Isokokoinen, voimajas ja erittäin dominoiva nainen

Leikkilelusi

Edellinen viestiketju on ilmeisesti jostain syystä poistettu niin ajattelin avata keskustelun uudestaan. Minulle tämä on todellisuutta ja ei mitään avutonta sessiointia tai leikkimistä.

Eli nautin olla naiselle alistettuna ja en pelkästään vai sessioissa ja makuukamarileikeissä. Erityisesti asia kiinnostaa jos alistajana on oikeasti isokokoinen ja voimakas nainen jota en voisi vastustaa vaikka haluaisinkin. Hänellä olisi kyky ja halu alistaa tahtoonsa vaikka pakottamalla. Juurikaan minulla ei olisi rajoja ja alistajalla suhteellisen vapaat kädet tehdä ja toimia.

Eiliseen viestiin sainkin hyvän vastauksen, josta ilmeni näiden alistusjuttujen ikävämpi puoli jossa ovat nuo wannabeet ja haaveilijat joilla ei oikeassa paikassa pää ja kyky riitä alistumiseen. Tässä asiassa Valtiattaresi-nimimerkki oli todellakin oikeassa.

49

3144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkilelusi

      Onhan teitä varmaankin mutta yleensä kovin hiljaisia näillä palstoilla. Hyvin ymmärettäväähän se kyllä on.

    • Pakotettuna

      Niin onhan se niin että fyysisesti iso nainen on parempi dominoimaan kun sellainen pieni.

      • Pippurinen_nainen

        Mutta josko se pieni kokoinen mutta pippurinen nainen, on voimakas tahtoinen niin silloinhan se dominointi saa uuden ulottuvuuden, kun isokokoinen äijän köriläs joutuu alistumaan piskuiselle naiselle...?


      • Leikkilelusi
        Pippurinen_nainen kirjoitti:

        Mutta josko se pieni kokoinen mutta pippurinen nainen, on voimakas tahtoinen niin silloinhan se dominointi saa uuden ulottuvuuden, kun isokokoinen äijän köriläs joutuu alistumaan piskuiselle naiselle...?

        Pippurinen nainen olet kyllä ihan oikeassa tuossa. Tavallaanhan se voimakkaan voi ymmärtää voimakastahtoiseksi ja määrätietoiseksi. Kyllä se halu ja tahto saavat naisen kasvamaan ainakin minun silmissä :)


      • jepjepjoopajoo
        Pippurinen_nainen kirjoitti:

        Mutta josko se pieni kokoinen mutta pippurinen nainen, on voimakas tahtoinen niin silloinhan se dominointi saa uuden ulottuvuuden, kun isokokoinen äijän köriläs joutuu alistumaan piskuiselle naiselle...?

        Kieli on ihmisen vahvin lihas...


      • Anonyymi
        Pippurinen_nainen kirjoitti:

        Mutta josko se pieni kokoinen mutta pippurinen nainen, on voimakas tahtoinen niin silloinhan se dominointi saa uuden ulottuvuuden, kun isokokoinen äijän köriläs joutuu alistumaan piskuiselle naiselle...?

        Moikka. Juurikin näin itseäni kiihottaa enemmän pieni ja pippurinen nainen. Olen mies ja tahtoisin löytää dominan. Tykkään kauheasti pukeutua tytöksi, meikata. Käyttää ihania asuja ja olla alistettuna. Hhhm löytyisikö täältä naisia jota kiinnostaisi asetelma?? Olen 34 180 78 tyttönä oikeen näpsökän näköinen. Kik heidicd90 tai [email protected]


    • mistäköhän niitä löytäis.

      • Anonyymi

        Niin mistä löydän alistavan naisen?


    • Itsekin pitäisin tuolaisesta vahvasta naisesta. Heitä vain on niin bähän tai sitten eivät uskalla tulla esiin. Lähinnä siinä kiinnostaa juuri tuo oikea alistuminen ja jalistaminen joka erustuu todellisuuteen, voimaan on se sitten fyysistä tai henkistä.

    • Mieshenkilön

      Taitaa olla todellinen pula tuonlaisista naisista ja ei naiset tykkää alistaa.

    • RaiPa

      Pienikin pärjää. Tietenkin alku on molemminpuoliseen sopimukseen perustuvaa leikkiä mutta kun olen saanut mieheni kyynärvarret kiristetyiksi selän taakse lähelle toisiaan niin sitten pääsen itse asiaan. Käytän siihen pikalukollisia tekstiilihihnoja.
      Jatko täydelliseen hallintaan saakka.

      Makuuhuoneen ulkopuolella olen hyvin joustava ja sopuisa mutta on muutamia elämän alueita joissa olen melko ehdoton.
      Mieheni ohjailee aidosti suurinta osaa arkielämästämme ja vastaa taloudestamme paljon suurempien tulojensa vuoksi. Kaikki on yhteistä ja minulla on kontrolloimaton käyttöoikeus tiliimme.

      Joten leikki leikkinä tarpeita tyydyttäen ja arki arkena järkipohjalla.

      • Tuokin on ihan hyvä tapa toimia ja monille riittävä. Järki on aina oltava mukana ja yhteinen sopimus miten toimitaan.


      • Maninfeelings
        siivooja_m kirjoitti:

        Tuokin on ihan hyvä tapa toimia ja monille riittävä. Järki on aina oltava mukana ja yhteinen sopimus miten toimitaan.

        Kelpaisi kyllä minullekin tuollainen nainen.


    • Valtiattaresi

      Onhan meitä. Mutta turhauttavan vähän on miehiä, jossa oikeasti on miestä alistumaan. Kokeilijoita ja haaveilijoita sen sijaan pyörii helmoissa vaivaksi asti. Todellinen alistuminen vaatii henkistä kanttia, jota löytyy vain harvalta. Puhua moni kyllä osaa, mutta kun todellisuus koittaa, niin menee kummasti pupu pöksyyn.

      Toinen asia on se, että miehen on oltava miehen kokoinen ja ikäinen. En saa mitään irti kukkakeppipojun alistamisesta.

      • Valtiattaresi puhut vain ja asiaa vaikkakin ongelma taitaa olla kaksisuuntainen eli ei niitä oikeita Valtiattareita kovin helpossti löydä. Moni on ollut ihan hyvä puheissaan mutta köytäntö on muuttunut sitten melkoiseksi vaniljaksi. Kuulostatte kyllä juuri oikeanlaiselta Valtiattarelta ja en edes epäile. Hyvin kuvailit minua kun olen ihan miehen kokoinen ja ikäinenkin. Kyllä kai se ikä ja kokemus tekee paljon yässäkin asiassa. Olisitte kyllä erityisen tutustumisen arvoinen NAINEN :)

        Olisi mukava jos tänne kirjoitettaisiin rekisteröidyllä nikillä niin siinä saisi ne yhteystiedot samalla. Profiilistahan ne yleensä löytyy jos on seinne jotain tietoa laittanut kuten minä.


      • valtiattareni

        No minkä ikäinen itse olet valtiatar? Itse kolmekymppinen mies jonka paino ei koostu pelkästä laardista vaan olen ns. karvainen miehinen mies. Olen haaveillut, kokeillut ja nyt tiedän että olen mies joka kaipaa naista jolle alistua makkarissa. Minä en jaksa mitään säätöjä vaan kaipaan kokonaista parisuhdetta.


      • Mistäköhän johtuu mutta minulla on tunne, että Valtiattarella ei ole mielessä ihan makuuhuonealistus vaan ihan jotain muuta. Useimmitenjän nuo sänkkykammarileikit ovat vain leikkimistä ei sitä mistä aikaisemmin on ollut puhetta.

        Alistaminen ja alistuminen on kokonaisvaltaisempaa siis silloin jos se ei ole pelkkää leikkimistä. Näin itse sen ymmärrän ja niin se minulle pitää olla. Aitoa ja kokonaisvaltaista alistamista. Niin siivoojamies kun olenkin :)

        Vaikka tämä ei sinänsä ole seuranhakupalsta niin hyvähän se olisi koittaa päästä yhteyteen jo kaksi samoinajatteliaa kohtaavat. Ainakin voisi hyvin vaihtaa ajatuksia.

        Itse olen kyllä noihin leikkimisiin ja haihattelijoihin kyllästynyt mutta aidon ja oikean kanssa voisi keskustella aina enemmänkin.


      • brgbnrb

        No mitä se "todellinen" alistuminen on? Ei se alistuminen makkarissa ole minulle teeskentelyä vaan se tarve on osa seksuaalisuuttani. Miksikään kynnysmatoksi tai luonnevikaisen leluksi en suostu.


      • brgbnrb kirjoitti:

        No mitä se "todellinen" alistuminen on? Ei se alistuminen makkarissa ole minulle teeskentelyä vaan se tarve on osa seksuaalisuuttani. Miksikään kynnysmatoksi tai luonnevikaisen leluksi en suostu.

        En nyt hirveästi ala kommentoimaan tuohon kuin sen, että jos toteuttaa omiaan mielihalujaan niin silloinhan ei alistu vaan tekee sitä mitä itmse haluaa. Sitä voisi kutsua myös seksiksi. Tuostahan tuo Valtiatar juuri aikaisemmin puhui ja sanoi noita helmoissa roikkuvan vaikka kuinka. Tuottahan aloittaja ei varmaankan tarkoittanut. Niin ja ei siinä mitään jos et halua kynnysmatoksi niin sekin on ihan hyvä vaikkakaan ei ihan sama asia mistä tässä keskustelussa on kyse.

        Jokainen tehköön asioita omalla tavallaan :)


      • Valtiattaresi

        Siivooja sen sanoikin. En ollenkaan epäile, ettet brgbnrb olisi tosissaan, mutta todellisen alistumisen kanssa sillä on hyvin vähän tekemistä. Ja kommenttisi siitä, että miksikään luonnevikaisen leluksi et suostu, viimeistään sammuttaa kenen tahansa arvonsa tuntevan Dominan kiinnostuksen.

        Minun mieltymykseni ovat täysin normaaleja, eivätkä mitään luonnevikaisen oikkuja. Etsin jotakuta, joka suhtautuu omiin mieltymyksiinsä samalla tavoin, eikä niin, että niissä olisi jotain hävettävää tai väärää.

        Ihan tiedoksesi: Domina ei ole mikään mielihyväautomaatti, joka tuottaa kokemuksia "alistumisesta" sen mukaan, kuin itse haluat. Eikä sellainen kyllä toimi missään muussakaan suhteessa. Sinulla on toki täysi oikeus etsiä mieltymystesi mukaista seuraa, mutta kannattaa sitten olla tietoinen siitä, mitä todella etsii. Dominasta et hakemaasi löydä.


      • Valtiattaresi kirjoitti:

        Siivooja sen sanoikin. En ollenkaan epäile, ettet brgbnrb olisi tosissaan, mutta todellisen alistumisen kanssa sillä on hyvin vähän tekemistä. Ja kommenttisi siitä, että miksikään luonnevikaisen leluksi et suostu, viimeistään sammuttaa kenen tahansa arvonsa tuntevan Dominan kiinnostuksen.

        Minun mieltymykseni ovat täysin normaaleja, eivätkä mitään luonnevikaisen oikkuja. Etsin jotakuta, joka suhtautuu omiin mieltymyksiinsä samalla tavoin, eikä niin, että niissä olisi jotain hävettävää tai väärää.

        Ihan tiedoksesi: Domina ei ole mikään mielihyväautomaatti, joka tuottaa kokemuksia "alistumisesta" sen mukaan, kuin itse haluat. Eikä sellainen kyllä toimi missään muussakaan suhteessa. Sinulla on toki täysi oikeus etsiä mieltymystesi mukaista seuraa, mutta kannattaa sitten olla tietoinen siitä, mitä todella etsii. Dominasta et hakemaasi löydä.

