ottaa suhun mitään yhteyttä tai olla kanssasi missään tekemisissä se sun pitäisi jo tajuta. Ei nyt eikä koskaan. Luovimiset eivät enää auta. Ei tule huomista tai seuraavaa päivää että tulisin juttelemaan. Ymmärrä jo hyvä mies tai mikä oletkaan
Mulla ei oo mitään aikoimusta
18
<50
Vastaukset
- Klisee
Tämä ei ollut sitten minulta
- eikämuuten
Minultakaan..
- minulta
Ei myöskään
Provo......
<3- pidäoi
Eiköhän se oikea sen huomaa kun et lähesty ja olet välinpitämätön ett viesti on hänelle. Pidä linjasi jotkut luulevat itsestään liikoja että kyllähän vielä tulee. Mutta kun et tule niin et tule. Hyvä asenne
- Surullista
Kannattaa tuokin viestiä siellä normaalielämässä sille kelle se on tarkoitettukin, eikä kuvitella, että hän olisi täällä.
- surullinentotuus
Haluat vain että kaikki tehdään puolestasi vaikka niin haluaisit. Se sinua harmittaa.
- 2.kyökkipsykologi
Näet aloittajan läpi.
- tottumuksesta
Nainen on tottunut siihen että internetissä hoidetaan asiat ja vieläpä toisten toimesta :). Puhelimitse suoraan kysymällä esim. Mitä kuuluu on sitten jo vaikeampi askel draama kuningattaren toiminalle. Uhkailu ja painostaminen netissä sen sijaan on helpompi tehdä :).
- vaivoiettä
oijjjooii, onko niina vesipää pahana onko!! No, T hieroo karvaisia käsiään yhteen että vihdoinkin sairaalloisesta lahkeessaroikkuja akasta pääsi eroon ;D
- mieheltätotuus
Milloinkas moista olisin vaatinut?
- kunnesVastaa
No se on sitten yksipuolista se.
- selvitysasiamies
Täällä voi yhteyttä ottaa jatkossakin.
Kyllä asia on ymärretty. - tietysti_
'tietysti tlet, tietystii olemme tahdon selityksiä.
Kuka nyt sitten oletkaan. - selväprovo
joku taas yrittää provosoida.
- älyttömiäihmisiä
Sama nainen joka omii täällä itselleen juttuja ja haukkuu miestä, tai sitten se joka on palstaihastunut ja koittaa sotkea toisten juttua jotta pääsee itse apajille. Mitä lie, ei kiinnosta ap:n kaltaiset alotukset.
Sitä en ymmärrä miksi niin moni vastaa näihin heti ja on tunnistavinaan.
- NiinMitäEttä
En tiedä kenelle menee, mutta jos en ole sua tähänkään asti häirinnyt, niin
voit olla varma ettei niin tapahdu jatkossakaan. M---->N
J- Over and Out. - darkheard
Kuule lutka. Mä puhunkin nyt sulle seuraavaksi ja tuun kirveen kanssa sun ovelles ja jollet avaa pistän teidän oven päreiksi ja kävelen vitun olohuoneeseen suoraa saappaat jalassa ja karjun sun korvaas asiani. Sitten pistän teidän kämpän matalaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581