Kiinnostunut

halutietää

Kertokaapa naiset miltä se miehen laukeaminen tuntuu siellä syvällä pimperossa? Oon kysynyt naiseltani mutta ei osannut sanoa oikeen mitään.

14

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoKerronpa

Ei osannut sanoa oikein mitään? No ei varmaan halunnut aiheuttaa sinulle pettymystä kertomalla ettei se tunnu mitenkään erityiseltä. Siellä syvällä pimperossa kun ei ole kovin herkkää tuntoa. Se laukeamista edeltävä voimallinen nainti tuntuu tietysti kivalta.

• Suuhunkiitos

Joo ei se laukeaminen siellä syvällä oo se parhain juttu vaan just se voimallinen nainti. Itse pidän enemmän suuhun laukeamisesta, se ei ole niin sotkuistakaan :p

• Lindaa79h

Hyi helvetti, kuka oikeesti suostuu siihen, että mies roiskii ulosteensa eli spermansa suuhun. HYI! Oot tosi sairas, jos tuohon suostut!

• Misukkala
        Lindaa79h kirjoitti:

Hyi helvetti, kuka oikeesti suostuu siihen, että mies roiskii ulosteensa eli spermansa suuhun. HYI! Oot tosi sairas, jos tuohon suostut!

Voi Linda , onko sulla kaikki hyvin ??
        Spermahan on hyvää , nam !

• kuumaatulee

Eikö edes sperman lämpöä erota? Meillä vaimo sanoi tuntevansa sen.

• neuvokasta

Ei erota, koska eihän se sperma ole sen lämpimämpää kuin pillukaan. Ainakin minulle ovat kaikki yhdyntäkumppanini sanoneet, etteivät huomaa sperman purkautumista muuten kuin minun reaktioistani. Mutta sitä edeltävät voimakkaat työntöni kyllä kuulemma tuntuvat taivaallisilta:)

• Mettä

Mutta voimakkaat työntöni tuntuvat taivaalliselta.Nyt kyllä on suuret luulot itsestäsi.Oletko Perussuomalainen ?

• neuvokasta

Olen, mistä arvasit?

• kiitoshyvin

Tottakai se tuntuu hyvältä kun toinen laukeaa,nauttii ja rentoutuu.Minulle naisena se on kokonaisvaltainen kohtaaminen,se kiihko,se nainti, se laukeaminen.Tietenkin toivon,että itse olen saanut orgasmin jo....mutta välillä voi toinenkin vain nauttia.
      Fyysisesti tunnen siemensyöksyn ja se laukeamisreaktion pimpissäni.

• 789646

Ei miltään varsinkaan kortsun kanssa.

• Älytön-spermamäärä

Mun emäntä saa orkkuja kun nusssin sitä ja huutaa iha perkeleesti kiimasta kun lauon spermaa sen pillun perukoille. Mulla tulee paljon spermaa!

• Kaksikymmentäkahdeksan

Kyllä miehe laukeaminen tuntuu pillussa! Just ennen laukeamista tuntuu kuin kalu vähän laajenisi. Sitä on vaikea selittää, mutta ehkä te miehet ymmärrätte tätä masturbointinne kautta? Penis ikään kuin jäykistyy huippuunsa ja laajenee, se virtsaputki/siittiöputki ehkä avautuu paremmin, just ennen siemensyöksyä. Itse tunnen laukeamisen juurikin todella kovista työnnöistä ja viimehetken extra-jäykistymisestä. Joskus mietin jopa, onko ihmiselläkin lievästi samaa evoluutiotaustaa kuin koiralla: penis laajenee lopuksi, jotta se jää kunnolla sisään kiinni.

• Tiedän

Juuri noin mitä yllä kerrottiin.muna todella kovenee, paisuu lisää hetki ennen laukeamista, pillun seinämät supistelee puristaa joka puolella, paljas iso terska välittää ihanan tunteen aivoihin, viimeiset voimakkaat painallukset ja spermani lentää. Tunne on sanoinkuvaamaton.

• masterfucker

Taidat olla ruudinkeksijä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8188
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3270
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      405
      2451
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      39
      2260
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      292
      1901
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1809
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1730
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1555
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1384
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    Aihe