Konekeskus mikola.

eipätajuaei

Kävin kesällä tuolla ja ajelen silloin tällöin ohi. Hiljaista oli myymälässä ja usein on piha tyhjä. Enkä ihmettele hinnoittelun perusteella. Mutta millä tuo liike elää kun siellä oli ainakin viisi kappaletta henkilökuntaa ja vain yksi asiakas kesän parhaina kauppapäivinä.
Onko tuo joku venäläisen rahan pesupaikka vai tuunataanko siellä huumeita?

9

2257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouluna

Siellä oli vuonna 2011 toinenkin asiakas.

• Anonyymi

On kyllä niin olematon paikka, yrittäjä sössii kaikki asiat/myy aina väärät varaosat eikä kukaan tiedä mitään. Pullukoita tiskin taus täynnä.

• Anonyymi

Konekeskus mikola on raumalla.
      Tarkoitit varmaan porin konekeskusta ojantiellä.
      Siellä oli kone huollossa ja ei osattu korjata. Oli kaiken huipuksi koottu väärin kuoret kiinni, että turhaa rahaa valohoidossa paloi.

• Anonyymi

Jahas, mikähän kampaja tää nyt mahtaa olla? Minulla on kyllä pelkästään hyviä kokemuksia Porin konekeskuksesta.

Pienkoneitten korjaukset on onnistuneet hyvin ja edullisesti ja jonkun koneenkin olen ostanut. Ovh:sta on tullut alennusta.

• Anonyymi

Konekeskuksesta myydään netin kautta suurin osa tavarasta maailmalle. Täällä on taas joku työtön ammattitrollaaja kirjoittelemassa "kokemuksiaan". Säälittävää mustamaalausta.

• Anonyymi

Mites Satakunnankadun koneliike? Kokemuksia?

• Anonyymi

Tässä minun pitkän ajan ja linjan kokemuksen omaavana monin ammatein, vastaukseni.
      Elämme aikaa, jolloin asiakas on oikeassa, jos tietää. Palvelu on mitä on netti apuna eikä mitään omaa kokemusta. Minulla oli 2 viikkoa osa johon piti vastaavaa etsiä kyseisessä. Ystävällistä myönnän.
      Menin kysymään ja samassa asennossa oli vieläkin. Otin mukaani ja tilasin Englannista ITSE , vaikka monen IKH.n kin mukaan tosi vaikeaa löytää.

• Anonyymi00008

Siis porin konekeskus varmaankin. Moni sekottaa sen Mikolaan joka joskus oli Porissa. Se toimii Raumalla ja minulla on vain hyvät kokemukset sieltä. T.Puutarhuri

• Anonyymi00009

En tiedä mutta pahin painajainen on nainen työssä miesten alalla. Hyvä esimerkki maalikaupassa, pyydettiin kovetelakkaa, joka kuivuu nopeasti ja on komponenttilakka ja kova sellainen. Sellainen saatiin. Tehtiin hyvä pohjatyö ja lakka vedettiin.Lakka ei kovettunut. Kynnellä kun painoi niin sinne upposi kuin toffeeseen. Kauhea työ oli saada se tahmea paska pois kaikki ja pohja piti hioa uudelleen. Kun menimme myymälään nostamaan meteliä niin ei ollut myyjä paikalla. Eikä seuraavanakaan päivänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      136
      2342
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      66
      2261
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      61
      1936
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      73
      1635
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      99
      1484
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      99
      1476
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      118
      1374
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1210
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1181
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      79
      1103
    Aihe