Sumuttaa asiakasta...
SOININ sanoin: kuinka te kehtaatte!
32
151
Vastaukset
- Autistikin
Soinikin kääntää taas huomenna takkinsa ja sanoo , ettei mitään sumutusta ole tapahtunut, kuinka te kehtaatte tuollaista edes väittää...
- sumutusta
No ei montaa ole sumuttanut muutamia vaan........
"Volkswagen: Euroopassa on 8 miljoonaa huijausmoottoria"
öhöm tuotta..........
http://www.talouselama.fi/uutiset/volkswagen-euroopassa-on-8-miljoonaa-huijausmoottoria-6002414- kunnon_kyyti
Ei kannata moittia pasattia, on moninkertainen testivoittaja. Kaikkien aikojen paras volsu, repikää siitä huumoria. Seppokin ajaa volsulla, nättikin vielä ja tilava sekä huolto pelaa kuin rasvattu...
- menemenee
kunnon_kyyti kirjoitti:
Ei kannata moittia pasattia, on moninkertainen testivoittaja. Kaikkien aikojen paras volsu, repikää siitä huumoria. Seppokin ajaa volsulla, nättikin vielä ja tilava sekä huolto pelaa kuin rasvattu...
huolto ei pelaa
ainakaan takuuhuolto koiranluissa.
- lobbotomia
En koe itseäni mitenkään huijatuksi. Auto on juuri niin mahtavan hyvä kuin kuvittelinkin. Auton käyttäjälle on aivan sama, testisysteemiähän tossa on huijattu.
- kaasutus
Ei ole huijattu mitään systeemiä vaan viranomaisia ja asiakkaita jotka ovat hyväuskoisina hölmöinä kuvitelleet ostaneensa turvallisen ,vähäpäästöisen auton.
Todellisuudessa ei kukaan tiedä kuinka paljon on keuhkosyöpää ja muita hengitystiesairauksia ollut aiheuttamassa 40-kertaisilla typen oksidien päästöillä ja kuinka paljon on aiheuttanut syöpäkuolemia. - juakko
kaasutus kirjoitti:
Ei ole huijattu mitään systeemiä vaan viranomaisia ja asiakkaita jotka ovat hyväuskoisina hölmöinä kuvitelleet ostaneensa turvallisen ,vähäpäästöisen auton.
Todellisuudessa ei kukaan tiedä kuinka paljon on keuhkosyöpää ja muita hengitystiesairauksia ollut aiheuttamassa 40-kertaisilla typen oksidien päästöillä ja kuinka paljon on aiheuttanut syöpäkuolemia.http://www.talouselama.fi/uutiset/vtt-kaytti-volkswagen-golfia-biodiesel-testeissa-huijausohjelmistolla-ei-vaikutusta-tuloksiin-6001652
miksi puhua paskaa, kun joku on mitannut - juakko
Ai niin, vtt on paska laitos eikä osaa yhtään mitään?
- juakko
Ai niin unohtui. Kyse oli huijaamisesta ei todellisuudesta.
- kinkkiläinen
Aatu kääntyis haudassaan jos volkkareille myönnettäis 7 vuoden takuu, tietäisi varmaa tuhoa yhtiölle.
- köhköhköhköh
juakko kirjoitti:
http://www.talouselama.fi/uutiset/vtt-kaytti-volkswagen-golfia-biodiesel-testeissa-huijausohjelmistolla-ei-vaikutusta-tuloksiin-6001652
miksi puhua paskaa, kun joku on mitannutJenkitkin mittasivat: 40kertainen typen oksidien ja hiukkasten päästö,joka on erittäin vaarallista hengityselimille.
- juakko
Tietenkin dieselpaskojen saasteeet on vaarallisia, merkistä riippumatta. Nyt kun autot ovat jo hyvinkin saasteettomia bensaversioina.
Kas kun eivät ole laskeneet monta miloonaa keuhösyöpää olisi voitu välttää, kun teollisuus alkoi käyttää fossiilisia polttoaineita 1800-kuvun lopulla, kuin jos olisi vain
hevosvetoisia vehkeitä ja laitteita sekä niiden pieruja tähän päivään saakka.
Sanoisinko että hevonpaskaa koko jossittelu. - juako
köhköhköhköh kirjoitti:
Jenkitkin mittasivat: 40kertainen typen oksidien ja hiukkasten päästö,joka on erittäin vaarallista hengityselimille.
Missä lionkki?
- Lionkki
juako kirjoitti:
Missä lionkki?
Tässä lionkki. Muista sinä vastaavasti laittaa myös linkki,(jos yleensäkään löydät) kun moitit muita merkkejä. Se teiltä uskovilta tuppaa aina jäädä, kun linkkejä provoilunne tueksi ei vaan tahdo löytyä......
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/volkswagen-karahti-nolosti-huijaussovelluksen-kaytosta-anteeksi-3483882 - juako
Lionkki kirjoitti:
Tässä lionkki. Muista sinä vastaavasti laittaa myös linkki,(jos yleensäkään löydät) kun moitit muita merkkejä. Se teiltä uskovilta tuppaa aina jäädä, kun linkkejä provoilunne tueksi ei vaan tahdo löytyä......
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/volkswagen-karahti-nolosti-huijaussovelluksen-kaytosta-anteeksi-3483882Sori kirotusvireestä. Linkki oli vastaavasti VTT:n mittauksesta. Mitä merkkejä olen moittinut? En ole mikään vw uskovainen, huvittuneena vain kirjoittelen vastaväitteitä saasteuskovaisille, joille maailman saastustus on pelkästään yhden merkin syytä. Fossiilisilla polttoainella käyvä maailmantalousko on täysn saasteton?
Vain Vw nykyään saastuttaa? Työskentelen dieselautojen parissa päivittäin, joten jotakin perspektiiviä niistä on mieleen tarttunut, kun puhun dieseipaskoista. Jos se aiheutttaa sinulle ongelmia. pyydän mielenpahoittelua anteeksi. - Lionkki
"Vain Vw nykyään saastuttaa?"
Kysymyshän ei olekkaan siitä, kuka saastuttaa, ja kuka ei. Kysymys on REHELLISYYDESTÄ. Muista merkeistä ei ole tavattu VW:n kaltaista huijausohjelmistoa, joka harhauttaa päästöjä tarkkailevia viranomaisia, ja sitä kautta muuta maailmaa päästämällä 40 kertaisia lukemia mittaustilanteeseen verrattuna. Ilmastonmuutos on jo tosiasia, ja niin kauan, kuin fossiilisia polttoaineita käytetään, se ei pysähdy, mutta onko oikein, että sitä vielä entisestään kiihdytetään vastuuttoman automerkin toimesta, niin sitä saa jokainen tahollaan itse miettiä. - kummallista_peliä
Ei tarvii mitään korjauksia on vw:een kanta asiaan, siis jos ei halua!
- juakko
Lionkki kirjoitti:
"Vain Vw nykyään saastuttaa?"
Kysymyshän ei olekkaan siitä, kuka saastuttaa, ja kuka ei. Kysymys on REHELLISYYDESTÄ. Muista merkeistä ei ole tavattu VW:n kaltaista huijausohjelmistoa, joka harhauttaa päästöjä tarkkailevia viranomaisia, ja sitä kautta muuta maailmaa päästämällä 40 kertaisia lukemia mittaustilanteeseen verrattuna. Ilmastonmuutos on jo tosiasia, ja niin kauan, kuin fossiilisia polttoaineita käytetään, se ei pysähdy, mutta onko oikein, että sitä vielä entisestään kiihdytetään vastuuttoman automerkin toimesta, niin sitä saa jokainen tahollaan itse miettiä.Eli se VTT:n mittaus oli myös huijausta? En puolustele huijareita, jotkut vaan ei osaa hahmottaa mittasuhteita. Samanlainen huijari on myös dieselautonsa lastuttaja, joka tekee sen tietoisesti sekä raskaskalusto, jotka tekee sen myös tietoisesti, mutta kustannussyistä. Tuomio huijauksesta pitäisi olla kaikille sama ilmansaastuttamisessa, vai eikö? Tulos on kuitenkin sama. Se että on käytetty huijausohjelmaa on vain raskauttava asia.
- juakko
Lionkki kirjoitti:
"Vain Vw nykyään saastuttaa?"
Kysymyshän ei olekkaan siitä, kuka saastuttaa, ja kuka ei. Kysymys on REHELLISYYDESTÄ. Muista merkeistä ei ole tavattu VW:n kaltaista huijausohjelmistoa, joka harhauttaa päästöjä tarkkailevia viranomaisia, ja sitä kautta muuta maailmaa päästämällä 40 kertaisia lukemia mittaustilanteeseen verrattuna. Ilmastonmuutos on jo tosiasia, ja niin kauan, kuin fossiilisia polttoaineita käytetään, se ei pysähdy, mutta onko oikein, että sitä vielä entisestään kiihdytetään vastuuttoman automerkin toimesta, niin sitä saa jokainen tahollaan itse miettiä.Rehellinen saastuttaja saa siis saastuttaa rehellisesti, jos vaikka päästöt on n. vain 20 kertaa yli sallitun, kuten nyt on ilmennyt joidenkin merkkien kohdalla. Rehellinen saastutus ei aiheuta keuhkosyöpää eikä ilmaston lämpenemistä?
- Lionkki
Pitäisikö kaikkien saastuttaa sitten salaa, kuten VW? Pelastuuko ilmasto sillä?
- juakko
Niinhän tässä nyt tapahtuukin. Rehellisesti salaa.Vääristellään labratestejä. Oikein olisi nollatoleranssi( määritetty taso), jonkin taatusti rehellisen testilaitteen mukaan, ei vääristelyjä suuntaan eikä toiseen, vielä ajamalla. Jos ei kelpaa, autoa ei tyypitetä. Vertaa esim. alkometriin. Ja tietty aika kylmäkäynnistyksestä, kun puhdistuksen pitää alkaa. Pakkasrajat ylemmäs. Dieseleillä on vielä paljon petrattavaa varsinkin kylmissä olosuhteissa.
Jos luulee pohjolassa ajavansa puhtaalla dieselautolla, niin pettää pahasti itseänsä ja myös muita. Ja sen verran on työn puolesta tullut seurattua NOx päästöjä ilman urean ruiskutusta, niin pahimmoillaan ne on n.60-70 kertaiset puhdistettuihin verrattuna. Eli" normipäästöjä" ennenkuin järjestelmä alkaa toimimaan. Kovalla pakkasella ei koskaan, koska Adblue jäätyy. Tämä normipäästösana kun on joku synninpäästö ilmansaastuttamiselle. Tästä syystä nimitän näitä autoja dieselpas...
Mutta katsellaan ensin tämä vw-farssi loppuun ennenkuin ihan oikeasti ryhdytään ilmaa puhdistamaan. - kauppalehtiVW
Lionkki kirjoitti:
"Vain Vw nykyään saastuttaa?"
Kysymyshän ei olekkaan siitä, kuka saastuttaa, ja kuka ei. Kysymys on REHELLISYYDESTÄ. Muista merkeistä ei ole tavattu VW:n kaltaista huijausohjelmistoa, joka harhauttaa päästöjä tarkkailevia viranomaisia, ja sitä kautta muuta maailmaa päästämällä 40 kertaisia lukemia mittaustilanteeseen verrattuna. Ilmastonmuutos on jo tosiasia, ja niin kauan, kuin fossiilisia polttoaineita käytetään, se ei pysähdy, mutta onko oikein, että sitä vielä entisestään kiihdytetään vastuuttoman automerkin toimesta, niin sitä saa jokainen tahollaan itse miettiä.Volkswagen-konsernin pääjohtaja Matthias Müller komensi 400 avainjohtajaansa kriisikokoukseen Leipzigiin.
Kokous alkoi tänään torstaina kello 12 Suomen aikaa Porschen tiloissa Leipzigissa.
Palaverin pitopaikka on kokouksen kutsujalle Matthias Müllerille tuttu. Müller istui Porschen ylimmässä johdossa ennen kuin nimitetyksi koko Volkswagen-konsernin pääjohtajaksi poispotkitun Martin Winterkornin tilalle. Winterkorn sai lähtöpassit 23. syyskuuta eli vain muutama päivä Yhdysvalloissa paljastuneen päästöhuijauksen jälkeen.
Leipzigin kokouksen päättymisaikaa ei ole etukäteen päätetty. Asialistaa ei kuitenkaan tarvitse arvuutella. Müller haluaa löytää 400 avainjohtajansa avulla strategiat, joiden avulla konserni voisi säilyttää elinvoimansa yhä vakavammaksi muuttuvan skandaalin puristuksessa. - Lionkki
juakko kirjoitti:
Niinhän tässä nyt tapahtuukin. Rehellisesti salaa.Vääristellään labratestejä. Oikein olisi nollatoleranssi( määritetty taso), jonkin taatusti rehellisen testilaitteen mukaan, ei vääristelyjä suuntaan eikä toiseen, vielä ajamalla. Jos ei kelpaa, autoa ei tyypitetä. Vertaa esim. alkometriin. Ja tietty aika kylmäkäynnistyksestä, kun puhdistuksen pitää alkaa. Pakkasrajat ylemmäs. Dieseleillä on vielä paljon petrattavaa varsinkin kylmissä olosuhteissa.
Jos luulee pohjolassa ajavansa puhtaalla dieselautolla, niin pettää pahasti itseänsä ja myös muita. Ja sen verran on työn puolesta tullut seurattua NOx päästöjä ilman urean ruiskutusta, niin pahimmoillaan ne on n.60-70 kertaiset puhdistettuihin verrattuna. Eli" normipäästöjä" ennenkuin järjestelmä alkaa toimimaan. Kovalla pakkasella ei koskaan, koska Adblue jäätyy. Tämä normipäästösana kun on joku synninpäästö ilmansaastuttamiselle. Tästä syystä nimitän näitä autoja dieselpas...
Mutta katsellaan ensin tämä vw-farssi loppuun ennenkuin ihan oikeasti ryhdytään ilmaa puhdistamaan.Saksan viranomaiset näyttävät olevan samaa mieltä kuin minäkin.......
Ei armoa huijareille......
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1444897315542.html - VOI-VOI-VOI
juakko kirjoitti:
Niinhän tässä nyt tapahtuukin. Rehellisesti salaa.Vääristellään labratestejä. Oikein olisi nollatoleranssi( määritetty taso), jonkin taatusti rehellisen testilaitteen mukaan, ei vääristelyjä suuntaan eikä toiseen, vielä ajamalla. Jos ei kelpaa, autoa ei tyypitetä. Vertaa esim. alkometriin. Ja tietty aika kylmäkäynnistyksestä, kun puhdistuksen pitää alkaa. Pakkasrajat ylemmäs. Dieseleillä on vielä paljon petrattavaa varsinkin kylmissä olosuhteissa.
Jos luulee pohjolassa ajavansa puhtaalla dieselautolla, niin pettää pahasti itseänsä ja myös muita. Ja sen verran on työn puolesta tullut seurattua NOx päästöjä ilman urean ruiskutusta, niin pahimmoillaan ne on n.60-70 kertaiset puhdistettuihin verrattuna. Eli" normipäästöjä" ennenkuin järjestelmä alkaa toimimaan. Kovalla pakkasella ei koskaan, koska Adblue jäätyy. Tämä normipäästösana kun on joku synninpäästö ilmansaastuttamiselle. Tästä syystä nimitän näitä autoja dieselpas...
Mutta katsellaan ensin tämä vw-farssi loppuun ennenkuin ihan oikeasti ryhdytään ilmaa puhdistamaan."Mutta katsellaan ensin tämä vw-farssi loppuun ennenkuin ihan oikeasti ryhdytään ilmaa puhdistamaan."
-etköhän sinäkin ole silloin jo haudassa.. - seataudiskodaVWsama
Lionkki kirjoitti:
Saksan viranomaiset näyttävät olevan samaa mieltä kuin minäkin.......
Ei armoa huijareille......
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1444897315542.htmlMissäs se mainostettu GOODWILL luuraa?
Täällähän sitä kovasti on kehuttu.
Tai sitten sillätavoin on Suomalaiset sumutettu maksamaan itse viat? - juakko
VOI-VOI-VOI kirjoitti:
"Mutta katsellaan ensin tämä vw-farssi loppuun ennenkuin ihan oikeasti ryhdytään ilmaa puhdistamaan."
-etköhän sinäkin ole silloin jo haudassa..Meinaatko että aloitus kestää niinkin kauan?
- juakko
Alkuperäiseen aiheeseen liittyen toivoisin kokouksen liittyvän asiakkaan sumutuksen vähentämiseen, vaikka Soini on tässä takinkääntäjänä jotenkin surkuhupaisa vertaus.
- VW-ikoni
Soini sopii VW:n ikoniksi erinomaisesti
- eienääVWautoja
VW-ikoni kirjoitti:
Soini sopii VW:n ikoniksi erinomaisesti
Soini vaan on volvomiäs...
- suu_puluputtaa
Niin mutta Soinin agenda sopii vallan mainiosti tähän geissiin eli puheet ja teot päinvastaisia.
- suomenpakkotoimia
suu_puluputtaa kirjoitti:
Niin mutta Soinin agenda sopii vallan mainiosti tähän geissiin eli puheet ja teot päinvastaisia.
Valitettavasti tuo on totta.
VW ei kylläkään ikinä puhu julkisesti mitään eikä myönnä vikoja.
Vaan Saksan trafi ei vissiin kumartele kun tuli takaisinkutsu. - metsäpalsta_myytiin
Vanha sanonta kävi toteen: metsästä tuli, metsään meni. Niin kävi meidänkin passatti kaupoilla, voiettäkö vihmoo tai sanoisinko että veetuttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841