Kenelläkään kokemuksia? Itse siis nainen ja halukas kokeilemaan. Haluaisin tietää muiden kokemuksia
2m+1n kokemuksia?
28
6362
Vastaukset
- Koe-itse-ja-tiedä
Mentalistit elää muiden kokemuksilla.
Moi
No mulla oli ekakerta viikko sitten, kaksi miestä lomamökillä. jännitti hitosti mutta vähän viiniä ja sitten helpotti. toista ensin imin ja toinen nai takaapäin...ihanaa.
Sitten molemmat sisässäni peppu ja pimppi samalla...koko yön sain todella kuumaa kyytiä...Kosketteliko miehet toisiaan?
Me yritettiin peppuun ja pilluun yhtä aikaa niin tuntui että kaveri hankas mun munaa munallaan.
- tuhriss
uijui..:) meikä vois tulla kaveriks jos tarvii täältä oulun suunnalta..:P
- aasialainen.mies
Kerran kotimaassani hierontatalossa tuli naitua hierontajaa. Kaverini ja minä mentiin toivoen lisää palvelua kuin pelkästään vartalon hieronta. Kun naispuolinen hierontaja käski mut poistamaan vaatteitani päältä, kaverini alkoi kosketella tissejä. Alastomana mulku kädessä, mä käskin hänet vetämään....ja näin se alkoi. Ensdin käsillä, sitten suulla ja samaan aikaan, rohkea kaverini otti silta alushousut pois ja naimaan takapäin.
Se ei ollu normipanoa mut yleensä suihin oto ja doggy kuuluu hommaan. - pieni
Kannatta kokeilla... edes kerran, niin sitten tietää, onko se sun juttu. Mä oon 45 vuotias naimisissa oleva nainen. Eka kerroista on vähän vaikea sanoa mitään, mutta myöhemmin ihan ok. Ei morkkiksia, eikä häpeää. Nyt ihan peruskamaa meidän suhteessa. Oma mies yleensä turvana ja en kovin kauaa jaksa "treffaile" saman kanssa. Kerta ja karkuun enimmäkseen.
Itse olen tutun ja turvallisen kumppanin kannalla.
Perhetuttumme on on myös seksikaverina.
Viihdymme toistemme seurassa juttujen puolesta ja kun halut herää käymme sängyssä välillä.
Olemme olleet ystäviä ja seksikumppaneita 17 vuotta.
Itse olen tutustunut häneen ollessani alasti häntä vastassa kolmen kimppaan. Mies oli sopinut jo valmiiksi hänen kanssaan minun kimppassa panemisesta sovittuaan ensin kanssani minun suostumukseni, en ollut vastaan kun tarjottiin kahta miestä kerralla.
Elämäni nopein tutustuminen meni ensitapaamisesta noin 5min kun minua jo pantiin, ei esittelyjä ennen kun oli pantu.
Hän on mieheni nuoruusajan tuttu, heillä on ollut yhteinen nainen ennenkin.
- Luvallistako
Ensin mietin mitä kaveri ajattelee. Eli olin kaverin ja hänen vaimon luona kutsuttuna iltaa viettämässä. Oma ajatus heidän seksielämästä oli "valot pois ja peitonalla". Nyt vain vaimo oli avonaisessa ja lyhyessä mekossa ja tarkkaan kun katsoi niin stay up; it vilahti. Myöskin vaimon koskettelut kertoi hänen kiihkosta minua kohtaan ja siinä vähän katselin kaverin ilmettä et onko tämä luvallista. Suudelmat seksin aikana kiihotti kaikkia myös.
- Anonyymi
Oli semmoinen nelikymppinen pariskunta, itse hieman alle kolmenkymmenen, nuori mies. Kutsu mökille grillaamaan ja saunomaan. Käytiin ensin uimassa, sitten alettiin grillata ja laittaa salaattia. Minä kuorin perunat. Alasti oltiin kolmistaan, ja rouva heitteli hymyjään. Sauna lämpeni siinä samalla ja mentiin kylpemään. Kun rouva läksi kuivailemaan tukkaansa, jäätiin miehen kanssa kahden ja mies kohta sanoi, että oli hänellä ajatuskin tänne tulemisessa. Hänellä on sellainen haave, että haluaisi nähdä vaimonsa toisen miehen kanssa. Haluaisinko tulla mukaan, kokeilla? Tulihan se ehdotus yllättäen, mutta oli siinä jo ollut valmistelua. Rouvalla oli leveä, pyöreä takapuoli, etupuolen avuista puhumattakaan. Reisien välissä vilkkui aikuisen naisen täysikarvainen tussu. Kun mentiin mökkiin, rouva katsoi uteliaana. Mitään ei varsinaisesti puhuttu, alettiin vaan hissukseen hyväillä ja lämmitellä rouvaa, minä edestä, mies takaa, seistiin siinä hämyisen mökin lattialla. Rouva nosti kädet kaulalle ja naurahteli, kun hyväilin hänen lanteitaan. Karvat kutitti ja miehen silmät kiiluivat rouvan olkapään takana. Se kummasti nostatti testosteronia, kutinana kiveksissä. Minulla ei varsinaisesti seissyt, mutta enemmän kuin herkkänä olin. Tunnelma oli sellainen. Rouva naurahti ja kysyi, mennäänkö sänkyyn. Iso pyyhe levitettiin alle ja mies toi öljypullon, sanoi että hänellä on aina tapana rasvata pillu. Rouva naurahti taas, jotenkin viettelevän käheästi ja kävi pyyhkeelle selälleen, reidet levällään. Niin rasvattiin rouva, ja mies sanoi minulle, että öljyä sinäkin kalusi. Mitenkäs kondomi, kysyin, mutta mies huitaisi kädellään, sanoi että mennään liukkailla. Minä olin jo enemmän kuin valmis, ja rouva tottuneesti ohjasi minut oikeaan paikkaan. Kaikessa rauhassa sitten paneuduin asiaan, sillä aviomies halusi läheltä ja tarkkaan seurata kuinka rohkea ja reipas kaluni katoaa sinne tuttuun paikkaan, karvojen sekaan.
