Kokemuksia Haagan autokoulusta?

Hanaabaanalla

Mikä toimipaikka ja kuka opettaja?

46

3798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haagan autokoulu site:suomi24.fi semmonen 500 osumaa löytyy suomi24:stä ja nyt on taas Haagan porukka motivoitunut kirjoittelemaan täällä parin vuoden tauon jälkeen

    • MinttuV

      Ihan paska. Tosi tiukkapiposet maikat. Kaupungin kallein.

      • veio1

        Tarkenna, olen menossa sinne. Siis vaativat noudattamaan sääntöjä vai eivät hyväksy sinun omia tulkintoja säännöistäsi vai teidän perheen tapoja.......? Tarkenna.


    • Lopunalkua

      En suosittele. Jouduin jättämään kesken pervon ajomaikan takia.

      • veio1

        Tarkenna, eikö siis opea pysty vaihtamaan vaiko kaikki pervoja, myöskö miehiä kohtaan.? Jos kaikki pervoja sinun mielestäsi, niin tulee mielee juttu ;
        Äijä ajoi motarilla, kuuli radiosta varoituksen, joku hullu ajaa vastaan liikennettä väärällä puolella. Äijä tuumasi, kui nii yks, niithää on tuhansii.


    • Olli409

      Ja veio1 lienee ko. autokoulun "luottomaikka?" Puolustaa toki omaa työpaikkaansa. Ymmärrän. Aloittajalla kuitenkin lienee "se" nauhoite tallessa? Tuskin tänne kirjoittelisi jos asiassa ei olisi mitään perää?

      • veio1

        Muistaakseni sanoin että olen sinne menossa. Eikö ole oikein kysyä ja löytää totuus sen sijaan että jatkaisin huhuja jotka saattavat olla täysin vainoharhaisen ihmisen liikkeelle laittamia.
        Aina on mahdollisuus että joku kirjoittelee tänne juuri siksi että asiassa ei ole mitään perää vaan puolustaa omia naamareitaan, ettei luulot itsestään romahtaisi.
        Jotkut yrittävät projisoida, nähdä syyt omaan taidottomuuteensa itsensä ulkopuolella ja erityisesti vanhemmat ettei paljastuisi kasvatuksen seuraukset.


    • Olli409

      veio1. Halutko, että paljastan henkilöllisyytesi?

      • veio1

        Miksi haluat koko ajan viedä keskustelua harhaan, pois ytimestä.? Jos haet itsellesi sopivaa autokoulua, autokorjaamoa, pankkia, tms, niin ohjaudutko yllä olevan suomi24 tasoisen kirjoituksen pohjalta vai kiinnostaako sinua tietää miten asiat oikeasti ovat.
        Uskoisin opetuksen suurimman vaikeuden olevan siinä, miten saada oppilaansa pääsemään irti kotona opituista liikennetavoista. Jos et ole liikenteessä huomannut miten kiivaasti jotkut puolustavat vääriä liikenneperiaatteitaan, olisi sinun aika avata silmäsi. Näin kaverin ammattikuskiiskä on meille kertonut ja maanantaina lähden autokouluun opettelemaan ja tekemään omia päätelmiä.
        Olli409 kannattaisi pysyä asiassa ja opetella pitämään huoli omista asioistaan.


    • veio1

      Kuulin bussikuskin sanovan puhelimessa jollekin miten työnantajansa pottuilee sille ja vaikeuttaa työntekoa ja ajattaa romuilla busseilla. Se kyllä näkyi kuskin tavassa ajaa ja kohdella matkustajia, antoi siis pottuilun kiertää ja pilasi bussifirman mainetta.
      Ydinkysymys kuitenkin on ; kumpi ja kampi tappeli, kampi voitti, vaikokö. ? Pottuileeko työnantaja oikeasti vai kokeeko kuski niin koska ei saa toteuttaa omia väärityneitä juttujaan vaiko toisinpäin.

    • Olli409

      veio1. Kirjoituksesi perusteella voi päätellä, että olet autokoulun opettaja. "kotona opituista liikennetavoista...?" Herää jo pahvi? Kukaan ei usko tarinoita, että olet aloittamassa autokoulua! Onko nimimerkin takana Veijo?

      • veio1

        Miksi edelleen yrität viedä asioita pois ytimestä.? Yksi syy siihen on varmaankin se ettet lue riittävän tarkasti vaan lisäilet omia sanojasi ja merkityksiäsi muiden teksteihin. Lähitulevaisuudessa kaikki tietää kuka on nimimerkkini takana.


    • epe-

      " miten saada oppilaansa pääsemään irti kotona opituista liikennetavoista", kyllä tuo lause kertoo nimimerkistä veio, joka on jo kertonut olevansa autokouluopettaja.
      Tuoko tuo nimimerkin muutto jotain lisäarvoa keskusteluihin?

      • veio1

        En ole ehtinyt näitä palstoja kovin tarkkaa selaamaan mutta en ole missään huomannut nimimerkin veio kertoneen olevansa autokoulunope.
        Kokeile kirjoittaa vastaus tähän nimimerkillä veio.


      • veio1

        Kokeilitko, ? saitko nimimerkin toimimaan,? mistä siis on kysymys,?


    • sHCX46

      Ei missään nimessä kande mennä. Tytär kävi ja sai inssin läpi kolmannella kerralla. Aivan kaheli maikka oli ollut.

      • veio1

        Autokoulun vaikein tehtävä lienee olla saada oppilas poisoppimaan siitä mitä on kotona opetettu.
        Toisaalta kaikista ei tule kuskeja vaikka hypnotisoisi, puuttuu tärkeitä palikoita ja tietokoneiden riippuvuus ei varmasti paranna tilannetta.


      • veio1

        Ajokoe ei kerro koko totuutta ajotaidoista ja tärkeämpää onkin oppia ajamaan turvallisesti kuin oppia pääsemään kokeesta läpi.
        Hyväkin kuski voi reputtaa kokeessa kerran pari. Ajokokeissa vaatimustaso myös vaihtelee jossain määrin.
        Hyvällä tuurilla ajokokeessa ei synny mitään vaikeaa tilannetta, kun taas huonolla tuurilla voi helposti syntyä tilanne joka on liian vaikea uudelle kuskille joka vielä jännittää kokeessa.
        Ajokoe ei ota huomioon näitä hyviä ja huonoja tuureja.


      • veio1

        On kaksi eri asiaa päästä kolmannella läpi ja toisaalta se että maikka oli ollut aivan kaheli. Liitit nuo kaksi yhteen ja siksi vaikuttaa siltä kuin et tietäisi asiasta yhtään mitään.
        Jos sanot jotakuta kaheliksi, niin täytyisi olla aika hyvät perustelut tai muuten vaikuttaa siltä ettet itse ymmärrä asiasta yhtään mitään.
        Kerro siis miksi oli tai miten toimi jotta sai kaheli-kuvauksesi muuten vaikuttaa siltä, että peittelet omia ongelmiasi.


    • PMGbcx

      Toi veio1 on selkee ajomaikka.

      • Pääskytyttö19v

        No, ainakaan autokouluope ei ole pedofiili, koska 18-v. jo karva kasvaa namussa. Ja on siellä pesällä jo naapurin musu-Ahmed käynyt kopaisemassa.
        Hyviä autokoulutunteja kaikille.


      • bhgtyuu

        No en todellakaan suosittele! Itse kävin aikoinaan ja sitä päätöstä olen katunut. En osaa vieläkään ajaa!


      • veio1
        bhgtyuu kirjoitti:

        No en todellakaan suosittele! Itse kävin aikoinaan ja sitä päätöstä olen katunut. En osaa vieläkään ajaa!

        Luuletko epämusikaalisen oppivan muusikoksi jos käy maailman parhaan opissa. No, voihan sitä aina syyttää muita. Sellainen itsetunnon ylläpitometodi on tänne ulkomailta soluttautunut.
        Oppilaan on tosi vaikea myös tietää onko ajo-ope pätevä vai ei ja milloin pitäisi vaihtaa. Ei kaikista ole opettamaan. Epäpäteviä ammattilaisia löytyy joka alalta. No, menin kuitenkin silloin maanantaina kuten uhkasin.


      • veio4
        bhgtyuu kirjoitti:

        No en todellakaan suosittele! Itse kävin aikoinaan ja sitä päätöstä olen katunut. En osaa vieläkään ajaa!

        Isoissa autokouluissa on ongelmansa. Saatat joutua useamman open opetettavaksi ja jokainen opettaa asioita eri tunneilla eli jotain jää kertomatta.

        Jos saat open kuka ei opeta täysillä tai ei ole oikeassa, itselleen sopivassa ammatissa, niin miten osaat arvioida milloin vaihtaa opettajaa.

        Jos kuukauden työtunnit uhkaa jäädä vajaaksi, toivotaan sinun ottavan lisätunteja tai feilaavan ajokokeessa.


    • epe-
      • veio1

        Kappas, alkaa olemaan sivupersoonia kehittynyt niin paljon ettei enää muista niitä. Kun ei meillä kellään ole edes sitä feisbuukkia, niin alkaa kaikki hämärtymään. Yritän jatkossa vähentää sivupersoonien määrää, tulee kalliiksi jos kaikki mennään autokouluun ja vain osa käy töissä. Täytyy mennä jo nukkumaan jos se on mun vuoro lähteä töihin aamulla aikaisin.
        epe- on tarkka poika vai liekö jotain jäänyt hampaankoloon.


    • epe-

      veio1/veio/veijo olet aikaisemminkin kysellyt hampaankoloista. Mutta tuosta linkistä sai vaikutelman kyseisen henkilön ammatinvalinnasta, mitä et ole sattunut huomaamaan.
      " Lähitulevaisuudessa kaikki tietää kuka on nimimerkkini takana." ? Ihan kaikkiko.

      • veio1

        Niin, enhän sitä koskaan ole kertonut, olevani liikenneope, vaikkakin joitain juttuja saattaa olla liikkeellä joista jotkut voivat päätellä miten parhaaksi näkevät.

        Jep, toki, kaikki, viimeistä Lapin poromiestä myöden "kaikki tietävät". Jos liikennesuunnitelija voi sanoa kaikkien tietävän miten teityissä Stadin risteyksissä ajetaan vaikkei ole riittäviä opasteita, niin vetoan siihen samaan tasoon tässä asiassa.


      • veio4

        Yksi sivupersoonistani onkin siis kuvaaja. Pitääpä kysyä onko hyvä palkka ja mihin on rahat piilottanut, kun ei ole tilillä näkynyt.
        Riittävän monta sivupersoonaa kun käy töissä niin pitäisi olla kohtuulliset kk-tulot.


    • Kndfggb6

      Mikä hemmetin haagan autokoulu? Lienee joku ruuhkasuomen koulu joka ei muuten saa oppilaita kuin täällä mainostamalla? Lieneekö muualla suomessa edes elämää kuin pääkaupunkiseudulla? Muistelen, että ko. autokoulu on täällä vuosia kommentoinut ja kehunut omaa tekemistään. HuhHuh!

      • Kyllä se on aika legendaa...

        Välillä kirjoitteli nimellä AK.Konttoristi ja välillä tyytyväisinä oppilaina

        Muutaman vuoden olikin melko hiljaista

        Ja nyt tehnyt paluun. Lähinnä opettajan roolissa... esittääutopisia laskelmia koulun kuluista kun oppilas ajaa 500 kilsaa, auton kulut 2€ kilsalta, työnantajamaksut tuplat palkkaan nähden jne jne jne


      • veio1

        Ehkä joku on niin huolissaan työpaikastaan, että mainostaa täällä ja toiset taas haukkuu jotta veisi asiakkaita toiselta itselleen.
        Todellisuudessa en valitsisi edes sukkia sen perusteella mitä täällä mainostetaan tai kommentoidaan, koska täällä voi puhua täysin tuntemattomana vailla mitää vastuuta siitä mitä puhuu.

        YDIN koko asiassa on juttujen totuudenmukaisuus. Jos joku heittää täällä edellä nähtyjä kommentteja, niin on hyvin todennäköistä että on suuttunut omasta taitamattomuudestaan tai autokoulu ei ole kumartanut kirjoittajan vaatimuksia jotka ovat lähtöisin kodin periaatteista luulla itsestä jotain erikoista.

        Liian moni 20 vuotias on vielä täysin kotinsa periaateiden vanki tai sitten paennut kodin periaatteita idoliensa tai opintojensa vankiloihin. Nuo asiat tulevat selkeästi esiin liikennepsykolokkini työssä.


    • Oplu

      Opetuslupa.net on parempi

    • Huippukuskit99

      ratti.fi

    • hgrtubbvcd

      Tilaa on teoriatunneilla. Itse olin viimeviikolla ja sain yksilöllisen opetuksen.

      • veio4

        Saitko jo kortin.? Jos, niin nyt ei siis ole enää sinuakaan.


    • Gugi52

      Ainakin Kannelmäessä toimivaan liikkeeseen ei kannata pyrkiä. Suljetut ovet. Lopun alkua?

      • veio4

        Miten voi olla toimiva liike, jos on suljetut ovet. Lopun alkua se kyllä varmaankin on.


    • FlyFinland

      Onko montakin toimipaikkaa? Lieneekö yhtään naisopettaja?

    • Yczfgw

      Helvetin kallis.

    • GaaliMato

      Vertailkaa hintoja ja muita kuluja. www.autokouluhinnat.fi.
      Kyllä tämä kyseinen autokoulu on yksi Helsingin kalleimmista?

    • Zirro8

      Onko naisopea Haagassa?

    • Wacxxy

      Kalliiks tuli kortti tässä ajokoulussa loppujen lopuksi. Sijainnin takia valitsin. Muut jatko-opetukset suoritan varmasti muualla.

    • Anonyymi

      Haagan autokoulussa ei vastata puheluihin, eikä edes sähköposteihin. Ihme palvelua.

      • Anonyymi

        Niinpä Niin minulle kyllä vastattiin heti puheluun
        Hyvää palvelua kivat opettajat mukavat ajotunnit
        Ei valittamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä Niin minulle kyllä vastattiin heti puheluun
        Hyvää palvelua kivat opettajat mukavat ajotunnit
        Ei valittamista

        Minulla sama kokemus. Ajoja oli hyvin tarjolla ja kortin sain nopeasti taskuun. Haagalla hyvä sijainti. Mukavat opet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe