Koneessa aikaisemmin win 7. Päivitin win 10. Kone itse kasattu. Tein ennen win 10 päivitystä kovalevylle myös D: osion. Tein varmuuskopion win 7 kaikkiohjelmat tälle D:osiolle. Miten pystyn tarvittaessa palauttamaan osiolta win7?
Win 7 palautus
2
109
Vastaukset
- milläteitsen
Millä teit sen varmuuskopion?
Toisekseen, Windows 10 päivitysasennus tekee automaattisesti varmuuskopion edellisestä käyttöjärjestelmästä. Sen saa palautettua käyttöjärjestelmän omalla toiminnolla, mikä löytyy Asetukset-paneelista. - optiosanktio1
Joo... et voi sieltä D-osiolta palauttaa takaisin suoraan seiskaan.
Mene W10 asetuksiin, sieltä Päivittäminen ja suojaus edelleen kohtaan Palauttaminen. Valitse sieltä kohta Palaa Windows 7:ään ja klikkaa aloita.
Palautaminen alustaa C-osion ja palauttaa Windowsin C-osion siihen tilaan kuin se oli ennen päivitystä eli W7:n ja asennetut ohjelmat. C-osiolla mahdollisesti olleita omia tiedostoja se ei palauta mikäli sellaisia siellä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489