Terska paljaana myös lepotilassa

hupe78

Minulla on terska aina joko puoliksi tai kokonaan paljas vaikka minua ei ole ympärileikattu. Esinahkani on sen verran lyhyt ja toisaalta kaluni on jonkin verran normaalia isompi.

En tiedä että onko tämä kuinka harvinaista? Itsestä tämä tuntuu hieman kiusalliselta esim. uimahalleissa ja saunailloissa. Toisaalta pari naisystävää ovat kehuneet että kaluni näyttää kiihottavalta. Sänkyhommissa en ole huomannut että siitä olisi mitään haittaa tai hyötyä.

Mitä mieltä olette, olenko luonnonoikku?

20

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isokulinen

      Mulla on ns puolitupessa levossa mutta seisokissa tietty koko komeus eli kiihottava terska paljastuu.Kun menen thai hierojalle on kiihottavaa riisumisen jälkeen vetää terska esiin näytille puolijäykän kaluni nupin päältä.Kun tyttö tai nainen tulee hieromaan näkee hän heti ison paljaan herkku tattini.Aah miten kiihottavaa kun tyttö hymyilee ihastellen isoa kaluani paljas terska punottaen kutsuvasti.
      Neuvoni on että älä sitä häpeä ainakaan naisten silmissä toki miehille näytäminen on kiusalista muutenkin saatikka terskaa paljaana

    • nahat_taakse

      Minulla on myös terska aina paljaana. Se on ihan luonnollista ja näyttää paremmalta kuin jos olisi esinahan peitossa. Murrosikäisenä aloin pitää esinahkaa takana, ja nyt se ei enää edes pysyisi terskan päällä.

    • dfffgggg

      Minulla on aina löylykauha perseessä ihan normaalia

    • HerrLederhose

      Mulla on myös terska puolittain paljaan levossa vaikka mikään iso meisseli ei kyseessä olekaan. Mitää haittaa tai hyötyä en ole huomannut. Moni nainen on sanonut kauniiksi, mutta sellaiset kehut ovat aika tavallista intohimoisessa suhteessa puolin ja toisin ;)

    • Foreskin

      Vuosia sitten aloin pitää esinahkaa terskan takana. Nyt se ei enää terskan päällä pysyisikään. Naimisen kannalta hyvä vaikutus, koska terska ei ole aivan niin kosketusherkkä kuin esinahan peittämä. Suihin voi huoletta naida, ei ole pelkoa että spermat lentäisi yllättäen. Vielä kun pidän kullin varren ja pussit karvattomina, muna ainakin näyttää isommalta. Tosin pituus ja paksuus on tähän asti hyvin riittänyt vaimolle.

    • nbvccffff

      Voi helvata miten naurettavia nää ukkojen jutut ollaan ku teinikersoja vertaillaan toistesa nahkoja hah hah noloo

    • Jarniokki

      Minulla jo murrosiässä siittimen kasvaessa terska paljastui lopulta kokonaan, eikä esinahka normaalioloissa sen jälkeen ole sitä peittänyt. En ole, eikä kukaan muukaan, asiaa sen koommin ihmetellyt. Ihmiset ovat erilaisia alapäästäänkin.

      • ihan-normaalia-paljas

        Vaikka sanotaan, että kylmä kangistaa nopeasti, niin kyllä se kylmässä piiloon vetäytyy melko tehokkaasti.


    • Ha_nu

      Minulla on syntymästä saakka ollut terska paljaana. Synnytyslaitoksella äiti kysyi lääkäriltä, että onko tuo jotenkin haitallista. Naislääkäri oli naurahtanut, että ei ole, onpahan pojalla miehen vehkeet jo alusta alkaen.

    • Esaton

      Minä leikkautin esinahan pois sillä ihailin paljasterskaisia kaluja ja nyt on niiiin paljas!

    • Pystyssä15cm

      Mulla on terska ollut paljaana siitä lähtien kun teininä aloitin säännöllisen runkkaamisen, aina tulee vedettyä esinahka taakse poslarikullista, on herkumman näköinen tällöin.

    • zdfggghh

      Mulla on löylykauha ollut perseessä syntymästä asti

    • ffgy12

      Mulla on samanlainen kalu. En usko että on hirveän harvinaista.

    • dfffgghh

      Paljaana tai ei mutta ykskään ukon heppi ei ulkonäkönsä perusteella houkuttele

    • iii78

      Et ole luonnonoikku. Mulla sama tilanne.

    • fggghhhj

      Mulla edelleen löylykauha perseessä

    • opul82

      Jos se ei sinua tai kumppania haittaa, niin mitä tuota miettimään...

    • Arskatehtaalla

      Mä leikkautin kullinnupin pois kokonaan ja neuvostoteknologian kehittämällä erikoislaitteella terskaa venytettiin toista metriä. Nyt käytänkin kylmillä ilmoilla terskaani kaulaliinana. Ai että naiset tykkäävät ja kehuvat.

    • Paljastan

      Tunnetko olosi kiimaiseksi kun terska on paljaana vai onko kiiman seurausta se että vedät esinahan taakse? Nautitko jotenkin enemmän kun terska on paljaana?

    • uunoa11

      Meikällä on vastaavanlainen kalu. Ei ole ehkä kovin yleinen, mutta kai niitä jonkin verran semmoisia on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe