Kiinnostunut

halutietää

Kertokaapa naiset miltä se miehen laukeaminen tuntuu siellä syvällä pimperossa? Oon kysynyt naiseltani mutta ei osannut sanoa oikeen mitään.

14

303

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoKerronpa

      Ei osannut sanoa oikein mitään? No ei varmaan halunnut aiheuttaa sinulle pettymystä kertomalla ettei se tunnu mitenkään erityiseltä. Siellä syvällä pimperossa kun ei ole kovin herkkää tuntoa. Se laukeamista edeltävä voimallinen nainti tuntuu tietysti kivalta.

    • Suuhunkiitos

      Joo ei se laukeaminen siellä syvällä oo se parhain juttu vaan just se voimallinen nainti. Itse pidän enemmän suuhun laukeamisesta, se ei ole niin sotkuistakaan :p

      • Lindaa79h

        Hyi helvetti, kuka oikeesti suostuu siihen, että mies roiskii ulosteensa eli spermansa suuhun. HYI! Oot tosi sairas, jos tuohon suostut!


      • Misukkala
        Lindaa79h kirjoitti:

        Hyi helvetti, kuka oikeesti suostuu siihen, että mies roiskii ulosteensa eli spermansa suuhun. HYI! Oot tosi sairas, jos tuohon suostut!

        Voi Linda , onko sulla kaikki hyvin ??
        Spermahan on hyvää , nam !


    • kuumaatulee

      Eikö edes sperman lämpöä erota? Meillä vaimo sanoi tuntevansa sen.

      • neuvokasta

        Ei erota, koska eihän se sperma ole sen lämpimämpää kuin pillukaan. Ainakin minulle ovat kaikki yhdyntäkumppanini sanoneet, etteivät huomaa sperman purkautumista muuten kuin minun reaktioistani. Mutta sitä edeltävät voimakkaat työntöni kyllä kuulemma tuntuvat taivaallisilta:)


    • Mettä

      Mutta voimakkaat työntöni tuntuvat taivaalliselta.Nyt kyllä on suuret luulot itsestäsi.Oletko Perussuomalainen ?

      • neuvokasta

        Olen, mistä arvasit?


    • kiitoshyvin

      Tottakai se tuntuu hyvältä kun toinen laukeaa,nauttii ja rentoutuu.Minulle naisena se on kokonaisvaltainen kohtaaminen,se kiihko,se nainti, se laukeaminen.Tietenkin toivon,että itse olen saanut orgasmin jo....mutta välillä voi toinenkin vain nauttia.
      Fyysisesti tunnen siemensyöksyn ja se laukeamisreaktion pimpissäni.

    • 789646

      Ei miltään varsinkaan kortsun kanssa.

    • Älytön-spermamäärä

      Mun emäntä saa orkkuja kun nusssin sitä ja huutaa iha perkeleesti kiimasta kun lauon spermaa sen pillun perukoille. Mulla tulee paljon spermaa!

    • Kaksikymmentäkahdeksan

      Kyllä miehe laukeaminen tuntuu pillussa! Just ennen laukeamista tuntuu kuin kalu vähän laajenisi. Sitä on vaikea selittää, mutta ehkä te miehet ymmärrätte tätä masturbointinne kautta? Penis ikään kuin jäykistyy huippuunsa ja laajenee, se virtsaputki/siittiöputki ehkä avautuu paremmin, just ennen siemensyöksyä. Itse tunnen laukeamisen juurikin todella kovista työnnöistä ja viimehetken extra-jäykistymisestä. Joskus mietin jopa, onko ihmiselläkin lievästi samaa evoluutiotaustaa kuin koiralla: penis laajenee lopuksi, jotta se jää kunnolla sisään kiinni.

    • Tiedän

      Juuri noin mitä yllä kerrottiin.muna todella kovenee, paisuu lisää hetki ennen laukeamista, pillun seinämät supistelee puristaa joka puolella, paljas iso terska välittää ihanan tunteen aivoihin, viimeiset voimakkaat painallukset ja spermani lentää. Tunne on sanoinkuvaamaton.

      • masterfucker

        Taidat olla ruudinkeksijä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe