Tunnustaa olevansa persukannattaja!?
Kuka kehtaa
13
<50
Vastaukset
- petospersut
Moni häpeää silmät päästään jo, kun äänesti persuja! Etenkin dunarit ja eläkeläiset!
- Ja_rahat_rikkaille
No nythän mä hokasin. Äänestäjät ovatkin tässä takinkääntäjiä. Soini toruu teidät petturit. Väheksyttekö te Soinia,joka antoi Kreikalle, kannatti Kepun Sipilän tavoin rajojen avaamista kaikille, leikkasi lapsiperheiltä, eläkeläisiltä, opiskelijoilta, haluaa kurittaa työttömiä, viedä palkansaajilta lomat ja vuorolisät, pakottaa laillaa palkansaajat polvilleen, jakaa rahaa rikkaille jne.
Häpeättekö te persujen politiikkaa?
- säntäilijät
Vaalientulos oli harjoitetusta politiikasta ja seuraavaan todelliseen kannatuksen mittaukseen on vielä useita vuosia. Kallupista ja kansan vauhkoisuneisuudesta voidaan vetää se johtopäätös, että elämme erittäin epävarmaa aikakautta.
- pettäjätpois
Vaalit jo lähellä!
Ainoa epävarma tekijä nykyeduskunnassa on Perussuomalaiset. Tässä tilanteessa jos esimerkiksi demarit tekee sopivan välikysymyksen, saattaisi osa persuista haluta hallituksen kaatumista. En tosin usko siihen, uudet vaalit juuri nyt veisi monelta persulta kansanedustajapaikan. Valitettavasti joudutte katselemaan Perussuomalaisia hallituksessa kauden loppuun saakka.
Ja alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: kehtaan kyllä tunnustautua Perussuomalaisten kannattajaksi. Persumerkki takissa ja autossakin PerusS-tarra. Yksityishenkilönä voin kritisoida persujen toimia hallituksessa, mutta ymmärrän kyllä ettei kaikkea voi saada. Suurta myötähäpeää kyllä tunnen sensijaan perussuomalaisiksi itseään kutsuvien suorastaan rasistisista mielipiteistä tai jopa väkivallasta. Pieni äänekäs joukko pilaa perussuomalaisten maineen.
- Siionomit
Joo äänesti näissä vaaleissa perussuomalaista !
- Vahus
Minä, Odota vaan vasuri!
- DemariAina
Tällainen kielenkäyttö juuri laskee persujen kannatusta!
- yxJouko
Minä äänestin, mutta Soinin iänikuiset sukkeluudet, Turkkilan jokapaikassa oleva pärstä ja pesrujen yleinen takinkääntö saavat kääntämään selän. Nyt ääni demareille.
- petettypersu530000
Meitä on jo paljon entisiä persuja, jotka äänestämme jatkossa demareita.
- pettynytäänest
Pitääkö vielä valita hirsipuukin itse
- Siionomit
EI !
Soini on täysin dorka !
Sanoi juuri " Minä ole sellainen mies, kun lyön kättä päälle se kyllä pitää".
Tämä on ilon päivä minulle , kun paljastui jotta suuri joukko on kansassamme joka on valmis pistämään asioita kuntoon ja se lämmittää sydäntäni kun eivät ole sitoutuneet puoluepoliittisesti , vaan ovat vapaat ajatuksilta sanoilta ja teoiltaan.
Sionistille pitää pystyä sanomaan jotta ovat sionisteja ja ne pettävät muslimeja ja ajavat niitä maanpakoon ja tänne emme kaipaa lisää Islaminuskoisia .
Rajat kiinni ja heti !
Soini ja Sipilä löivät kättä päälle "piikki kiinni".
Ja Kreikka kolmonen on sen jälkeen hyväksytty !
Ilon päivä !
Eivät Perussuomalaiset juhli enää minun antamallani valtakirjalla.
Sen ovat suuret ihmisjoukot päättäneet myös puolestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest956702Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4624796Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1272690Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412403Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t22139Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m331157En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su701073Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531030- 103993
- 73882