Minulla on ollut jo 2 vuotta seksisuhde naapurin leski rouvaan. Rouva työskentelee laivalla kokkina ja vapaillaan viihtyy paljon kotonaan. Itse olen alle 40v ja rouva 59v. Seksi hänelle maistuu vielä hyvin ja on todella kiihkeä kun saa valtaa makuuhuoneessa. Erityisesti hän tykkää mollemminpuolisesta suuseksistä ja irstaasta panemisesta. Onkos muilla vastaavaa kokemusta?
Vanhempaa naista.
23
433
Vastaukset
- Kaarlekanki
Sama juttu, seksi on nautinnollista myös vanhemman kanssa.
Tyylikkyys ja naisellisuus ei katoa iän myötä jos pitää itsestään huolen.
Nainen vähän liiankin seksin nälkäinen, muillekkin kelpaa.
Oma mies nörtti ja lakanat myös laulaa, mutta ei kotona.
Kaunista Rakastaa tyylikästä Naista. - Pannaanmenoksi
Itse 45-vuotias nainen, liitossa, mutta jokunen nuorempi (10-15 vuotta nuorempi) seksikumppani. Nautin myös itse kovasti, kuten edelläkin, molemminpuolisesta suuseksistä ja voimakkaasti naiduksi tulemisesta. Nämä suhteet fyysisiä, pinnallisia, seksuaaliset tarpeet tyydyttäviä, eivät muuta.
- Onnellinenmies1234
Yllättävän asiallisia vastauksia ja lisää olisi kiva lukea..
- Xxxxxl
Kyllä halukasta, estotonta vierasta rouvaa on ihana naida, jyskyttää sydämmen kyllyydestä ennen laukeamista. Naisen voihkiessa, hykerrellessä nautinnosta, haluten vielä lisää.
- MiesvainHelsinki
Itse elän hyvässä ja seksirikkaassa parisuhteessa itseäni 13v vanhemman naisen kanssa. Olihan se alkuun 11v taaksepäin uskomatonta nuorelle miehelle päästä kokeneen "PUUMAN" kynsiin.. :)
- kaarlekarva
Missä päin pannaanmenoksi?
Voisko nnähdä ...- Pannaanmenoksi
Keskinen Suomi. Sinä?
- hoitotakuu
vieläkö sitä hierontaa kaipaisit....missä päin keski-suomea
- Pannaanmenoksi
Jyväskylässä. Tai lähialueella.
Missä hierot? - hoitotakuu
sopisko jos teen kotikäynnin sun luo ?
- Pannaanmenoksi
Ei. Valitettavasti.
- kaarlekarva
Oulu
- ehkäonnellinenkohta
Olisin onnellinen "vanhempi nainen" jos löytäisin uuden kumppanin seksiin ja vaan seksiin.Edellinen 14v.nuorempi ystäväni muutti pohjoiseen löytämänsä elämänkumppanin luokse.Onnea heille:)
- Kiimatarr
Sama juttu .Mulla kans suhde sinkun kans 10 v nuorempi. Löysi naisen jonka kans kokeilee toimiiko aitosuhde. Ikävä. mut onnee koko sydämestä. Haluun uuden.
- käytössäsi
Missähän päin uutta seuraa kaivataan...
- Kiimatarr
No 02 alueella ois tarvetta.
- käytössäsi
jos 05 tai 015 suunnilla liikut niin...ja miksi ei tapaaminen jonnekin puoliväliin
- hanski1967
Kiimatarr kirjoitti:
Täs olis 02al mies valmiin
- Kiimatarr
hanski1967 kirjoitti:
Täs olis 02al mies valmiin
No oletko ihan kivan näköinen > ja kokoinen. En kyllä pysty ihan kenen vaan kans sekstailee.
Kiimatarr kirjoitti:
Täällä oli 37 v tku , meilaa jos tarvetta.... ;) [email protected]
Jos joku pk-seudulla asuva, hyvässä kuosissa vielä oleva nainen ikäänkatsomatta kaipaa pelkkää seksisuhdetta, saattaisin olla siihen valmis. Olen 49-vuotias, hoikka ja tervepäinen herrasmies. Rohkeasti vaan viestiä tulemaan [email protected]
- Lhkk766
Mulla on seksisuhde alakerran vanhemman naisen kanssa. Tultiin joskus aamuyöllä samaan aikaan kotiin ja siitä kaikki alkoi. Vierailemme usein toistemme luona. Välillä tuntuu että nainen on liian useinkin ovikelloa soittamassa. Villi nainen joka haluaa kaikkea mahdollista. Välillä huvittaa kun naisella on lapset tai muut sukulaiset olleet kylässä niin heti heidän poistuttua mun ovikello soi ja tämä nainen käy päälle kuin yleinen syyttäjä. En valita vaan nautin tilanteesta tai me molemmat nautimme ja naapurit juoruavat mutta väliäkös sillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1252279SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2851566En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341313Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111169Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361005- 50926
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais255861Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33854It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen37826