Voin kertoa oman tarinani masennuksesta,elin aivan väärin oli bileitä oli mukavaa, näennäiskavereita.Oli eräs päivä vaikea huomata,kun ei oikein hallinnut rahan käyttöä,juhlimisputket venyivät.Oli usein krapula aamuja ,alakuloinen olo ja ihmissuhde,sekä muut asiat sekaisin holtittoman elämän tyylin vuoksi.Aina kurja olo ja lohdutukseksi muutama juoma.Menin lääkäriin ja sain lääkettä masennukseen,sairaslomaa ja mukavasti aikaa juhlimiseen.Kunnes eräs päivä selkä seinää vasten.Ymmärsin,että en voi jatkaa näin.Olin aina hakenut syitä muista ja elämästä miksi minulla on nin vaikeaa.Rehellisesti myonsin itselleni,että itse olin ajanut itseni tähän.Panin pullon korkin kiinni aloin hoitaa asioitani,maksan vieläkin velkojani,käyn töissä ei ole tekosyitä.On helppo olla ei masenna ei tarvii lääkkeitä,eikä jumalatonta määrää ihmisiä ympärille ts.olin itse epärehellinen itselleni ja muille.Voisi,jopa sanoa elämä elämisen arvoista.
MIKÄ ON OIKEAA MASENNUSTA
11
118
Vastaukset
- Rokatenjarollaten
Oletko Wiskari, Rock artisti?
- aloittajanpuheenvuoro
Juu varsinainen Wiskari,on rokattu ja rollattu oikein pohjanmaan kautta.Voihan tämän tietysti leikiksi heittää mutta pahimmoillaan siitä oli leikki kaukana
- Kiitos-hyvästä-ja--
rehellisestä puheenvuorosta !
- rigeoMF
Mitäs menit mokaamaan. Hyvä että opit jotain.
- mtghh
ja vitut tollai mitään masennusta oo.... jos mogaat oman elämäs ja kärsit siit nii se mtn masennusta tee.
- Ikuiset_arvet
Olen samaa mieltä, että ei tuo pakolla mitään masennusta ollut, mutta hyvä että selvisit itsekkin olen yrittänyt tappaa itseni muutamaan otteeseen enkä oikeastaan kadu niitä, ne ovat osa minua ja kuka olen, en voi unohtaa niitä koska niistä on jäännyt jäljet, mutta kadun sitä kun en hakeutunut hoitoon tarpeeksi ajoissa.
- Ikuiset_arvet
Blah siis itse olen yrittänyt en siis sano, että sinä olet vaikka sitä en tiedä.
- safasgag
Oikeaa masennusta on se, kun irtaudut ruumiistasi etkä koe olevasi enää elossa.
- näinkin
Eikö tuo tapahdu joka yö, kun nukahtaa? Oita ruumiistapoistumisia voi jopa harjoitella. Sanotaan myös unihalvaukseksi.
- sfadsfgagf
Et ymmärtänyt mitä tarkoitin.
Et ole ilmeisesti kokenut masennusta.
Ei mulla muuta, moro.
- tey4y64
Oikeaa masennusta on sellainen jolla pääsee työkyvyttömyyseläkkeelle , oman kokemukseni mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897