Onko nelonen ärsyttävin kanava?

turhakanava

Täydelliset venäläisnaiset, paratiisisaari yms. roskaa.

11

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zyz1

Onhan sekin *aska kanava kuten sisarkanavat jim. hero ja liv mutta nekään ei yhdessäkään vedä veroja foxille, tai lähinnä foxin mainnoskatkoille.

• täysin.paska.kanava

Foxilla tulee 5 minuuttia ohjelma, 5 minuuttia mainoksia jne. Ei siinä pysy itse ohjelmassa ollenkaan kärryillä, täysin turha kanava.

• jldfdjfl

Joo, ennen katsoin Neloselta ohjelmia paljonkin, nykyään en juuri mitään. Huutokauppakeisaria ja Vain Elämää (paitsi en tänä vuonna...) korkeintaan. Joskus harvoin tulee hyvä leffa.

• järkytvenakot

Toi venakot on alatyylipaskaa

• Eiärsytä

Ei Nelonen minua ärsytä yhtään. En ole koskaan katsonut yhtään ohjelmaa.

• entykkää4

Keno numerot saa nykyisin aika pian teksti tvstä. Paratiisihotellia olen katsonut vaikka huoneet 2 tähden turistitasoa ja ankeat puitteet. Vain elämää ja muut viihteet ei kiinnosta minua. Criminal Minds katsonut eniten. Herolla on huono kuvan laatu. Fox on ollut jotain sarjoja joita katsonut, elokuvia. Liv ja Jim samaa ei kiinnostavaa ruokaa yms ajanhukkaa,uusintoja.

• ddddffdf

Muinaiset avaruusoliot, viestejä tuonpuoleisesta ja jopa eläimet näkevät kummituksia. On kuin hulluille olisi tehty omat kanavat.

• Muinaiset_hullut---

.

"Miltä kanavalta se Muinaiset hullut tulee???????????????"

.

• turhakanava

Täysin joutavanpäiväinen kanava yleensäkin. Eipä tule edes katsottua.

• Enkatso

Kellekköhän tämäkin kanava on tarkoitettu?

• Ei_me_jakseta_palvella

Nelonen siiri parhaan sarjansa, palkitun ja tyylikkään Mad Menin ensin Friille, josta se nykytyyliin "hävisi" kokonaan. Toki maksamalla näkyy. Mutta kun maksaessa täytyy maksaa ihan roskastakin, en aio maksaa. Nelonen ei myöskään vaivaudu palvelemaan katsojiaan, eihän nyt sentään jaksa vastata kyselyyn. Mutta olisiko mahdotonta ilmoittaa kanavan sivulla, tullaanko Mad Men vielä näkemään Nelosella/Friillä? No kai se on, helpompaa on laittaa ruutuun uusintaa uusintaa uusintaa....tosin Mad Menistä kelpaisi uusintakin.

Esitysaika oli myös outo; joko puolenyön jälkeen tai alkuillasta. itselläni on boksi,joten ei minua haitannut, mutta tuo esitysaika vaikutti varmaan myös katsojalukuihin. Kovin moni ei tuota hienoa sarjaa täällä Suomessa löytänyt. Ehkä mekin olimme "vääriä" katsojia, liian vanhoja, emme Nelosen silppukanavan kohdeyleisöä, aivottomia tosi-tv:n katsojia.

Muuten koko Nelosen "perheineen" voisi lopettaa. No Friiltä tulee näitä rikosdokkareita, joista Murha menneisyydessä on melko laadukaskin. Muuten ne alkaa lopulta puuduttaa ja dramatisoinnit ovat usein tylsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      183
      5272
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1661
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1477
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1018
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      827
    6. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      817
    7. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      57
      804
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      788
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      759
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      751
    Aihe