Kävin kesällä tuolla ja ajelen silloin tällöin ohi. Hiljaista oli myymälässä ja usein on piha tyhjä. Enkä ihmettele hinnoittelun perusteella. Mutta millä tuo liike elää kun siellä oli ainakin viisi kappaletta henkilökuntaa ja vain yksi asiakas kesän parhaina kauppapäivinä.
Onko tuo joku venäläisen rahan pesupaikka vai tuunataanko siellä huumeita?
Konekeskus mikola.
7
2117
Vastaukset
- jouluna
Siellä oli vuonna 2011 toinenkin asiakas.
- Anonyymi
On kyllä niin olematon paikka, yrittäjä sössii kaikki asiat/myy aina väärät varaosat eikä kukaan tiedä mitään. Pullukoita tiskin taus täynnä.
- Anonyymi
Konekeskus mikola on raumalla.
Tarkoitit varmaan porin konekeskusta ojantiellä.
Siellä oli kone huollossa ja ei osattu korjata. Oli kaiken huipuksi koottu väärin kuoret kiinni, että turhaa rahaa valohoidossa paloi. - Anonyymi
Jahas, mikähän kampaja tää nyt mahtaa olla? Minulla on kyllä pelkästään hyviä kokemuksia Porin konekeskuksesta.
Pienkoneitten korjaukset on onnistuneet hyvin ja edullisesti ja jonkun koneenkin olen ostanut. Ovh:sta on tullut alennusta. - Anonyymi
Konekeskuksesta myydään netin kautta suurin osa tavarasta maailmalle. Täällä on taas joku työtön ammattitrollaaja kirjoittelemassa "kokemuksiaan". Säälittävää mustamaalausta.
- Anonyymi
Mites Satakunnankadun koneliike? Kokemuksia?
- Anonyymi
Tässä minun pitkän ajan ja linjan kokemuksen omaavana monin ammatein, vastaukseni.
Elämme aikaa, jolloin asiakas on oikeassa, jos tietää. Palvelu on mitä on netti apuna eikä mitään omaa kokemusta. Minulla oli 2 viikkoa osa johon piti vastaavaa etsiä kyseisessä. Ystävällistä myönnän.
Menin kysymään ja samassa asennossa oli vieläkin. Otin mukaani ja tilasin Englannista ITSE , vaikka monen IKH.n kin mukaan tosi vaikeaa löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2916826Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2516366Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai445714Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1615064Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi493897Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2193804Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1433519Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan143210HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok463187Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3742946