Konekeskus mikola.

eipätajuaei

Kävin kesällä tuolla ja ajelen silloin tällöin ohi. Hiljaista oli myymälässä ja usein on piha tyhjä. Enkä ihmettele hinnoittelun perusteella. Mutta millä tuo liike elää kun siellä oli ainakin viisi kappaletta henkilökuntaa ja vain yksi asiakas kesän parhaina kauppapäivinä.
Onko tuo joku venäläisen rahan pesupaikka vai tuunataanko siellä huumeita?

7

1777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouluna

Siellä oli vuonna 2011 toinenkin asiakas.

• Anonyymi

On kyllä niin olematon paikka, yrittäjä sössii kaikki asiat/myy aina väärät varaosat eikä kukaan tiedä mitään. Pullukoita tiskin taus täynnä.

• Anonyymi

Konekeskus mikola on raumalla.
      Tarkoitit varmaan porin konekeskusta ojantiellä.
      Siellä oli kone huollossa ja ei osattu korjata. Oli kaiken huipuksi koottu väärin kuoret kiinni, että turhaa rahaa valohoidossa paloi.

• Anonyymi

Jahas, mikähän kampaja tää nyt mahtaa olla? Minulla on kyllä pelkästään hyviä kokemuksia Porin konekeskuksesta.

Pienkoneitten korjaukset on onnistuneet hyvin ja edullisesti ja jonkun koneenkin olen ostanut. Ovh:sta on tullut alennusta.

• Anonyymi

Konekeskuksesta myydään netin kautta suurin osa tavarasta maailmalle. Täällä on taas joku työtön ammattitrollaaja kirjoittelemassa "kokemuksiaan". Säälittävää mustamaalausta.

• Anonyymi

Mites Satakunnankadun koneliike? Kokemuksia?

• Anonyymi

Tässä minun pitkän ajan ja linjan kokemuksen omaavana monin ammatein, vastaukseni.
      Elämme aikaa, jolloin asiakas on oikeassa, jos tietää. Palvelu on mitä on netti apuna eikä mitään omaa kokemusta. Minulla oli 2 viikkoa osa johon piti vastaavaa etsiä kyseisessä. Ystävällistä myönnän.
      Menin kysymään ja samassa asennossa oli vieläkin. Otin mukaani ja tilasin Englannista ITSE , vaikka monen IKH.n kin mukaan tosi vaikeaa löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1028
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      801
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      744
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe