Soini sanoo, että Tynkkysellä ei ole syytä valittaa siitä, jos joku tarjoaa hänelle ovea puolueesta. Soinin valtiosihteeri Samuli Virtanen (ps.) oli viime viikolla kysynyt Tynkkyseltä, onko hän harkinnut eroa puolueesta.
-Ei pidä nillittää siitä, että joku hänellekin tarjoaa ovea, jos hän tarjoaa puolueelle ovea hallituksesta, Soini sanoo.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soini-minua-ei-karkurina-ammuta-jos-ammutaan-sitten-ammutaan-rintamalla/5347520
Että näin. Timpalla on hiukka erikoinen käsitys demokratiasta. Jos joku erehtyy vastustamaan timpan päätöksiä on hän nillittäjä ja hänelle tulee näyttää ovea. Minä olen käsittänyt tuollaisen aina diktatuuriksi, mutta ehkäpä olen väärässä. Luultavammin en.
Soini: Tynkkynen nillittää
Oenonen
2
53
Vastaukset 2
Perspuolue on tehty vain Soinin ja Vistbackan eläketurvaksi.
Eihän se mikään oikea puolue ole siinä mielessä kuin puolue ymmärretään Suomessa.- Oenonen
Näin tuntuu olevan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641750Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
- 81626
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505