        Niin se vain menee ja ja miksi hakea alistumisesta edes tyydytystä jos alistajat ovat luonnevikaisia. Minun tapaamani Dominat ovat olleet kyllä erittäin järkeviä ja normaaleja ja en kai muuten alistumaan uskaltautuisikaan. Hommassa kun on aina mukana täysi luottamus.

        Alistaminen ja alistaminen on aina kahden aikuisen ihmisen yhdessä hyväksymä asia mikä on tärkeää. Minusta alistussuhde on ihan yhtä normaali suhde kuin ihan ns. "Normi" vaniljasuhdekin kunha ssiinä on hyväksyntä ja nautinto molemminpuolista. Se mistä ja miten sen nautinnon saa onkin aivan eri juttu mutta joka tapauksessa hyväksyttävää.

        Esimerkiksi omalta kohdaltani voisin sanoa, että neulat, viiltelyt ja vastaavat ei ole minun mieleeni mutta muuten kaikki on sitten Dominan käsissä. Ei saa olla liikaa rajoitteita ja varsinkään ei niin, että on lista miten vain saa alistaa. Minusta Domina voi jopa pakottaa tekemään asioita koska tiedän että eivät he kuitenkaan ala käsiä katkomaan ja muuta. Tuollainen olisi se Domina jonka kohtaisin mielelläni vaikka aina hiukan peloissani ainakin aluksi. Kuten Valtiatar jo on sanonut oikeita subeja kuten orjiakaan on niin vaikea löytää.

        Mukava kun kerrankin tähän asti asiallinen keskustelu tästä syntynyt.


      • Anonyymi

        Hhhm täällä olis sulle kiva tyttöilijä vailla ohjailua ja alistusta. [email protected]


    • Minulle tämä alistuminen on aivan normaalia ja siis elämäntapa olla alistettuna ja silloin Dominankin pitää ajatella samoin, että jänelle tämä kaikki on aivan normielämää.

      • Epätiet

        Miten olet siivooja päässyt toteuttamaan noita juttujasi ja mikä siinä kiinnostaa. Miten joku voi olla oikeasti alistettuna.onko sellainen oikeasti sallittua


    • Kunnon dominalla olisi kyllä käyttöä ja ei pidä ymmärtää vaarin koska se Dommehan on se käyttäjä.

    • Uusio

      Miten on hyvä sopia noista asioista sitten jos alkaa Dominan kanssa harrastelemaan. Itsellä kun ei hirveesti ole kokemusta. Toi Valtiatar ja siivooja olis varmaan kova pari kun ne osaa...

      • Puhumalla

        Sopisko puhumalla: "mä toivoisin, että..."


      • Uusio

        Niin puhuminen varmaankin on se välinen mutta ihan muuta tarkoitin sinänsä j kun ei osaa niin ei osaa :(


      • Valtiattaresi

        Kommunikointi on avainsana missä tahansa suhteessa. Tapahtui se sitten kirjoittamalla tai kasvokkain puhumalla. Minulle on se ja sama millä tavoin keskustelua käydään, kunhan käydään. Ylipäänsä on tärkeää tietää orjakokelaan aivoituksia ja mieltymyksiä. Minullakin niitä toki on, ja tutustumisvaiheessa niiden mieltymysten pitää edes joiltakin osin natsata yhteen, jotta syntyisi toimiva suhde.

        Esimerkkinä voisin sanoa vaikka sen, että vaikken pidä rankasta väkivallasta, niin piiska pysyy kyllä kädessäni. Ja etenkin, jos orjani on siihen mieltynyt. Kyse on luottamuksesta. Vaatii hurjasti luottamusta puolin ja toisin toteuttaa jotain tällaista, ja mielestäni subit ovat todella rohkeita kun uskaltavat antautua toisen armoille. Mutta yhtä lailla meillä Dommeilla on valtava vastuu siitä, ettemme käytä subien luottamusta väärin. Tarkoitus on, että molemmat nauttivat yhtä lailla. Jos niin ei ole, kyseessä on hyväksikäyttösuhde, ja sellaista en sulata missään muodossa.


