Koirani saa siis syödä taimenta, lohta, ankkaa, perunaa ja bataattia. Todennäköisimpiä allergioita/yliherkkyyksiä ovet nauta, kana, maissa, riirsi, ohra (viljat yleensä). Nyt yllämainittu eliminaatiodietti menossa ja tosiaan jotain purtavaa koira kaipaisi. Itse olen miettinyt hirven/poronnahkaa tai esim. kalkkunan kauloja, ankan kauloja en ole löytänyt. Mikähän noista olisi tod.näk. vähiten allergisoivin. Kasvispohjaisia puruluita on kokeiltu, mutta niitä koira ei suuhunsakaan laita ja osassa on hirveä lista lisäaineita. Löytyisikö mitään eliminaatiodietin mukaista pureskeltavaa, vai täytyykö minun vain lisätä jokin uusi ruoka listalle? Herkkuina käytetään tosiaan hauhaun ankanfileitä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20639
- 53598
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit45577- 46569
- 76556
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177496