Eilinen päivä selvänä ja tänään A-klinikka..
Uh..
<3
https://www.youtube.com/watch?v=1fP_gTaDdUQ
Risto on nimeni....
4
59
Vastaukset 4
- Tajuatkohan
että kirjoituksesi herättävät sääliä? Oletko kuullut sanonnan, että kaikkea ei kannata kertoa?
Vai oletko niin pirun yksinäinen, että palsta on puolisosi?Lol...
Ei mua sääliä pidä....
En mä nyt omasta mielestäni mitään hektistä kirjoittele..
Olen yksinäinen, ei kavereita, eikä naista...
Lisäksi sairastan vaikeaa masennusta ja pakkomielteitä..
- T-miäs
Mitenkäs mie nyt itseni nolaisin. Eihän "Risto_" ole edes nimeni. Mutta se olikin ongelma, kun piti saada "Risto" nimimerkiksi ja tuo nimimerkki olikin jo varattu.
No, minäpä olen sitten Risto Alaviiva:
Risto_- T_miäs
Nyt kun minua eli Risto Alaviivaa, Risto_ ,on alkanut oikein kovasti janottaa, niin saisiko sieltä Laihian kupeesta viinin tukkumyyjänä toimivalta J-sukuiselta naiselta hieman kurkun kostuketta. Putkeni alkavat, etenkin kurkkuputki, hapertua kuivuuttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651842Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 139982
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16891- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 56529