      • Valtiattaresi kirjoitti:

        Kommunikointi on avainsana missä tahansa suhteessa. Tapahtui se sitten kirjoittamalla tai kasvokkain puhumalla. Minulle on se ja sama millä tavoin keskustelua käydään, kunhan käydään. Ylipäänsä on tärkeää tietää orjakokelaan aivoituksia ja mieltymyksiä. Minullakin niitä toki on, ja tutustumisvaiheessa niiden mieltymysten pitää edes joiltakin osin natsata yhteen, jotta syntyisi toimiva suhde.

        Esimerkkinä voisin sanoa vaikka sen, että vaikken pidä rankasta väkivallasta, niin piiska pysyy kyllä kädessäni. Ja etenkin, jos orjani on siihen mieltynyt. Kyse on luottamuksesta. Vaatii hurjasti luottamusta puolin ja toisin toteuttaa jotain tällaista, ja mielestäni subit ovat todella rohkeita kun uskaltavat antautua toisen armoille. Mutta yhtä lailla meillä Dommeilla on valtava vastuu siitä, ettemme käytä subien luottamusta väärin. Tarkoitus on, että molemmat nauttivat yhtä lailla. Jos niin ei ole, kyseessä on hyväksikäyttösuhde, ja sellaista en sulata missään muodossa.

        No minulla on moni suhde kuollut juuri kommunikoidun puutteeseen. Jotenkin kai olen kommunikointiriippuvainen mutta sopivassa suhteessa. Liika on aina liikaa. Keskusteluista usein saa asioita selville ihan huomaamatta ja ei aina tarvitse niinkään suoraan edes sanoa.

        Keskustelemalla se luottamus alussa saadaan aikaiseksi, joka syvenee sitten tekemisen myötä. Suhde todellakin aina paranee ajan myötä kunhan alun hankaluuksista on päästy. Luottamus kun on saatu niin ainakin itse antaudun hyvinkin täydellisesti dommen armoille ja käsittelyyn.


      • Valtiattaresi kirjoitti:

        Kommunikointi on avainsana missä tahansa suhteessa. Tapahtui se sitten kirjoittamalla tai kasvokkain puhumalla. Minulle on se ja sama millä tavoin keskustelua käydään, kunhan käydään. Ylipäänsä on tärkeää tietää orjakokelaan aivoituksia ja mieltymyksiä. Minullakin niitä toki on, ja tutustumisvaiheessa niiden mieltymysten pitää edes joiltakin osin natsata yhteen, jotta syntyisi toimiva suhde.

        Esimerkkinä voisin sanoa vaikka sen, että vaikken pidä rankasta väkivallasta, niin piiska pysyy kyllä kädessäni. Ja etenkin, jos orjani on siihen mieltynyt. Kyse on luottamuksesta. Vaatii hurjasti luottamusta puolin ja toisin toteuttaa jotain tällaista, ja mielestäni subit ovat todella rohkeita kun uskaltavat antautua toisen armoille. Mutta yhtä lailla meillä Dommeilla on valtava vastuu siitä, ettemme käytä subien luottamusta väärin. Tarkoitus on, että molemmat nauttivat yhtä lailla. Jos niin ei ole, kyseessä on hyväksikäyttösuhde, ja sellaista en sulata missään muodossa.

        Teihin olisi kyllä mukava tutustua vaikka vain keskustelutasolla.


    • Kyllä sitä aina itse haluaa tutustua toiseen aluksi hyvinkin sähköpostin avulla ja selvittää millainen toinen oikeasti on. Siinä on sekin etu, että turhat feikit eivät kauaa jaksa kiijoitella tai jo ekat viestit ovat muutaman sanan pituisia tai jos oikein on keskittynyt niin on saattanut syntyä oikea lausekin.

      Alussa on helppo torpata koko suhde tai sitten saada se oikeasti lentoon ja kestämään. Viestittelyn myötä mieltymykset selviävät ja sekin, että onko meillä kahdella jotain yhdistävää.

    • Uskoisin, että tuo Valtiattaresi olisi hyvinkin oikeanlainen Domina minun makuuni. Koskaanhan ei ihan kaikki natsaa mutta jos kuitenkin pääasiassa niin silloin homma olisi toimiva.

      Tosin on nykyisin hyvin turhauttavaa edes koittaa hakea Dommea koska niitä ei juurikaan ole sellaisia oikeita ja aitoja. Mutta jos ei yritä ei mitäön saakkaan. Hankalahan se on kun tämä on niin jo elämäntapa niin ei osaa ilman ollakkaan.

    • Voitko olla :)

    • Löysin tämän keskustelun ja vaikuttaa asialliselta. Itse olen sitä mieltä, että kyllä naisen luonne kuitenkin ratkaisee ja samahan se on alistuvallakin.

    • Uusio

      Aluksi täällä oli ihan hyviä keskusteluja mutta ilmeisesti kaikki väsyvät saman jauhamisesta jos mikään ei koskaan etene. Niin siis synny uutta avointa keskustelua

    • Leikkilelusi

      Kivastihan tähän keskusteluun otettu osaa ja suurin osa ilmeisen asiallista. Jokunen kommentti on myös poistettu asiattomana, joten valvonta pelaa. Niin eli on Nainen iso tai pippurinen kunhan on dominoiva niin käy :)

    • Dommevaimo

      Olen siitä onnellisessa asemassa, että satun elämään yhdessä voimakkaasti dominoivan naisen kanssa. Hän on myös muutaman kerran alistanut vierasta miestä nähteni. On ollut aivan huikaisevaa vaan katsoa, miten hän on keskittynyt vieraan miehen alistamiseen. Se, millainen hän on "tavallisessa roolissaan" ja miten hän heittäytyy täysillä ankaraksi valtijatttareksi on aivan uskomatonta. Hän on aivan kuin eri "maailmoissa". Ei hänkään mikään iso ole kooltaan, mutta osaa kyllä saada miehen tietämään paikkansa :)

      • Toisilla on käynyt onni ja mikäpä on sen parempaa. Samanlainen haave itsellänikin ollut mutta ei se vain toteutunut.


    • Minne tämä hyvä keskustelu loppui.

    • 24hourfiftyshadegrey

      "Siivoja_m" puhuu kovasti dominoivan naisen löytämisestä mutta en ole oikein päässyt selville olisiko hän sitten valmis elämään tuollaisen naisen kanssa. Arkielämä kun ei voi olla 24/7 suhdetta jos pitää käydä töissä ja pariskunnalla on vielä lapsia. Itse kaipaan elämänkumppaniksi naista joka olisi seksuaalisesti dominoiva ja sängyssä suostun likiman kaikkeen vaikka neulatyynynä oloon. Muuten odotan naisen olevan ns. normaali.

      • 24hourfiftyshadegrey kannattaa katsoa tuolta aikaisemmista kommenteista niin löödät vastauksen. On erilaisia tapoja tehdä asioita ja sinulla se on seksileikki jollekin ihan muuta. Dominat ovat muuten normaaleja, jonka Valtiatar myös tuolla aikaisemmin jo vahvisti.

        Sinulla vai ei ole vielä riittävästi asiasta tietämystä ja siksi toimit tavallasi. Se on kyllä ihan oikein toimia noin jos ei muuta halua. Mutta arkkelämässä voi olla tuollainen suhde usko pois mutta se ei ole sellaista missä ruoska viuhuu 24/7 vaan on erillaisia tapoja ihmisillä toimia.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      274
      2550
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      92
      2021
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1427
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1268
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe