_________♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______ ♥♥♥♥♥♥♥♥Hyvää yötä ja kauniita♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Unia♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________________♥♥♥♥♥♥
__________________♥♥♥♥
__________________♥♥
__________________♥
Hyvää yötä
18
101
Vastaukset
- Sydänunia
Romanttinen sydänsade tai sydäntornado :) Söpöä, hyvää yötä Onni, nuku hyvin!
- Oiettä
on ihana.
Kyllä tuon vastaanottajan yö on unessakin sydämen kuvia täynnä ;).
Hyvää yötä ;),,, - hyvääyötämyös
En tiedä Onni kuka olet, mutta anna sen toisen löytää rakkaus, jos vain pelleilet.
Kaunis aloitus kuitenkin. - pikkukb
ONNI
Sinusta on tullut ROMANTTINEN
ÖITÄ KAUNIITA - kerro_onni
Odotatko että hän laittaa kaiken välillänne poikki? Jotenkin tuntuu että olet vain tyytynyt kohtaloosi ilman taistelua.
- avaasydämesimulle
Näytätkö Onni, miten sinne pääsee sisälle? <3
Nuku hyvin. - Pehmopalleroinenmoinen
Huomenta, Onnii, nuku hyvin :) ♥♥♥ Hieno ja kaunis sydän sulla :)
- Sydämistä
Onni on villiintynyt :)))
- OnnellinenOnni
Onni on ihana, romanttinen:)
- Samaamieltä
No niin on.
- Suurestiepäilen
että Onnin ♥ on rakastunut, ja koko mies on rakkautta täynnä ;).
- Rakkausonihanaa
Suurestiepäilen kirjoitti:
että Onnin ♥ on rakastunut, ja koko mies on rakkautta täynnä ;).
Ai eppäilet sie :D
Olispa Onni mun ja sunkin ❤️ - Suurestiepäilen
Rakkausonihanaa kirjoitti:
Ai eppäilet sie :D
Olispa Onni mun ja sunkin ❤️Kyllä mulla vahva epäily asiasta on, ja lääkkeeksi siihen määrään:
Onnin ❤️ ❤️ Rakastuneen naisen sydän ;). - Rakkausonihanaa
Suurestiepäilen kirjoitti:
Kyllä mulla vahva epäily asiasta on, ja lääkkeeksi siihen määrään:
Onnin ❤️ ❤️ Rakastuneen naisen sydän ;).Tämähän on hyvä määräys :) Juuri noin sen pitäisi olla, kun rakastuneen naisen sydämen täyttää aina tämä yksi vaan ❤️❤️ Eikä ikävissään ole hyvä ollakkaan, ei Onnin eikä Onniin rakastuneenkaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
