Äidit on tehty hoitamaan lapset

Perusperhekuukk

ja kodin kun perheellistyy ja miehet hankkivat rahat ja hoitaa laskut. Näin se on eikä muuksi muutu.
Meillä yksi lapsi, joka on nyt 14 v ja olen hoitanut hnet kotona vauvasta asti, ja on kiva kun kotona on ruoka kun tulee koulusta edelleen.Myös mies tykkää että on putipuhdas koti ja ruoka ja kaupassa käyty. Nyt hoitelen meidän koiraa, perhoskoiraa joka on vallan ihana eikä viihdy yksin.
Olen koti äiti, siivoon, laitan ruokaa, pyykkään, ja kudon sukkaa ja ompelen. Olen siis kotihengetär. Mies tuo rahat ja hoitaa auton ja puutarhan. Meill on perinteiset naisgen ja miesten työt.

12

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isäpappa

      Kuka tykkää mistäkin. Jos tuo sopii teille niin hyvä niin.

      Älä silti kuvittele, että naiset on luotu johonkin tehtävään ja miehet johonkin toiseen. Meitä on niin moneen junaan.

    • Äitieiolehäkkieläin

      Ma kuolisin tylsyyteen tuolla lailla alta aikayksikön.

      • Järkyttävää14vkotona

        Sama vika. En ole ikinä halunnut palloa jalkaan. Joo, kyllä kotona viihtyy välillä mutta rajansa silläkin.

        Meillä mies ei ole mikään lapsi vaan osaa tehdä sapuskaa ja siivota tarpeen vaatiessa ja niin tekeekin.

        Itselleni on tärkeää opiskella, tehdä kodin ulkopuolellakin töitä ja harrastaa jotain muutakin kuin kodinhoitoa tai nurmikonleikkuuta eikä lapsen hoito ole kiinnostanut ikinä kun se ei ole ihmistä kehittävää eikä kehitä sosiaalisia taitoja kodin ulkopuolisia ihmisiä kohtaan muuta kuin minä, minä, minun lapsi, minun mies, minun koti harrastukset ja ihminen jää kaikesta kehityksestä aivan jälkeen jääneeksi taantuen vain MINÄ asteelle.

        Aloittajan on pakko olla siellä kotona elämänsä loppuun asti kun CV ei ole muuta kuin tyhjä paperi ja se pääkin on yhtä tyhjä kuin se paperi eikä mikään ihme ettei kotoa enää uskalla mihinkään lähteä muuta kuin täytyy todistella kaikille kuinka kivaa siellä on.


      • Mitä.häh
        Järkyttävää14vkotona kirjoitti:

        Sama vika. En ole ikinä halunnut palloa jalkaan. Joo, kyllä kotona viihtyy välillä mutta rajansa silläkin.

        Meillä mies ei ole mikään lapsi vaan osaa tehdä sapuskaa ja siivota tarpeen vaatiessa ja niin tekeekin.

        Itselleni on tärkeää opiskella, tehdä kodin ulkopuolellakin töitä ja harrastaa jotain muutakin kuin kodinhoitoa tai nurmikonleikkuuta eikä lapsen hoito ole kiinnostanut ikinä kun se ei ole ihmistä kehittävää eikä kehitä sosiaalisia taitoja kodin ulkopuolisia ihmisiä kohtaan muuta kuin minä, minä, minun lapsi, minun mies, minun koti harrastukset ja ihminen jää kaikesta kehityksestä aivan jälkeen jääneeksi taantuen vain MINÄ asteelle.

        Aloittajan on pakko olla siellä kotona elämänsä loppuun asti kun CV ei ole muuta kuin tyhjä paperi ja se pääkin on yhtä tyhjä kuin se paperi eikä mikään ihme ettei kotoa enää uskalla mihinkään lähteä muuta kuin täytyy todistella kaikille kuinka kivaa siellä on.

        Entäpä kun lapset aikuistuu, ikää tulee liikaa iltatähdentekoonkin, mies jää eläkkeelle eikä kaipaa enää palveluksia? Taas uusi räksyttävä perhoskoirako?
        Entä kun mies ei kestä eläkkeellä sitä perhoskoiran ja vaimon räksytystä?


      • Äitieiolehäkkieläin

        " ... eikä lapsen hoito ole kiinnostanut ikinä kun se ei ole ihmistä kehittävää eikä ... ".

        Järkyttävä kommentti. Valitan, sinä olet väärässä. Ehkä mikään muu asia maailmassa ei kasvata niin paljon kuin lapsen ohjaaminen. Oikein ohjattu lapsi on paras merkki siitä oletko pystynyt ikinä mihinkään oikeaan oikeasti vaiko vain pyörimään oman napasi ympärillä.

        Eivätkä lapset ja heidän 'kasvatuksensa' estä äitiä elämästä omaakin elämäänsä. Ja siinä samalla perilliset oppivat että äiti on muutakin kuin - äiti.


      • Isäpappa
        Äitieiolehäkkieläin kirjoitti:

        " ... eikä lapsen hoito ole kiinnostanut ikinä kun se ei ole ihmistä kehittävää eikä ... ".

        Järkyttävä kommentti. Valitan, sinä olet väärässä. Ehkä mikään muu asia maailmassa ei kasvata niin paljon kuin lapsen ohjaaminen. Oikein ohjattu lapsi on paras merkki siitä oletko pystynyt ikinä mihinkään oikeaan oikeasti vaiko vain pyörimään oman napasi ympärillä.

        Eivätkä lapset ja heidän 'kasvatuksensa' estä äitiä elämästä omaakin elämäänsä. Ja siinä samalla perilliset oppivat että äiti on muutakin kuin - äiti.

        Juuri näin.


    • äidinkieli

      Kun sulla sitä aikaa on, niin voit opetella oikeinkirjoitusta.

      • eiRaisionsosiaaliviran

        omaisetkaan osaa kirjoittaa ja olla valehtelematta lapsen olosuhteita..


    • hommaariittää

      Olen samaa mieltä että äidin paikka on kotona niin kauan kunnes lapsi muuttaa kotoonta pois. Siitä saa lapset hyvät eväät kun lähtee omilleen. Miehen pitää maksaa elanto ja lakut ja nainen tekee ruuat, shoppailee ja pyykkää. Siivoominen on perheasia. Kaikki siivoo. Vaimolle kukkia ja hajuvettä viikottain ja etelänmatka kerran vuodessa. Mies tankkaa autot ja korjaa ja maksaad korjausket, naisella on kotona paljon tehtävää.
      Sitten kun eläkeikä koitaa, tilanne on sama, mies maksaa kulut kun nainen ei ole kerryttänyt eläkettä, mikä on väärin kun kotona tekee töitä niska limassa.
      On ihanaa olla vaan ja tehdä kotitöitä, tänäänkin minä pyyhin pölyt kaikista huoneista. Huomenna pesen peilit joka huoneesta, ja lauantaina olisi takoitus kastella kukat joka huoneesta.

      • Isäpappa

        Lapsi saa siis hyvää eväät siitä, kun äiti on passannut häntä täysipäiväisesti lähes parikymmentä vuotta? No ilmankos on noita vanhojapoikia, jotka eivät koskaan muuta pois kotoaan (äiti passaa, siinä syy).

        No trollihan olet, mut ruokin mielelläni trollin päivässä. Pitäähän trollienkin kai elää.


      • lissuolettrolli

        Opettelisit nyt edes kirjoittamaan, et sinä saa mistään töitä, kun et osaa lukea ja kirjoittaa.


    • eefefeefefeeeefef

      Ettekö ole kykeneviä ymmärtämään avauksen olevan TYPERÄ trolli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7897
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1724
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      57
      977
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      187
      915
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      900
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe