Olen hehkussa. Juuri muutama päivä sitten kerroin, että äänestin perussuomalaisia eli Timo Soinia kaksissa viime vaaleissa. Heidän lässytykseen "meillä on valtakirja, äänestäjien lupa, me emme ole aiheuttaneet pakolaisongelmaa, joten jatkamme hallituksessa" - vittuunnuin totaalisesti. Minä en äänestänyt tuollaisia sopimuksia vaan siksi, että persut lupasivat hillitä maahanmuuttoa, sulkea rajoja tavallaan ja pitää vyöryn kurissa ja lupasivat paljon muitakin uudistuksia ja köyhien auttamisia..?
Niinpä kun muutama päivä sitten kerroin, jo toisen kerran vähälle aikaa, että olin erehtynyt perussuomalaisten suhteen ja pettynyt ja että oli tasan viimeinen kerta kun suosin heitä, sanoin lähipiirini...
Kerroin myös, että odotan innolla seuraavia kannatusmittauksia ja veikkasin Persujen totaalista tipahtamista jopa 10 prosentin pintaan kannatuksessa.
Eläköön viisaus! Silmissäni (nyt) Perseet (porvarien perseennuolijat) ovat tipahtaneet sinne mihin kuuluvat, roskaluokkaan, jäte puolueeksi!
Enää ei tarvitse viisautta tietääksemme, että Persut saavat huippulukeman seuraavissa vaaleissa. Se tulee olemaan 5 - 7% pinnassa. Ei yhtään enempää.
HAISTA ravihevosen perse sinä isänmaan petturi Timo Soini. Läskisi kätkevät alleen sairaan psykopaatin. Olen pien eläkeläinen ja olet pettänyt minut.
Täst edes yksikään sanasi ei ole edes puolikkaan miehen tai luottamuksen arvoinen vaan pelkkää valetta. Jäät historiaan miehenä joka TUHOSI puolueen jolla olisi ollut mahdollisuutta saada aikaan parempi tulevaisuus valtaosalle suomalaisista, taviksista.
Eikä tässä kaikki. Pieksäjäisenne tulevat jatkumaan ja me pettyneet äänestäjät , olemme iloisia jokaisesta tirvaisusta, jokaisesta hevosen potkusta tyhmiin naamoihinne. Esikuvanne Veikko Vennamon sanat pätee: "kyllä kansa tietää" ja se tietää miinus leimoja perussuomalaisten perseisiin. Joka viikko.
Voinko jo todeta, että ihanaa kusta hunajaa, kiitos perussuomalaisten lyhyen hallitus taipaleen ja kannatuksen romahtamisen.
Toivottavasti Persut lukevat tämän!
LainattuMailmanMenoa
1
<50
Vastaukset
Kyllä olet täysin oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011289
- 565371
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452620- 372296
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441725Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381383Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371309Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61216Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261129