Kävin kesällä tuolla ja ajelen silloin tällöin ohi. Hiljaista oli myymälässä ja usein on piha tyhjä. Enkä ihmettele hinnoittelun perusteella. Mutta millä tuo liike elää kun siellä oli ainakin viisi kappaletta henkilökuntaa ja vain yksi asiakas kesän parhaina kauppapäivinä.
Onko tuo joku venäläisen rahan pesupaikka vai tuunataanko siellä huumeita?
Konekeskus mikola.
7
1933
Vastaukset
- jouluna
Siellä oli vuonna 2011 toinenkin asiakas.
- Anonyymi
On kyllä niin olematon paikka, yrittäjä sössii kaikki asiat/myy aina väärät varaosat eikä kukaan tiedä mitään. Pullukoita tiskin taus täynnä.
- Anonyymi
Konekeskus mikola on raumalla.
Tarkoitit varmaan porin konekeskusta ojantiellä.
Siellä oli kone huollossa ja ei osattu korjata. Oli kaiken huipuksi koottu väärin kuoret kiinni, että turhaa rahaa valohoidossa paloi. - Anonyymi
Jahas, mikähän kampaja tää nyt mahtaa olla? Minulla on kyllä pelkästään hyviä kokemuksia Porin konekeskuksesta.
Pienkoneitten korjaukset on onnistuneet hyvin ja edullisesti ja jonkun koneenkin olen ostanut. Ovh:sta on tullut alennusta. - Anonyymi
Konekeskuksesta myydään netin kautta suurin osa tavarasta maailmalle. Täällä on taas joku työtön ammattitrollaaja kirjoittelemassa "kokemuksiaan". Säälittävää mustamaalausta.
- Anonyymi
Mites Satakunnankadun koneliike? Kokemuksia?
- Anonyymi
Tässä minun pitkän ajan ja linjan kokemuksen omaavana monin ammatein, vastaukseni.
Elämme aikaa, jolloin asiakas on oikeassa, jos tietää. Palvelu on mitä on netti apuna eikä mitään omaa kokemusta. Minulla oli 2 viikkoa osa johon piti vastaavaa etsiä kyseisessä. Ystävällistä myönnän.
Menin kysymään ja samassa asennossa oli vieläkin. Otin mukaani ja tilasin Englannista ITSE , vaikka monen IKH.n kin mukaan tosi vaikeaa löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803