Lihavat naiset joilla laiha mies huom!

dkjfgkdjfogid

Mistä olette löytäneet laihan miehen? Oletko uskaltanut käydä miehen kanssa saunassa? Olen itse lihava ja olen treffaillut pitkän aikaa yhtä todella laihaa miestä. Minulle on iskenyt joku ahdistus itsestäni. En uskalla mennä saunaan hänen kanssa koska tuntuu että minun pisteet häviää jo heti ja mies jättää miunt. Haluaisin olla sujut itseni kanssa :(

15

2124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saunaansiitäsassiin

      Ja höpsistä. Saatat olla juuri hänen naisihanteensa mukainen. Et saa koskaan tietää, ellet uskalla,

    • XXXP

      Mulla on laiha mies ja tykkää musta kaikkien kilojen kanssa. Ei oo koskaan ongelmaa olla saunassa tai alasti miehen edessä.

    • 939ri

      Täällä sellainen pariskunta. Mies kuulemma tykkää vähän muhkummasta... Se aina yrittää syöttää kaikkia herkkuja. Syömme suunnilleen saman määrän samoja ruokia mutta minä se vaan pysyn painavana ja mies luikkuna. Ei voi mitään :) Saunassa käydään aina välillä.

      • Kokemustaon

        Niin kun lihottaa naista niin miehellä ei ole pelkoa että nainen lähtisi vieraisiin tai että muut miehet siitä kiinnostuisivat..se on se suurin juttu..kun lihava laihduttaa niin mies jättää sen koska ei kestä sitä tulevaa huomiota muilta miehiltä..ruman tai lihavan kanssa on aina turvallisempaa siinä mielessä.


      • Kokemustaon kirjoitti:

        Niin kun lihottaa naista niin miehellä ei ole pelkoa että nainen lähtisi vieraisiin tai että muut miehet siitä kiinnostuisivat..se on se suurin juttu..kun lihava laihduttaa niin mies jättää sen koska ei kestä sitä tulevaa huomiota muilta miehiltä..ruman tai lihavan kanssa on aina turvallisempaa siinä mielessä.

        Nyt löysin samaa henkistä. Miten teillä lähtenyt
        , onko mies tajunnut muuttaa tapaansa teillä.


    • totuus.tässä

      Laiha mies tyytyy läskiin, jos ei saa normaalia naista.

      • 345789

        Itse olen laiha ja en todellakaan halua rumaa "normaalia" naista. Vitu vajakki joksa luulee tietävänsä muiden puolesta niiden haluamiset.


    • aamies32

      Itse olen hoikka ja sporttinenkin (harrastan kuntosalia ja minulla on esim. erottuvat vatsalihakset) mies ja olen viime aikoina tutustunut pulskaan naiseen, josta toivoisin saavani kumppanin itselleni. En välttämättä saa, mutta olen ihastunut häneen. Hän on juuri mieleiseni nainen, myös ulkonäöltään. Tinderistä hän minut löysi ja Suomi24 Treffeistä minut voi myös löytää, edelleen kun kerran sinkku vielä olen.

      Mitä johonkin tyytymisiin tulee, niin en todellakaan "tyydy" kehenkään. Halutessani voisin olla tälläkin hetkellä parisuhteessa, kyllä minulle ottajia löytyy. Olen hakenut ihan sitä oikeaa, sellaista naista jonka kanssa todella haluan olla ja jota voisin aidosti rakastaa, ja joka samaten voisi rakastaa minua eikä olisi kanssani vain paremman puutteessa. Ja se on minulle ihan sama, missä määrin naiseni kiinnostaa muita miehiä. Kyllähän suhteessa pitää voida luottaa toiseen ja miksei voisi, jos suhteen pohjana on molemminpuolinen rakkaus.

    • hahahaahihuhi

      Ketää vapaehtosest läskii nai.

      • nofatchicks

        Kyllähän ne jotkut maalaiset panevat eläimiääkin joten kyllä sitä puutteessa olevia miehiä on joille läski kelpaa. Puute sekoittaa pään ja harkintakyvyn.


      • Anonyymi

        Minä taas en mistään hinnasta haluaisi sänkyyn laihan naisen kanssa, ei kiihota...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en mistään hinnasta haluaisi sänkyyn laihan naisen kanssa, ei kiihota...

        Lihavaa naista ei uskalla päästää päälle...


    • Anonyymi

      Mitkä ihmeen "pisteet"? - Mä oon itse ylipainoinen ja mieheni ruikale. - Mitään pisteitä ei meidän huushollissa lasketa.

      • Anonyymi

        Et voi tietää mitä miehesi päässä liikuu. Jos itse olet tyytyväinen tilanteeseen, ei se tarkoita että toinenkin osapuoli olisi sitä.


    • Anonyymi

      Järkikin sanoo että lihava ja laiha eivät seurustelisi keskenään jos jompikumpi ei tykkäisi toisen muodoista tai muodottomuudesta.

      Mitä se ketään haittaa minkälaisen ihmisen kanssa joku toinen on?
      Pitäköön huolen omista asioistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe