Kävin kesällä tuolla ja ajelen silloin tällöin ohi. Hiljaista oli myymälässä ja usein on piha tyhjä. Enkä ihmettele hinnoittelun perusteella. Mutta millä tuo liike elää kun siellä oli ainakin viisi kappaletta henkilökuntaa ja vain yksi asiakas kesän parhaina kauppapäivinä.
Onko tuo joku venäläisen rahan pesupaikka vai tuunataanko siellä huumeita?
Konekeskus mikola.
9
2314
Vastaukset
- jouluna
Siellä oli vuonna 2011 toinenkin asiakas.
- Anonyymi
On kyllä niin olematon paikka, yrittäjä sössii kaikki asiat/myy aina väärät varaosat eikä kukaan tiedä mitään. Pullukoita tiskin taus täynnä.
- Anonyymi
Konekeskus mikola on raumalla.
Tarkoitit varmaan porin konekeskusta ojantiellä.
Siellä oli kone huollossa ja ei osattu korjata. Oli kaiken huipuksi koottu väärin kuoret kiinni, että turhaa rahaa valohoidossa paloi. - Anonyymi
Jahas, mikähän kampaja tää nyt mahtaa olla? Minulla on kyllä pelkästään hyviä kokemuksia Porin konekeskuksesta.
Pienkoneitten korjaukset on onnistuneet hyvin ja edullisesti ja jonkun koneenkin olen ostanut. Ovh:sta on tullut alennusta. - Anonyymi
Konekeskuksesta myydään netin kautta suurin osa tavarasta maailmalle. Täällä on taas joku työtön ammattitrollaaja kirjoittelemassa "kokemuksiaan". Säälittävää mustamaalausta.
- Anonyymi
Mites Satakunnankadun koneliike? Kokemuksia?
- Anonyymi
Tässä minun pitkän ajan ja linjan kokemuksen omaavana monin ammatein, vastaukseni.
Elämme aikaa, jolloin asiakas on oikeassa, jos tietää. Palvelu on mitä on netti apuna eikä mitään omaa kokemusta. Minulla oli 2 viikkoa osa johon piti vastaavaa etsiä kyseisessä. Ystävällistä myönnän.
Menin kysymään ja samassa asennossa oli vieläkin. Otin mukaani ja tilasin Englannista ITSE , vaikka monen IKH.n kin mukaan tosi vaikeaa löytää. - Anonyymi00008
Siis porin konekeskus varmaankin. Moni sekottaa sen Mikolaan joka joskus oli Porissa. Se toimii Raumalla ja minulla on vain hyvät kokemukset sieltä. T.Puutarhuri
- Anonyymi00009
En tiedä mutta pahin painajainen on nainen työssä miesten alalla. Hyvä esimerkki maalikaupassa, pyydettiin kovetelakkaa, joka kuivuu nopeasti ja on komponenttilakka ja kova sellainen. Sellainen saatiin. Tehtiin hyvä pohjatyö ja lakka vedettiin.Lakka ei kovettunut. Kynnellä kun painoi niin sinne upposi kuin toffeeseen. Kauhea työ oli saada se tahmea paska pois kaikki ja pohja piti hioa uudelleen. Kun menimme myymälään nostamaan meteliä niin ei ollut myyjä paikalla. Eikä seuraavanakaan päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532530- 1572321
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181927"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921252Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01060Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa201976Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.330947