Diesel autot häviää, diesel autoista arvottomia ?

noinko_käynee

EU-komissio valmistelee autoille uutta päästömittaustapaa joka toteutuessaan se saattaa mullistaa koko automarkkinan. Iso osa dieselautoista saattaa sen jälkeen kadota markkinoilta kokonaan.

18

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buhahahaah

      Korjaamoxxx



      27.9.2015 7:53

      Siinä vaiheessa kun moottoreihin syötetään uudet ohjelmat alkaa varsin nopeasti tapahtumaan kummia. Moottoreiden käyntihäiriöt lisääntyvät jossain määrin, mutta pahinta on se, että moottorit alkavat likaantumaan ja nokeentumaan sisuksistaan ja siitä on seurauksena moottorituhoja alkaen 100tkm tasolta.

      Folkkareita ei ole suunniteltu kestämään EGR-järjestelmän ja hiukkasloukun normaalitoiminnan aiheuttamaa lisäkuormitusta, koska jo nykyiselläänkin folkkareissa esiintyy varsin paljon öljynkiertohäiriöistä johtuvia moottorituhoja.

      Taitaa tulla paljon ja kalliita sotkuja!

      • hohohoooohhahaaah

        SaastePommit

        2.10.2015 9:35




        Ja kaikki saksalaiset on Bratwursteja, vaikka kuinka yrittäisi mainostaa jonain muuna.


      • hohohoooohhahaaah

        Häiritseekö köyhän leima?


        36735

        6.10.2015 13:03


        Köyhän miehen volkkarilla eli Skodalla ajohan saa aikaan vähän samanlaisen reaktion kuin kertoisi asuvansa sillan alla. Millaisia kokemuksia teillä on köyhäksi leimaamisesta?


      • niin-totta
        hohohoooohhahaaah kirjoitti:

        Häiritseekö köyhän leima?


        36735

        6.10.2015 13:03


        Köyhän miehen volkkarilla eli Skodalla ajohan saa aikaan vähän samanlaisen reaktion kuin kertoisi asuvansa sillan alla. Millaisia kokemuksia teillä on köyhäksi leimaamisesta?

        vielä.vähänaikaa.skoda

        6.10.2015 13:07




        Itseäni on aina harmittanut tuo kun jopa lapset osoittelevat sormillaan ja nauravat skodalleni. Kyllähän se on niin että koiratkin kusevat kintuille, jos ei niitä hätistele pois. Olen päättänyt vaihtaa länsimaiseen kulkupeliin.


      • fiilistellen-köyhimys
        hohohoooohhahaaah kirjoitti:

        Häiritseekö köyhän leima?


        36735

        6.10.2015 13:03


        Köyhän miehen volkkarilla eli Skodalla ajohan saa aikaan vähän samanlaisen reaktion kuin kertoisi asuvansa sillan alla. Millaisia kokemuksia teillä on köyhäksi leimaamisesta?

        Olen skodisti jo kolmannessa polvessa. Pilkkaan ja nauruun sekä skodan korjaamiseen tottuu. Ainahan tässä joku paikka on hajalla. Tämä skodailu onkin semmoinen harrastus, ei tässä pyritäkään hyvään ja laadukkaaseen länsiauto-fiilikseen. On kiva fiilistellä 80-lukua, jolloin itäautoja oli paljon enemmänkin Suomessa kuin skodat. Olemme duunariperhe ja varat ovat niukat. Vaimokin pätkätöissä silloin kun sattuu niitä saamaan. Noilla paremmin menestyneillä on usein mersut, volvot tai bemarit, mutta emme me niitä kadehdi, olemme sopeutuneet rooliimme.


      • niin-miksi

        Muuten melko reilun kuuloinen sepostus, mutta loppu osa sai ihmettelemään. Vaikka itse ajan länsiautolla, en ole koskaan kokenut mitään kateutta, en edes miettinyt asiaa. Minusta on nimittäin hienoa, että hienoja autoja on. Mitä hienompi, sen iloisempi olen. Kauneutta on nautinnollista katsoa. Se on luonnollista mielestäni. Myös se, että " olemme sopeutuneet rooliimme" on outoa. Onko sitten sopeutumattomia oman elämänsä omistajia? Ei ole minulla vastaavasti koskaan ollut ongelmallista elää omaa elämää. Sopeutuminen ei ole tullut mieleenkään. Elämä kun on tässä nyt, ei se tarvitse sopeutumista. Sen kun vaan elää hetkessä, hetkissä ja on iloinen.

        Paremmin menestyneet, velkaisemmat vai laatutietoisemmat?

        Oli kuitenkin kiva lukea ajatuksiasi. En ole aloittaja joten hän varmaan kommentoi erikseen itse, jos haluaa. Pisti kuitenkin miettimään tuo elämänasenne asia ja siksi kommentoinkin.

        Onko skodakuski siis oikeasti kateellinen ja itseään muihin vertaava kummajainen? Miksi skoda-ihmiset tekevät itselleen henkistä väkivaltaa?




        Kommentoi lainaten

        Ilmianna


      • ei-nautintoa
        niin-totta kirjoitti:

        vielä.vähänaikaa.skoda

        6.10.2015 13:07




        Itseäni on aina harmittanut tuo kun jopa lapset osoittelevat sormillaan ja nauravat skodalleni. Kyllähän se on niin että koiratkin kusevat kintuille, jos ei niitä hätistele pois. Olen päättänyt vaihtaa länsimaiseen kulkupeliin.

        Se täytyy olla se tunne kun tajuaa ? autokaupasta ulos ajaessaan että rahat meni ja Skoda tuli. Siis oivallus siitä mitä muuta tuolla rahalla olisi voinut fiksumpi kaveri hankkia perheen iloksi. Nyt on vain ja ainoastaan velkainen Skoda joka ei tuo muuta kuin negatiivisia fiiliksiä.


    • BENTZ-

      Ratkaisu on MERCEDES-BENTZ

      • köyhän-kiikku-on-skota

        skotajormalla ei oo rahhoo mersuun ; )


      • mitä.ei.ole

        Bentz kulkuneuvoon on kaikilla varaa.


    • härskiä

      Itärajan takana diesel 40 senttiä litra.

    • todellisuuttako

      Ei dieselautot häviä minnekään joidenkin säätöongelmien vuoksi. Rupeaisiko rekat ajamaan bensiinillä,kyllä se on täyttä utopiaa.

      • eivähäänaikaan

        Ehkäpä tarkoitetaan diesel henkilöautoa? Vaikka nekään tuskin minnekään häviää lyhyellä tähtäimellä?


      • bentz-

        Bentz autot ei häviä ikinä. (vaikka niitä ei ole)


      • Itäkipot-saattaa-hävitä
        bentz- kirjoitti:

        Bentz autot ei häviä ikinä. (vaikka niitä ei ole)

        Jenkit ei kuulemma oikein tykkää hapankaalista sillä heillä on vähän erilainen ruokakulttuuri.Sitäpaitsi jenkeillä ei ole myöskään kolhooseja joten kolhoosikäyttöön suunniteltu Skeida ei myöskään heitä sykähdytä.


      • Politrukin-hymy
        bentz- kirjoitti:

        Bentz autot ei häviä ikinä. (vaikka niitä ei ole)

        Skodat kammottavia muovikippoja


        Nauroimme.skodille

        29.8.2015 12:07


        Naisten sekä lasten suusta kuulee joskus totuuden. Oltiin perheen kanssa katselemassa uusia autoja ja käytiin myös skodaliiķkeessä pilan päiten. Oltiin jo katsottu uudet Hondan mallit ja sieltä laitettu varaukseen uusi Accord.

        Kun nähtiin ensin skoda Fabiat ja sitten Taavit niin juuri nuo otsikon sanat sain kuulla vaimon suusta. Lapset nyt on aina nyrpistelleet neniään skodalle ja meidän vanhempaa poikaa ei meinannut saada edes skodaliikkeeseen sisään. :)

        Kyllä ne on rumia ja muovisia. Ehkä törkeimmän näköiset ovat ne pitkämäiset päivävalot ja ruma irvistys keulalla.


      • myykää-pois

        Diesel autoja saa kohta euron kilohintaan vaikka olisi suht uuttakin vuosimallia.


    • FiaskoKonsepti

      Diesel fiasko konsepti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe