Paljonko lapsi tarvitsee ollakseen olemassa?
Saman verran kuin vanhempi, joka selviää omillaan kaikista perheestään.
Lasten tarhassa lapsi seisoo jonossa kuten kaikki muut. Kun lautasella tarjoillaan ruokaa, niin lapsen on syötävä kaiken ja vieras tätä valvoo. Sitten vieras täti siivoia lapsen peppua ja pyyhkii lapsen räkää. Sitten täti opettaa lasta, mikä on oikein.
Hoitajat miettivät, miksi vanhempi ei tulee. He syyttävät nykyisiä vanhempia, jotka eivät hoida lapsia. Hoitajilla on omia lapsia, jotka ovat lasten tarhassa ja he lopettavat keskustelun.
He jatkavat vieraan lapsen hoitamista. Ja joskus lapselle tulee itkupuuskia, koska se alkaa olla poissa tolaltaan, koska ei ole nähnyt vanhempansa pitkään. Lapsi itkee ja itkee. Hoitaja antaa lapselle rauhoittavan mehun muodossa ja lapsi nukahtaa. Ei halunut enää leikkiä, eikä olla hoitajan käsillä, eikä halunnut karkkia, jota syötettään helvetilliset määrät, koska lapsia ostetaan.
Lapsi on pieni ja leikkii yksin nurkassa. Luuleeko valvoja että lapsella on kaikki hyvin?
Mutta valvoja ei palauta toisen lasta, koska laki on HOMO.
WorldChildNews. Lapsia Ei palauteta.
denverinmurha
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119