naisen nuoleminen o kivaa mut ihmettelen et oma muija ei anna tehdä sitä.tykkäättekö naiset yleensä et teitä nuollaan ja tyydytetään samalla sormilla
naisen nuoleminen
34
32864
Vastaukset
- perverssi
hyi, yäk...
- jalle
Mikään ei ole niin hyvää kuin puhtaaksi pesty pimpsa. Sitä nuolee vaikka kuinka kauna. Niin kauan kun nainen kestää ; -))
- woman2
Joka mies on v....n nuollut mutta harva tunnustaa
- Stara
Meinaan vaan, että koko sanonta kuuluu; "Jokainen mies pillun nuolee, mutta vaan harva Tampaksin syöpi."
- Jorkki
Stara kirjoitti:
Meinaan vaan, että koko sanonta kuuluu; "Jokainen mies pillun nuolee, mutta vaan harva Tampaksin syöpi."
Tää juttu tulee alunperin 60-70 luvun vaihteesta yhdestä teekkarien vapppujulkaisusta, jonka mainoslauseeksi juttu oli kehitelty. "Äpy-lehden" senvuotinen nimi oli Tampaani:
https://www.tky.fi/java/Index?oid=14905
http://www.tky.hut.fi/~julkku/j98/historia/muut_lehdet.html
- Tyydytetty
Ei taida olla nykyään, ainuttakaan rakastelukertaa, ettei annettais suuseksiä. Molemminpuolin. Puhtaana, suihkunraikkaana. Ja delffiini otetaan mukaan leikkeihin.Ja sitten nautitaan kiirettömästi.
- mik
mikä hiton delffiini
- eläinseksiä
mik kirjoitti:
mikä hiton delffiini
sairasta käyttää eläintä hyväkseen. Satiainen olisi luonnollisempi.
- Stara
Totta puhuu. Totta puhuu. Sanoo Stara
- leikki-ikäinen
Kaalimaalta äsken löytyi vihreä, venkoileva ja kylmästä tärisevä kaalimato. Yhtään kertaa sitä ei olla kylläkään leikkeihimme mukaan otettu, mutta eiköhän se tässä Joulunpyhinä testata. Ja vakaasti uskon, että antaa vaimolleni kielikäsittelyni aikana melkoisen olon...Vaimoni on alkanut pyynnöstäni antamaan ohjeita, kuinka kovaa, hitaammin, mistä kohtaa jne. Näin ainakin meillä homma toimii. Ehkä lopuksi itsekin nautiskelen jälkilöylyissä vaimoni jo tyydytetyssä "aromipesässä"!
Hauskat Joulut vaan kaikille!
- pipsa
Nuoleminen on jotain järisyttävän mahtavaa.. tosin miehen täytyy osata tehdä se "oiken"!! Sormea peliin ja "taivas repeää"! ; )
- Fucking Female
Mie oon menny nykyään hulluks siitä, kun klitoriksen/häpyhuulien aluetta niinku suutelee, samallalailla kun antaisit normaalia kielipusua rakkaallesi. Toimii ainankin täällä päässä, mutten niistä sormista en niin kovin tykkää, mutta makunsa kullakin.
- Toimii
Olen aivan samaa mieltä! Moinen Huulisuuteloiminen on jotain aivan hykerryttävän kiihottavaa!! Voisin ottaa sitä vastaan vaikka ikuisuuden. Sormien käyttö on mulle aivan liian kovakouraista...
- JennaJameson
On ihanaa, kun mies nuolee naista. Sormia ei kannata kuitenkaan tuoda heti peliin mukaan, sillä voi olla, että ujommalla tytöllä kestää kauemman aikaa tulla "valmiiksi", varsinkin näin intiimin asian yhteydessä. Jotkut naiset eivät pidä siitä, että mies näkee heidän sukupuolielimensä niin läheltä ja selvästi, mutta se johtuu vain ujoudesta sekä siitä, ettei itsekään ole tutustunut itseensä kunnolla. Kerro naisellesi ensin kuinka tärkeä hän on ja kuinka kaunis hänen privansa mielestäsi on. Kerro, kuinka haluat tehdä hänelle hyvää ja nauttia itsekin. Mutta varo... Kun hän havaitsee kuinka ihanalta se tuntuu, hän ei enää saa siitä tarpeekseen ! =)
- Hedonismia
Yhdyn edelliseen.. ;)
tuossahan se todennäköinen vastaus tulikin..itse ainakin olen törmännyt siihen, muijasi...korjaan, tyttöystäväsi, saattaa olla vähäsen epävarma itsestään..tuohon JennaJamesonin lausuntoon lisäisin vielä hajun..jotkut naiset pelkäävät että se "haisee"...ei siihen paljoa tarvita, niinkuin kaikki tiedämme niin seksi lähtee aivoista, sukuelimet on vaan se 10-20% :) ...puhuminen auttaa varmasti tuohon ongelmaan..kunhan vaan muistat että et painosta millään lailla, huomaat kyllä takuulla sitten kun naisesi on täysillä mukana ;) - kurre
on ihanaa nuolla naista karhealla kielellä ,se kiihottaa kumpaakin ,nainen kostuu ja homma luistaa paremmin ,kumpikin nauttii, ei sormia sitten tosi töihin
- Panopupu
Todellakin pidän,ihanaa!
- tommi777
- Tykkaan nuolla naista MUTTA: Mita teen kun han ei saa orgasmia?
- On sattunut pari kertaa sama homma.
- Tunnen etta han nauttii mutta han jotenkin jaa "lukkoon" - jaa se viimeinen veto pois...?
- Kiitos avusta! - muuta
tommi777 kirjoitti:
- Tunnen etta han nauttii mutta han jotenkin jaa "lukkoon" - jaa se viimeinen veto pois...?
- Kiitos avusta!koneesi asetuksia, ettei jää noi pilkut pois.
Sitten pyydät naista/si kertomaan miten se asia pitäisi tehdä jotta se viimeinenkin "veto" onnistuisi.
Ei tarvitse kuin yksi virhe siinä lopussa ja homma meni ns. puihin. - jaahassoo
muuta kirjoitti:
koneesi asetuksia, ettei jää noi pilkut pois.
Sitten pyydät naista/si kertomaan miten se asia pitäisi tehdä jotta se viimeinenkin "veto" onnistuisi.
Ei tarvitse kuin yksi virhe siinä lopussa ja homma meni ns. puihin.Siinä sait jo parikin hyvää vinkkiä =)
Mutta tästä tulee lisää:
1. Älä jumitu. Siis älä juutu johonkin apaattiseen "nuolenpa tässä jäätelöä" -liikkeeseen vaan muuta tekniikkaa... täristele kielellä, nuolaise, SUUKOTTELE, sivele, käytä ehkä jopa hampaita (siis vain juuri sen verran että hän ehtii tajuta että hampaat hipaisivat häntä!!)
2. Äläkä keskity vain klitorikseen, se voi "turtua". Ympäristökin on hyvin herkkää aluetta, ja siihen keskittyminen välillä on kiusoittelevaa.
Ja mikä tärkeintä, keskustele vastapuolen kanssa. Joillekin sopii "napakkakin" kosketus suoraan herkimpään, joillekin sen liika hipeltäminen aiheuttaa jopa kipua, jolloin pitää keskittyä lähialueisiin tai todella hellään koskettamiseen.
Jotkut naiset ahdistuvat vain siitä, että he tietävät toisen odottavan sitä suurta huippua. Että on PAKKO saada orgasmi, ettei joudu selittelemään tms. Tosi kiva =) Kokeiles helpottaa jännitystä niin että sanot vain joskus että "kultsi, mie menen tonne nyt hommailee puoleksi tunniksi ja haluan että nautit siitä kaikessa rauhassa... niin minäkin teen!"
Niin ja juu, tietysti jos onnistuu yhdistamään molempien nautinnon yhteen pakettiin (69), niin silloin naisesi ei ainakaan tarvitse panikoida sitä että pitkästyisit... =) Molemmilla on paaaljon, paljon ihanaa aikaa. - tyttö
tommi777 kirjoitti:
- Kiitos avusta!Jos pari kertaa sattuu, että nainen ei saa orgasmia, älä vaivaa sillä päätäsi. Ainakaan, jos nainen ei itse pidä sitä ongelmana.
- ups!
muuta kirjoitti:
koneesi asetuksia, ettei jää noi pilkut pois.
Ei tarvitse kuin yksi virhe siinä lopussa ja homma meni ns. puihin.Sori. piti laittaa peukku 1 , mutta sähläsin ja painoin vahingossa miinusta. :S
- mike
Eli mä kyllä tykkään nuolla naista. Mutta jos viime pesusta on vierähtänyt vähän liikaa aikaa niin se ei todellakaan oo kivaa...maku ja haju on jotain todella=( Fiilikset menee nuolemiseen myös jos kieli pitää työntää karva pehkoon...tarttuu karva kieleen ja sekään ei sitte oo yhtään kivaa. Naisella on siis tässä homassa muös korttinsa pelissä. Puhtaat paikat on seksistä nauttimisen a ja o!
- Mama
Oikein kovasti tykkään. Mutta tunnen niitäkin jotka ei. Häviö on kyllä heidän.
- miiu82
siis mä rakastan ku mun mieheni nuolee mua ja samalla tyydyttää sormella..se saa minut TODELLA kiimaseksi ja himokkaaksi!
- BiBitch
Mieheni todella tykkää nuolla minua... Nautin siitä, ja bi-naisena myös ymmärrän, miksi se on hänestäkin kivaa ;)
- hgjgjhghj
En oikein tykkää, haluaisin tykätä mutta ei se vaan tunnu oikein hyvältä. Vähän olen sentään päässyt ”eteenpäin” eli joskus sitä kyllä ajatuksen tasolla toivoo mutta käytännössä se ei sitten tunnukaan kivalta. Yleensä ongelmana on liian suora ja kova kosketus klitorikseen. Kevyt lipsuttelukaan ei taas ole hyvä -se kutittaa. Pitäisi olla laaja paineentunne, mutta ei suoraan klitorikseen vaan ennemminkin sen ympärille. Koska kosketus liian usein sattuu tai vaihtoehtoisesti kutittaa, on tilanteessa vaikea rentoutua koska sitä vaistomaisesti jo vain odottaa koska tuntuu pahalle. Sormet on vähän niin ja näin, en varsinaisesti kaipaa niitä sisääni ainakaan.
Niin ja se on kanssa oma lukunsa, mistä joku jo mainitsikin, eli että jos on itse vain toimien kohteena, voi alkaa ahdistaa kun tulee tunne että pitää nauttia ja laueta. Ja kun ei ole koskaan lauennut (paitsi yksin) niin mielummin tekisi asioita joissa ei itse ole yksin huomion keskipisteenä.- no näin täällä
Kyllähän se vaatii naiselta aika hyvää itsetuntemusta ja luottamusta niin itseen kuin kumppaniin, että uskaltaa rentoutua tilanteessa, jossa tuntee itsensä niin perin haavoittuvaiseksi. Mutta kun kaikki natsaa kohdalleen, suuseksi on ehkä jotain ihaninta niin antavana kuin saavana osapuolena. Itse bi-naisena nautin siitä sekä miehen että naisen kanssa.
- kyllä ja ei
no näin täällä kirjoitti:
Kyllähän se vaatii naiselta aika hyvää itsetuntemusta ja luottamusta niin itseen kuin kumppaniin, että uskaltaa rentoutua tilanteessa, jossa tuntee itsensä niin perin haavoittuvaiseksi. Mutta kun kaikki natsaa kohdalleen, suuseksi on ehkä jotain ihaninta niin antavana kuin saavana osapuolena. Itse bi-naisena nautin siitä sekä miehen että naisen kanssa.
naista nuollaan ja olen kuullut, että maistuisi todella hyvälle, milloin toffeelle, hunajalle tai kalkkunalle tms. Joka naisen kanssa niin saatanan pahoja hajuja ja makuja, ettei voi edes sormiaan maistaa. Toisen kanssa kosketin kielen kärjellä, niin meinasi kaaressa lentää-laatat. Siis kuten Juice sanoi kappaleessaan:"Eksä pese sitä koskaan"?
Jatkossa en nuole yhtäkään naista, vaikka kuinka monkuisi kieltä, saa ensin pistää sormensa pilluunsa ja sitten suuhun ja jos voi pitää minuutin yökkimättä, sitten voi edes harkita naisen tyydyttämistä suullaan. Se on ihanan näköistä ja todella kiihoittavaa,mutta haju kuin olisi runkannut ja kussut tiskipöydälle ja jättänyt raakoja silakoita huoneenlämpöön viikoksi. Sen takia pillua verrataan sillimäiseen väkevään makuun, englannissakin käytetään fishy smell. Voi kun saisi edes kerran maistaa oikeasti täysin tervettä puhdasta ja maukasta pillua, nuolisin naisen tajuttomaksi. - tykkään pppp
kyllä ja ei kirjoitti:
naista nuollaan ja olen kuullut, että maistuisi todella hyvälle, milloin toffeelle, hunajalle tai kalkkunalle tms. Joka naisen kanssa niin saatanan pahoja hajuja ja makuja, ettei voi edes sormiaan maistaa. Toisen kanssa kosketin kielen kärjellä, niin meinasi kaaressa lentää-laatat. Siis kuten Juice sanoi kappaleessaan:"Eksä pese sitä koskaan"?
Jatkossa en nuole yhtäkään naista, vaikka kuinka monkuisi kieltä, saa ensin pistää sormensa pilluunsa ja sitten suuhun ja jos voi pitää minuutin yökkimättä, sitten voi edes harkita naisen tyydyttämistä suullaan. Se on ihanan näköistä ja todella kiihoittavaa,mutta haju kuin olisi runkannut ja kussut tiskipöydälle ja jättänyt raakoja silakoita huoneenlämpöön viikoksi. Sen takia pillua verrataan sillimäiseen väkevään makuun, englannissakin käytetään fishy smell. Voi kun saisi edes kerran maistaa oikeasti täysin tervettä puhdasta ja maukasta pillua, nuolisin naisen tajuttomaksi.kyllä minäkin tykkään kun minua nuollaan vaikka olenkin lihava nainen
mutta mieheni tekee sitä harvoin : [
- fiksunauttija
Olen nainen ja nautin suuresti saadessani suuseksiä. Joku tuossa pohti, että naiset miettivät liikaa sitä, että mies näkee kaiken läheltä nuollessaan eivätkä naiset näin ollen pysty nauttimaa tilanteesta. Mutta laittakaas hyvät naiset lehti pöydälle ja nenänne siihen kiinni, mitäs näette? Aivan, ette juuri mitään niin läheltä eli ei mieskään nuollessaan tihrusta jokaista pillunne yksityiskohtaa ja arvioi sitä kriittisesti.
- kyllä ja ei
että täällä on näin monta naista, jotka oikeasti nauttivat suuseksistä , osa pyytää, jotkut jopa vaativat, jotkut eivät kehtaa, vaikka olisi kovakin hinku saada sitä, silti mieluummin ilman. Pahinta oli eksäni, joka jäi täysin ilman minkäänlaista vartalohyväilyä, että olisin suudellut joka puolelta ja antanut aivan mahtavaa suuseksiä, mutta ei tullut kuulookaan. Kommentit olivat:"Hyi saatana" ja "Älä yritäkään hivuttaututa sinne alaspäin yhtään". Voitte vaan kuvitella, miten pahalta ja ahdistavalta nuo kommentit tuntuivat, kun edes minä en kelpaa antamaan hyväilyjä omalle rakkaalleni, ainoa, joka häntä on tutkinut päivän valossa on gynekologi. Maistoin joskus sormetuksen jälkeen sormiani ja pidin mausta ja ennen kaikkea tuntui todella kiihoittavalta, kun ajattelee, missä ovat olleet. On todella sairasta, että nuori kaunis terve ihminen inhoaa omaa kehoaa tuolla tavalla ja tuhoa seksielämämme lähes tyystin, vaika muitakin keinoja on, on kuin olisi kädet sidottuna henkisesti tuon takia. Itselleni naisen nuoleminen ja antaminen suihin on ihanampaa ja antoisampaa kuin pelkkä perusjyystö, mikä on monta kertaa muutamassa minuutissa ohi ja nainen hyvä jos ehtii mukaan ilman hyvää suuseksiä.
