Oliko ne masennusjututkin vaan jotain vedätystä?

eivoikäsittää

Vähän vaikea löytää sanoja tällä hetkellä. Kamelin selkä jne.

20

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiskomitään

      et kysyisit ihan siltä iteltään, siltä joka on sulle kertonu masennuksestaan
      alkaa vituttaa kun muuta ei palstoilla enään oo ku vedätyksen epäilyä siellä sun täällä. ihme porukkaa kun puhua ei osata enään ollenkaan ihmiseltä ihmiselle. //

    • taonpäähäsijärkeä

      Jos hän on kertonut masennuksestaan sinulle irl, niin hän on varmasti ollut masentunut.

      Jos olet täältä lukenut "hänen" kirjoittaneen masennuksestaan, olet mitä suurimmalla todennäköisyydellä erehtynyt henkilöstä. Mieti, kuinka helppoa täällä on kuvitella jonkin kirjoituksen olevan juuri ajattelemaltasi henkilöltä! Silloin se on valitettvasti ihan oma ongelmasi, jos olet saanut tätä kautta hänestä tietynlaisen kuvan.

      Itse en ole "oman juttuni" tiimoilta olut varsinaisesti masentunut missään vaiheessa, vaikka koville joskus ottikin... eniten varmaan pari vuotta sitten, mutta myös puolitoista vuotta sitten keväällä. Ne ajat on onneksi ohi.

    • PalstaOnPalsta

      Miksi kaikki käännetään täällä aina vedätykseksi? (Anteeksi yleistys.) Jos ihmissuhteita ajatellaan, ja tunteita, niin monet asiat saattavat aikojen saatossa muuttua. Varsinkin, jos niitä ei voi ylläpitää kuin täällä.

      • eivoikäsittää

        No tässä tapauksessa ei voida puhua aikojen saatosta. Enkä ole tietääkseni missään pikajuoksukilpailussa mukana. Mä olen sitten kai liian hidas, ujo ja kaiken lisäksi tyhmä. En jaksa enää.


    • sehyväpuoli

      Minä en ole koskaan masentunut.

    • miksiedesepäilet

      Ei ollut vedätystä

      • hehhehheh_heh

        ekkä ees tiä kuka kysyy,omg.


    • perustat.niin.mihin

      Mihinkähän perustat kirjoituksesi? Sanattomuutesi?

      Ehkä hän on edelleen masentunut. Ylempiin yhtyen, olet varmaan sekoittanut eri ihmisiä luullen häneksi.

      • eivoikäsittää

        Kunhan kävin taas purkamassa tunteitani! Sama laulu, sama virsi. En ollut täällä koskaan, niin kuin et sinäkään. Jos joku sai viesteistäni jotain polttoainetta ja nyt menee kivasti niin hyvä sille. Ehkä tästä kuopasta vielä joskus noustaan. VMP.


    • LainaanToiseltaPuolelta

      Oot ehkä itse vedättänyt itseäsi... uskonut jotain hänen kirjoittamakseen. Jotain mikä ei liittynyt häneen tai sinuun mitenkään.

    • eivoikäsittää

      Joo. Näissä palstaviesteissähän on se hyvä puoli, että kaiken voi pyörtää, mistään ei tarvitse ottaa vastuuta. Oma syy jos jotain uskoo.

      • EnPyörräMitään

        Kerrohan vielä mitä olet mennyt uskomaan ja mihin olet sen perustanut?

        Itse en ole masennuksesta kirjoittanut, vaan on moni minun "näköiseni"kirjoittanut.


      • eivoikäsittää

        En ole ehkä koskaan ollut yhtä yksin kuin nyt.


      • roolitsekaisin
        EnPyörräMitään kirjoitti:

        Kerrohan vielä mitä olet mennyt uskomaan ja mihin olet sen perustanut?

        Itse en ole masennuksesta kirjoittanut, vaan on moni minun "näköiseni"kirjoittanut.

        Oon samaa mieltä. On oikeita ja oikeen näkösiä. Stuntit hoitaa hommat välillä, milloin kotiin ja milloin ei ;)


      • DileBani

        Onko sun mielestäsi oikeasti Kullervolla vastuu siitä, että luet muiden kirjoittamia viestejä ja kuvittelet täysillä niiden liittyvän Kullervoon?

        Onko se "pyörtämistä", että nettimaailma ei ole kuten tahdot uskoa, eikä se jalkaa polkemallakaan muuksi muutu?


      • eivoikäsittää
        DileBani kirjoitti:

        Onko sun mielestäsi oikeasti Kullervolla vastuu siitä, että luet muiden kirjoittamia viestejä ja kuvittelet täysillä niiden liittyvän Kullervoon?

        Onko se "pyörtämistä", että nettimaailma ei ole kuten tahdot uskoa, eikä se jalkaa polkemallakaan muuksi muutu?

        Purin vain pahaa oloa ja pettymystä. Tiedän kuitenkin mikä on ihan oikeasti totta: se mitä olen hänelle itselleen kirjoittanut, pääasia että hän tietää sen. Enkä halua kirjoittaa tänne enää mitään.


    • yksinäisyyteen tottuu.

      • tila normalisoitui, tai taantui.


    • ääliöitäolette

      En voi mitenkään enkä koskaan ymmärtää, jos joku leikkii jonkun mielenterveydellä ja erityisesti masennus on tappava sairaus.

      • eivoikäsittää

        No ei tuohon otsikkoon tarvitse nyt enää takertua. Ja minä olen sanonut joka tapauksessa omat tunteeni hänelle suoraan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2325
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1950
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      174
      1750
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1745
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe