Herpes vai ei

Ehkäherpes

Itselläni oli joskus nuorena n. 12v sitten herpeksen kaltaisia oireita kahteen kertaan joita ei kuitenkaan koskaan ole lääkärissä todettu. Eivät suostuneet ottaa verikoetta ja rakkulavaihe oli mennyt ohi toisella kertaa, kun lääkäriin menin. Olin tuossa juuri 7v. suhteessa eikä ainakaan hänelle mitään oireita koskaan tullut. Tietenkin kerroin epäilyni taudista hänelle. Nyt suhteen loputtua olin unohtanut koko asian, kunnes eilen juolahti asia taas mieleen. Olen tapaillut uutta henkilöä ja olemme paristi ollut jo sukupuoliyhteydessä. Eilen iski paniikki, että ei herran jumala se "ehkä herpes". Eli nyt vaan sit taas kertomaan, että mulla ehkä voi mahdollisesti olla herpes, mut en ole ihan varma. Ei kivaa ollenkaan:(

1

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rennosti-m

Ei mitään syytä panikoitua. Suurimmalla osalla ihmisiä on herpes joko huulessa tai vitussa/kyrvässä, eivätkä he tunne mitään tarvetta edes kertoa asiasta, eivätkä edes ajattele koko asiaa. Herpes on niin yleinen, että kumppanilla se on todennäköisesti ylä- tai alapäässä tai molemmissa. Se ei millään tavalla estä yhdyntää tai suuseksiä, ellei ole rakkulavaiheessa. Herpeksen kantajia, joille ei edes tule rakkulavaihetta, on pilvin pimein. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162