nyt pysäköinnin valvojat liikkeelle taloyhtiöiden parkkipaikoille aamulla nyt kun on taas tullut kylmiä päiviä niin autot on käynnissä aamuisin yli 2 min useilla henkilöillä!
olisi hyvä mahdollisuus saada kerrytettyjä sakkoja joutokäynnistä. jos kuvaisin ikkunasta videokameralla videoita niin voiko yksityinen pysäköinnin valvonta sakottaa autojen omistajia videon perusteella jos rekisterikilpi näkyy ja pakokaasuista nähdään että käy yli 2min liikkumatta.
sakotus mahdollisuudet
2
72
Vastaukset
- mamuimekameraa
Mene kerrostalokyttääjä töihin,töihin lähtevä ihmiset maksavat sinunkin olemisen,saatanan vähäjärkinen vemppaaja
- Viranomaisoikeudet
Heh! Noin luokattoman ja täynnä virheitä olevan tekstin tuottaminen kertoo kirjoittajan olevan älynlahjoiltaan tasolla idiootti/paavo. Vaikka kuinka nämä paavot kuvittelisivat olevansa jotain lainvartijoita, ei tämä oma kuvitelma anna viranomaisoikeuksia. Siitä ei voisi edes sopimuksella sopia, ja hyvä niin. Minua itseäni yritti yksityinen valvontayritys rangaista pelastustielle pysäköinnistä, uhkasin tehdä rikosilmoituksen ja sainkin heiltä pikaisen vastauksen, "Valvontamaksu on mitätöity, eikä sitä tarvitse maksaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753