Kuinka kauan tuossa op lainan päätöksen saamisessa menee? Hakemuksen jättämisestä aikaa n. 2 viikkoa ja viime viikolla piti antaa lisätietoja liittyen lainaan ja ei vielä tälläkään viikolla ole kuulunut mitään, ei edes, että onko laina hylätty. Olen laittanut verkkopankissa viestiä pankkiin, koska puhelimella soittaessa on ruuhkaa (sanoivat myös pankissa, että netin kautta kannattaa laittaa viestiä, koska heille ei pääse puhelimella. Kuinka kauan teillä on kestänyt ja olette saaneet myönteisen päätöksen?
Lainassa on vakuutena oma talo.
Op laina päätös?
9
504
Vastaukset
- uusiasiakasko
No kai sulla jalat toimii?? Mee vaikka sinne pankkiin, ja joo oudolta kuulostaa, yleensä ite oon saanu laina päätöksen melkein siltä istumalta.
- Abc__
20 000e lainaa hain ja täytyy sitten mennä kyselemään ja olen kyseisen pankin asiakas!
- 20-3
Abc__ kirjoitti:
20 000e lainaa hain ja täytyy sitten mennä kyselemään ja olen kyseisen pankin asiakas!
sitten sun talolla ei ole enää mitään vakuusarvoa, pankin mielestä.
noita arvonsa vakuusmielessä arvonsa menettäneitä taloja on suomi täynnä.
- Opsetti
Kestää kauan, voin sanoa kokemuksesta ja pankkiin et pääse lainasta juttelemaan ellet ole varannut aikaa ja ajat varattuna pitkän ajan päähän !
- kldfjldkjfl
Onpas hidasta täällä keskisuomessa saa ajan parissa päivässä, yleensä seuraavana päivänä. Itse sain laina tarjouksen ihan netin välityksellä, toki joutui neuvottelemaan marginaalia alemmas paikanpäällä.
- Onsevaanhelppoa
Minä sain lainan ihan siltä seisomalta.Tosin toimin pankinjohtajana eräässä isossa OP:n konttorissa joten voi olla että sekin vaikutti nopeaan päätökseen.
- MullaOnTalousKunnossa
Enpä ole koskaan lainaa tarvinnut. Kaiken olen käteisellä ostanut. Koko lainahan on vaan kiskurien keksintö, jolla pidetään orjat orjina.
- Anonyymi
Osuuspankilla on surkea asiakaspalvelu. Olen odottanut päätöstä myös kaksi viikkoa. Mitään ei kuulu? Puhelimella ei saa ketään kiinni?
Ennen menin oman pankin konttoriin ja joka kerta asiat ovat hoituneet yhdellä istumalla.
Olen kyseisen pankin jäsen ollut 36 vuotta ja lainalle on vakuutena oma talo ja vähän metsää.
Olenko niin vähäpätöinen asiakas että tuon vaan hiekkaa pankin eteiseen kun ei heitä kiinnosta palvelu?
Ilmoittaisivat edes että ei ole rahaa lainattavaksi niin tietäisin etsiä toisen pankin jolla on.- Anonyymi
Onhan kiinnitykset haettu ja kunnossa, muutenhan nuo eivät kelpaa lainan vakuudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1265636
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai974857Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404814Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3932380- 1302286
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv21997- 1091876
- 2561607
- 3821363
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.601203