Hei! En tiedä menikö tämä ihan väärään paikkaan, mut toivon että saisin hieman apua!
Elikkäs myin nettikaupassa eräitä lasten leluja ja lähetin ne sitten ostajalle isossa kirjekuoressa. Postimaksuksi tuli suurempi kuin olin arvioinut ja suurempi kuin mitä ostaja oli minulle etukäteen maksanut. Lähetin siis hänelle postia että voisiko maksaa tuon ylimenneen summan, mutta rahoja ei koskaan tullut. Annoin asian olla, koska niin pienestä summasta oli kii.
Tänään sain kuitenkin postista noutoilmoituksen, jossa lukee "Toimipaikkapalautus" ja Lunastus summa (myös uusi kuljetusmaksu merkintä). Mitä tämä nyt käytännössä tarkoittaa? Tuote on ollut ostajalla jo reilun kuukauden enkä ole ostajasta kuullut mitään. Mitä mun pitäis nyt tässä tehdä? En käsitä mistä on kyse. Voinko mä vaan jättää ton paketin noutamatta?
Mitä ihmettä?!
Enkylläymmärrä
1
757
Vastaukset 1
- ertyu
Jos pakettia ei noudeta,lähtee se 14 pv kuluttua takaisin lähettäjälle.Jos haluat ne takas itselle postimaksun hinnaalla niin lunasta,muuten jätä sinne,ilmota ettet lunasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421620- 1481091
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70970Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi326920- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69671
- 37639
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33581