangin aukkoa.....


    • Vartenivahvistuu

      Missä olet ollut koko viikon? Vahva varteni sykkinyt vartalosi liikkeiden tahtiin, niin nautin jokaisen siiven iskusi kuin nuolisit hiljaa, niin hiljaa sinuun hiivin ja valun sinuun. Janoan mettäsi ihanaa..
      Kohta laukean syliisi sun..

      • Mustanginsiivin

        Tässä olen nyt. Levitän sulle Haukan pesäni...sinä tulet hyväellen runkoani. Hiplaat minun airuttani. Kiihotun kosketuksestasi. Alan lämmetä onkaloni kostuu. Livot minun kiima limaa. Kiihotun rupean ähisemään. Tunteeni ampaisevat Mustangin lailla taivaisiin...huudan himosta ...TULEEEEH.....TULEEH!...HUUUUUUUUUUOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAHHH!!! Sä laukeet huutaen mun sisääni Haukan pesääni.


    • pikkumyy42

      mä oisin kans halunu ;)

      • Mustanginsiivin

        Tarjoa taivaalisen kyydin siipieni suojassa tien kanssasi votteja.
        Kaartelen kauniin silmukan lemmen pessääni sujahdat kurvaillen taivaan sinessä.
        Huokaan kiemmurellen sinun vireesi sulavien liikeidesi rinnalle.
        Laskeudut kun lemmenlentomme kiihottuu syöksyt onkalooni.
        Kiihotun suljen sinut siipieni suojaan suljen kuomuni enkä laske pois.
        Kiihotun lisää painat sauvasi sisääni. Painut pohjaan..ähkäisen ja tunteeni lähtevä kiitoo Mustangin siivin...leijailemme taivaan sineessä kiihkosta huudan...AAAH!..Vaikka mitä tein sä tuut syvälle sisään onkalooni....purkaudut kuin tulivuoren purkaus joka estää meitä lentoon lähtemästä...


    • Vartenivahvistuu

      Sinulle Mustanginsiivin suudelmia kosteita kaikkialle...
      Kieleni liukuu selkääsi alaspäin kohti pakaroita , samalla käteni hyväilee rintojasi ylväitä.
      Aamu stondis taas aivan älytön,,sinun pesääsi valuu lemmen mahlaani.
      Tule kanssani aamuun .....tulivuori purkautuuuu....

      • Mustanginsiivin

        Olen tässä Haukan pesäni odottaen turetta mahlaa lämmintä...
        Kuin poreileva tulivuoren kraateri....lämmin kuuma onkaloni....
        tunteeni lähtevät lentoon Mustangin siivin. Kätesi hyväilevät eturintamaa....
        avuksi saapuneet pienet ystävät painuvat syvälle sisimpääni....raukeana odotan kun parvi pieniä sotilaita lähtee kiitäen matkaan...kohti pohjaa...lämpimään onkalooni...kiimasta huudan. Korvasi soivat vielä pitkään.......


    • Koox

      Huomenta. Täällä kans miehellä kyrpä pystyssä....tekis mieli nuolla märkää kiimaista vittua...mmm

      • Mustanginsiivin

        Uros Mustangin sauva haluaa naaras Mustangin onkaloon....hyväilet tuota runkoani kuin upeaa Mustangin kylkeä...kiihotun kun kätesi hiplaa lämmintä onkaloni koloa. Lämmin onkaloni kostuu...huokaisen hamuan ohjaintasi...huokailen..pyydän painamaan sisääni tuon sauvasi...huokaisen syvään.
        Tunnen sauvasi upoavan onkaloni sisään...tunteeni lähtevät lentoon Mustangin siivin taivaisiin.....huudan oooohaaaoooooh!...Älä tuu vielä...älä tuu vielä...paina syvemmälle pohjaan...AAAAAAAH!.....Sinä tulet onkaloni syvyyksiin vaikka mitä tiet......


      • Mustanginsiivin

        Missä olet tule viettele minut Mustang odottaa sinua onkaloni kiihkosta märkänä.


    • 123412

      Sinulle Mustanginsiivin suudelmia kosteita kaikkialle...

      Kieleni liukuu selkääsi alaspäin kohti pakaroita , samalla käteni hyväilee rintojasi ylväitä.

      Aamu stondis taas aivan älytön,,sinun pesääsi valuu lemmen mahlaani.

      Tule kanssani aamuun .....tulivuori purkautuuuu....

      • Mustanginsiivin

        Olen kostee, sinun halusi kasvaa.
        Mulla kiihko kasvaa, siipeni onkalooni mennyt on kiihotttaa.
        Siipeni kolossani kiihkosta panee.
        Kuuman kostee mun AAAAAH...ihanaa. Himo on nyt tosi kova.
        Sun sauvasi hyväilee mun onkaloani.
        Taidan painaa muutakin sisään. Tuntuu niin ihanalta. Otan se esiin ja työntelen sillä. Tekee ihanaa onkalossa. Ihan on panettaa. nyt ihan oikeesti pakko lopettaa.
        jatketaan sitten myöhemmin.
        22 jälkeen.


      • Kalusisisäänityötää

        Olen tässä taasen....pane mua niin että kliimaksi lentää kaaressa.
        Pilluni on kostea kiihotunut himokas vetää kaluasi aina vain sisemmälle yhä kiihkemmin. Vedän kuomuni kiinni enkä laske sua irti vaikka mitä teit...Huuuaaah!
        Tekee niin hyvää sun kalusi mun sisällä pohjaan kun sen työnnät himot kliimaksit lentää.....!!!


    • Anonyymi

      Ois ihanaa laittaa myös lämmin ja kova muna sinne

      • Anonyymi

        Täällä olis yksi herkistynyt kiima pillu naurun seurauksena herkity pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis yksi herkistynyt kiima pillu naurun seurauksena herkity pillu.

        Saat mun kullin kovaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat mun kullin kovaksi

        Vaimo nukkuu ja mulla on kova kiima päällä haluten sun märkää ja herkistettyä pillua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat mun kullin kovaksi

        Kyllä täälläkin on kalu kovana.


    • Anonyymi

      Joo teen joka päivä

    • sama täällä
      kovenee ja hiukka jo vaikeuksia ettei lasti lennä :)

    • Anonyymi

      Ei vielä, vaatteet ovat päällä, mutta pikkuhiljaa lämpenee.

    • Anonyymi

      Kuvittelen kuinka joku nainen tyydyttelisi itseään töiden tai muiden arkiaskareiden lomassa.

      m35

    • Anonyymi

      Kohta olisi tarkoitus..

      m36

    • Anonyymi

      Näitä lukiessa mälli lensi kaaressa uuuh...

    • Anonyymi

      Ei vielä, mutta mielessä pyörii jo.

      Pelkät mustat alushousut jalassa ja sykähtelee jo hieman.

      m36

    • Anonyymi

      Mielenkintoista haluisin nähdä mitä touhuat? itselläni mulkku heräs heti!

      • On kyrpää tarjolla täällä vaatii yksi pillu kyrpää?


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­ts­­um­me sinu­­t käym­ään uude­ssa cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­­joona! 👉 http://armtown.com/H/H5n4O2

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe