paras asento naisen orgasmin saamiseksi

Janettejejejejej

mikä on? itellä sattuu takaapäin ainakin ja muut ei tunnu miltään

7

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtt65

En tiedä asennosta mutta asennossa kuin asennossa vaatii sen että sormella hierotaan klitorista. Näin meillä ainakin vaimo saa orgasmin asennossa kuin asennossa. Ilman klitoriksen hyväilyä ei orgasmia saa millään

• Eniten tykkään kun nainen on päällä, nainen saa siinä lypsää minulta spermat sisäänsä. Usei vaihdamme 69 esentoon ja nuolemme toistemme paikat. Oman sperman nuoleminen ja naisen erittee nuoleminen on aivan jees meillä.

• Parapervo

Rouva tykkää ratsastaa, saa takuuvarmasti orkun kun pystyy säätelemään hinkkausta klitorikseen itse

• Nainen751

Itse saan takuuvarmasti kun mieheni nuolee minua. Muutama lipasu ja olen märkänä. Lisänä joko sormet tai dildo pillussa niin räjähdys taattu.
      69 toinen mahtava

• Anteliasko

Riippuu vähän, kenen kanssa harrastaa seksiä.

Pitkäaikaisen fwb:n kanssa laukean upeasti ratsastaessani hänen jo minun sisääni lauenneella kullillaan! Hänellä on iso elin, jolla muuten on hankala ratsastaa, koska minuun sattuu. Kun hänen elimensä vähän pehmentyy ja pienentyy, se on juuri sopiva ratsastukseen.

Ehkä nopeaan laukeamiseeni vaikuttaa myös se seikka, että minua kiihottaa tietenkin se, että hänen spermansa valuu samalla ulos, kun ratsastan.

• Sipaduu

Minä en saa yhdynnässä orgasmia, vaikka mitenpäin kokeilisi. Nykyisen mieheni kanssa orgasmi hoituu parissa minuutissa suuseksillä, sit onkin kiva, kun hän lykkii takaapäin pohjaan saakka. Yhden satunnaisen panokaverin kanssa sama kaava ei toiminut. Jos hän vaivautui kielihoitoa antamaan, lipitti navan ja polvien välistä sieltä täältä, välillä tollisteli pillua kuin olisi ensimmäisen kerran eläissään toosan nähnyt ja taas jatko jostain polvitaipeesta lupsuttamaan. Ja sitten nylkyttämään takaapäin, mutta eihän se nysä edes tuntunut missään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2561
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2221
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      63
      1742
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1516
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1219
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1216
    Aihe