Mielenkiinnolla nyt seurailen mitenkä Kihniön lahkolaiset suhtautuu turvapaikan hakijoihin. Nyt meille syntisille paikallisille tuli vapauden aika.
Nyt lahkolaiset joutuu vahtiin omiaan et eivät luista syliin lämpöiseen.
Tervetuloa maahan muuttajat Kihniöön.
Kihniön lahkolaiset.
15
273
Vastaukset
- ihanalkoikiinnostaanvilp
Ulkopaikkakuntalaisena kiinnostaisi tietää että mistä lahkolaisista on kyse.
Tuossa varmaan tarkoitetaan että vaimot olisi kiusauksessa tumman suonikkaan perään mutta eikös tuo kiusaus ole kaikilla muillakin kuin johonkin tiettyyn uskoon tai lahkoon kuuluvilla.
Ei kai sitä kukaan halua ett' muija hairahtuu vieraaseen syliin, kuulu sitten johonkin uskoon tai ei.
Mutta siis mitä porukkaa avaaja mahtaa tarkottaa? - kolmeVvaltioMaksaa
Perämettäläisten höpinöitä . Kai siellä asustaa jos jonkinlaista lahkolaista pitkin pusikoita puutteessaan. Esimerkiksi niitä kulks kulks pontikka klaaneja.
- katse_peiliin_ny_äijät
Mielenkiintoista miten näihin keskusteluihin saadaan aina mukaan seksi ja siitä ei tosiaankaan puhu naiset vaan aina miehet. Onko siis edelleen se suurin pelko että "ne vie meidän naiset" joka on hölynpölyä, suomalaisilla miehillä on paljon enemmän vierasperäisiä vaimoja kuin naisilla aviomiehiä. Ja jos oikeasti kohtelee puolisoaan huonosti, kommunikoi murahtelemalla ja laiminlyö hygienian ja näyttää hylkeeltä variksenpelättimen vetimissä, asialle voi helposti tehdä jotain itse eikä syyttää poloisia pakolaisia avio-ongelmistaan.
- PasseliLaine
- annetaan
On se seksi joka paikas. Ei sellaista virastoo taida kihniölläkään olla jossa ei seksi olisi joskus pannut pään sekaisin.
- sddgffg
Kerro lisää...
- KotiUskontoJaIsänmaa
Sää kai tarkoitat "lahkolaisilla" vapaa- ja helluntaiseurakuntaa. Joo toi on kyl totta. Nehän oli muutenkin pakolaisten puolestapuhujia viime viikolla kunnan tiedotustilaisuudessa. Tulevat saaman viel pitkän-nenän. Ööö, näin lievästi sanoen..
- TahtooSeksiäH
Panettaa niin PERKELEESTI!!!!!!!!!!!!
- jösöttää
Käykö pakolainen vai pitääkö olla paikallinen johtokunnan jäsen jolla ei seiso??
- Haija
No hei uskovaiset. OOtteko koskaan miettinyt kuinka monta syntistä ootte saanut panna teidän uskon vahvistukseen meneen helvettiin. Mutta mä en mee?? Sää kuule etsit isäsäs nussimia leltolapsia???
- painu_helvettiin
Mikä on "isäsäs"?
Mikä on "leltolapsi"
Onks nää joitakin kihniöläisen sisäsiittoisen peräkammarinpojan visioita :D)))))
- ArskaTehtaalta
Sain kesällä Kihniöllä kettuavitosella,nyt sitten loppui ollinkurjuus , kun pitäjään tuli monta kuukerinnelliä
- banjotaseena
Sanovat vaan pakolaisille, että 'squel like a pig boy'.
- chafakkosola
Ne ei hyväksy homoja sen enempää kuin mekään, ettäs tiirätte Toivola ja viltsu niinistö.
- oioioioih
http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/326833-asukkaat-pelkaavat-turvapaikanhakijoita-vantaalla-vanhemmat-eivat-uskalla-paastaa
Että tämmöstä Kihniöllekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808