Edellä olikin todella hyvä huomio eli ihan turhaan naiset pelkäävät näyttää vieraallekaan paikkojaan, kun monella ei karvatupsun seasta edes erota mitään ja toisekseen nenä kiinni lehdessä ei tosiaankaan näe juuri mitään edes nuorilla terveillä silmillä, niin mitä luulet vaikka neljästäkympistä tai viidestäkympistä ylöspäin, kun on ikänäkö ja tarvitsee lukulasit, kun silmä ei tarkenna ihan yhtä hyvin lähelle. Itsekin huomaa, kun katsoo ihan lähelle jotain, mutta vielä pärjään ilman.
Ihan ajatusleikkinä, kirjoittakaapa kaikkien kumppanienne nimet pilluunne, mutta niin pienellä, että hyvä jos huomaa itsekään, veikkaan, että mies ei edes huomaa tai saattaa korkeintaan kysyä, että mitä tuhrua täällä on. Ensimmäiset tai viimeisimmät parikymmentäkin riittää, ei tarvitse nilkkaa asti väkertää, heheheheh.
- -------------------
No jos sen mies osaa niin se on taivaallista. Ex osasi nuolla mielettömän hyvin, mutta nyksän lipomista mä en oikein tajua, että mitä se yrittää hiplata. Kunnolla kiinni vaan ja välillä imua. Ei vaan kehtaa sanoa, että perkelettäs siel lipotat, joten olen hiljaa ja mietin jos joku päivä osaisin sanoa oikein, että "kulta sä et osaa".
Mulla tosin on huono otos kun en ole kuin kuuden miehen kanssa ollut ja jos yksi osas niin tilastot on huonoja ja epäilenkin, että naiset teeskentelee, kun eivät oikeesta hyvästä tiedä. - 12+14
Suuseksi on (kuten edelläkin jo sanottiin) aivan mahtavaa, jos mies sen osaa. Itse en tosin allekirjoita tuolla ylempänä olevia asioita, siinä nähdäänkin et yksilöitä ja erilaisia ollaan. Toinen tykkää toisesta jne. Itselleni parhaimmalta tuntuu se, että mies keskittyy nimenomaan klitorikseen, ja kielellä. Tunnelma lähtee äkkiä laskuun, jos vaihtelee paikkaa tai vaihtaa kielen sormiin. Tehoa ja tyyliä saa jonkin verran vaihdella, mutta siinä vaiheessa kun aletaan olla lähellä orgasmia, pitääkin jo pitäytyä aika lailla samassa tekniikassakin. Tietysti saa ajoittain nuolla isommalta alueelta, tai suudella, imeä ym, mutta ei yhtään liian usein. Itse pidän myös siitä, että mies yhdellä sormella hyväilee g-pistettä. Avainsana on _yhdellä_ sormella. Ja siinä pitää olla tarpeeksi hellä, ei mitään kovakouraista ronkkimista. Pelkkä sisään-ulos työntely ei myöskään tunnu missän. Mutta kun mies hallitsee sormen ja kielen käytön samanaikaisesti, ei voi kuvailla kuinka voimakkaasti saa. Se on jotain niin mahtavaa!
Mutta, yksilöitä tosiaan ollaan, jokaisella oma juttu mistä tykkää. Kokeilemalla löytää, mistä tyylistä oma nainen pitää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090