Kimppa on herkullista. Valmiina mukaan.
- Lattapäät-pois
Kattos lattapäätä.
Minkä rikkomuksen teit?
- Anonyymi
Jännittihän se ekakerralla. Mieheni oli kuitenkin niin kannustava ja se antoi rohkeutta. Aivan mahtavan orgasmin sain sitten jo vieraan miehen kanssa ja uuden oman mieheni jatkaessa.
Siinä kahden miehen keskipisteenä olin sitten koko viikonlopun. Välillä molempien kanssa ja välillä vain toisen. Oli kyllä saanut olo sunnuntaina, kun vieraamme iltapäivällä lähti. Antoi vielä ennen lähtöään kunnon kyydit.- Anonyymi
Niinpä niin ja sitten heräsit äipän viekusta tissiposki niihh
- Anonyymi
Olen 46v mies ja olen saanut vaimon suostumaan 1N ja 2M kimppaan jo vuosia sitten.
Meidän vaki kaveri soitti ja kysyi onko meillä tänä viikonloppuna jotain menoja sovittuna. Kerroin ettei ollut mitään. Kaveri kysyi saako hän tulla kun häntä panettaa ja haluaa panna vaimoani
Hän tietää meidän saunovan perjantaisin töiden jälkeen.
Tjlee meidän kanssa saunomaan
Tänään vaimoa panee 2 miestä ja koko viikonlopun.
- Anonyymi
Meillä vaimoa minun kavereni pannut jo yli 10 vuotta, joskus mun kanssa ja joskus yksinkin - toimii meillä
- Anonyymi
katsoitsitko myös vierestä jos miehesi saisi kalua
- Anonyymi
Juu ja sit on vielä se että ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Meilläkin puhuttiin kun suoritukset sängyssä olivat kuulemma vähentyneet.
Olimme viikonloppu vapaalla, ja kävimme illalla ravintolassa tanssimassa.
Illan aikana vaimoa kävi tanssittamassa ihan hyvännäköinen nuori mies.
Vaimo sanoi että nyt hän haluaa.
Sanoin ettei hän ole yksin, nyt saattais olla kimppa kivat mahdollista.
Sanoin vaimolle että pyytää pojat pöytäämme.
Pojat ottivat kutsun vastan, ja vaimoa vietiin tanssimaan. Hauskaa tuntui olevan.
Sanoin sille ekalle tanssittajalle, että lähetäänkö jatkoille mökillemme ja iskin silmää. Kaveri tuntui innostuvan.
Kun vaimoani tuotiin takaisiin, sanoin että lähdetään. Vaimo oli ihan punainen ja tanssittaja vähän ihmeissään.
Toinen vähän selvensi ja. Hymy oli leveä.
Päästiin mökille,, poistuin hetkeksi ja kun palasin niin vaimon pikkarit oli pöydällä ja pari suuteli kiihkeästi. Siitä kehittyi aika mielenkiintoinen yö - Anonyymi
Kyllähän se aluksi vähän jännitti. Ei enää kaverin toisella käynnillä, jota mieheltäni tivasin. Nyt jo ihan luonnollista, että haluan välillä vierasta. Se sopii hyvin miehellenikin, vaikka tosi vireä on itsekin.
- Anonyymi
Parhautta on kun miehet ovat kaveruksia, ainakin hieman biseksuaaleja, eli eivät pelkää koskettaa kaveria, tai sitä että pallit läiskii vastakkain.
Tai kun ollaan "Eiffelin Tornissa" kundit pitää reilusti kiinni käsistä.
Ja jos ollaan kolmen kimpassa, nainen ei ujostele tuplapanoa, pillu & pylly.
Naisen pitää myös pystyä sanomaan että tauko paikalla.
Ja poikien pitää ehdottomasti totella. - Anonyymi
Meitä olisi kaksi halukasta miestä täällä kokeilemaan
- Anonyymi
On ihanaa! Kuvittele että samaan aikaan kurkussasi sykkii himokkaan kova k*lli kun toinen työntyy takaasi hitaasti... Tahti kovenee etkä pian tiedä missä suunnassa on taivas ja missä maa...laukeat vain uudestaan ja uudestaan.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830