Rakensimme 20 v sitten omakotitalon Maskuun. Lapset kulkivat kouluun kävellen ja oikaisten metsien läpi, ei tarvittu eikä pyydetty koulukuljetuksia. Nyt sudet kulkevat samoilla seuduilla, ei enää lapset, eikä vanhemmatkaan halua ulkoilla kotien lähistöillä. Millä oikeudella jotkut ryhmät ovat saaneet oikeuden rajoittaa ihmisten vapaata liikkumista luonnossa? Päättäjät hoi!
Maskun kunnan päättäjät; mikäli asiaan ei ole nähtävissä muutosta, muutamme pois Maskusta alueelle jossa voimme vapaasti taas ulkoilla pelkäämättä suden kohtaamista! Meitä Maskuun muuttajia on petetty, on mainostettu lapsiystävällistä kuntaa, ulkoilu- ja luontoystävällistä seutua! Mutta se tarkoittaakin susiystävällistä, ihmiset muuttakoon poispoispois! Odotatteko, että Turkulaiset hoitavat asian, kun sudet saavuttavat sen ajan myötä? Silloin on myöhäistä, maksamme silloin jo veromme Turkuun tai Naantaliin! Masku tyhjenee, voimme myydä asuntomme esim. maahanmuuttajille/turvapaikanhakijoille.
Asunnon paikan valinnassa määräävä tekijä on sijainti, sudet lähistöllä ei houkuta!!!
Euroopassa nauretaan suomalaisten tyhmyydelle näissäkin asioissa! Olen tavannut ja keskustellut!
Sudet Maskun alueella
12
2213
Vastaukset
- Sepesusihukkanen
Ei täällä mitään susia ole -montako muka olet itse nähnyt .. tai tiedätkö edes ketään joka olisi ihan oikeasti nähnyt Maskussa susia? Taidat olla pelkkä provopelle!
- näin_on_usko_pois
Subjektiivinen pelko ja riski vaikuttaa asumisviihtyvyyteen.
Susi-riski on aika pieni, ja pelko tuntuu olevan siihen nähden suhteettoman suuri.
Näenkin Maskua kohtaan tulleet valitukset johtuvan yleisestä tyytymättömyydestä Maskua kohtaa. Kunnan asiat on menneet pieleen jo useamman vuoden. Asuinalueet on huonosti hoidettu, vesijohdoista tulee ulosteita, koulut on homeessa, uimaranta on suljettu, päättäjät on idiootteja, opetus allle keskitason, terveyskeskus on tehoton jne.
Veroja on kyllä korotettu huomattavasti. - MahdollinenMuuttaja
näin_on_usko_pois kirjoitti:
Subjektiivinen pelko ja riski vaikuttaa asumisviihtyvyyteen.
Susi-riski on aika pieni, ja pelko tuntuu olevan siihen nähden suhteettoman suuri.
Näenkin Maskua kohtaan tulleet valitukset johtuvan yleisestä tyytymättömyydestä Maskua kohtaa. Kunnan asiat on menneet pieleen jo useamman vuoden. Asuinalueet on huonosti hoidettu, vesijohdoista tulee ulosteita, koulut on homeessa, uimaranta on suljettu, päättäjät on idiootteja, opetus allle keskitason, terveyskeskus on tehoton jne.
Veroja on kyllä korotettu huomattavasti.Siis tuleeko siellä puhdasvesijohdoista ulosteita? Onko kaikki koulut homeessa? Mikä opetuksessa tarkalleen ottaen on vikana?
- sussiunakkoon
maskussahan kaikki ovat susia toisilleen.
- Maskunomamies
Luuletko että susi asia on muuttunut 20vuodessa? Maksussa aina ollut susia ja varmasti aina tulee olemaan, jopa silloin kun lapsesi oikaisi metsän läpi!
- ruskolainen
Kommettisi on erinomainen, mutta jos valiset paikan talollesi susialueen, niin yllätys yllätys seillä saattaa olla susia.
"Asunnon paikan valinnassa määräävä tekijä on sijainti, sudet lähistöllä ei houkuta!!!# - Alkuasukas.kunnassa
Muuta ihmeessä pois jos sudet pelottavat.Olen asunut Maskussa 64 vuotta enkä ole koskaan sutta pelännyt,mutta kuntaan muuttaneita "uudisasukkaita"kylläkin.Varastavat ja tekevät ilkivaltaa ..
- tiinaliis
Voi luoja, eiköhän se viina tapa enemmän ja ennemmin kuin sudet.
- anastasia112
Todiste niistä susista tai niitä ei ole. Niinpä. Camilla voisi muuttaa vaikka huitsin nevadaan niin ei tarvitse pelätä sutta.
- Sipsi
Maskun humikkalassa näin suden
- LestiLeevi
"Meitä Maskuun muuttajia on petetty, on mainostettu lapsiystävällistä kuntaa, ulkoilu- ja luontoystävällistä seutua! Mutta se tarkoittaakin susiystävällistä, ihmiset muuttakoon poispoispois!"
Oikein, mutta älkää vaan muuttako Paraisille, siellä on ihmissusia. Mitä korkeampi asema kuntapolitiikassa, sitä pahempi raatelija.
PS. lapsiystävälliseksi mainostettu kunta haluaa lapsiperheitä asukkaikseen, koska sellaiset maksavat parhaiten veroja. - Anonyymi
"Näenkin Maskua kohtaan tulleet valitukset johtuvan yleisestä tyytymättömyydestä Maskua kohtaa. Kunnan asiat on menneet pieleen jo useamman vuoden. Asuinalueet on huonosti hoidettu, vesijohdoista tulee ulosteita, koulut on homeessa, uimaranta on suljettu, päättäjät on idiootteja, opetus allle keskitason, terveyskeskus on tehoton jne.
Veroja on kyllä korotettu huomattavasti."
Edella mainittu pitää paikkansa. Unohdettu listalta vielä todella surkean surkea päivähoito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559