Kiinnostunut

halutietää

Kertokaapa naiset miltä se miehen laukeaminen tuntuu siellä syvällä pimperossa? Oon kysynyt naiseltani mutta ei osannut sanoa oikeen mitään.

14

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoKerronpa

Ei osannut sanoa oikein mitään? No ei varmaan halunnut aiheuttaa sinulle pettymystä kertomalla ettei se tunnu mitenkään erityiseltä. Siellä syvällä pimperossa kun ei ole kovin herkkää tuntoa. Se laukeamista edeltävä voimallinen nainti tuntuu tietysti kivalta.

• Suuhunkiitos

Joo ei se laukeaminen siellä syvällä oo se parhain juttu vaan just se voimallinen nainti. Itse pidän enemmän suuhun laukeamisesta, se ei ole niin sotkuistakaan :p

• Lindaa79h

Hyi helvetti, kuka oikeesti suostuu siihen, että mies roiskii ulosteensa eli spermansa suuhun. HYI! Oot tosi sairas, jos tuohon suostut!

• Misukkala
        Lindaa79h kirjoitti:

Hyi helvetti, kuka oikeesti suostuu siihen, että mies roiskii ulosteensa eli spermansa suuhun. HYI! Oot tosi sairas, jos tuohon suostut!

Voi Linda , onko sulla kaikki hyvin ??
        Spermahan on hyvää , nam !

• kuumaatulee

Eikö edes sperman lämpöä erota? Meillä vaimo sanoi tuntevansa sen.

• neuvokasta

Ei erota, koska eihän se sperma ole sen lämpimämpää kuin pillukaan. Ainakin minulle ovat kaikki yhdyntäkumppanini sanoneet, etteivät huomaa sperman purkautumista muuten kuin minun reaktioistani. Mutta sitä edeltävät voimakkaat työntöni kyllä kuulemma tuntuvat taivaallisilta:)

• Mettä

Mutta voimakkaat työntöni tuntuvat taivaalliselta.Nyt kyllä on suuret luulot itsestäsi.Oletko Perussuomalainen ?

• neuvokasta

Olen, mistä arvasit?

• kiitoshyvin

Tottakai se tuntuu hyvältä kun toinen laukeaa,nauttii ja rentoutuu.Minulle naisena se on kokonaisvaltainen kohtaaminen,se kiihko,se nainti, se laukeaminen.Tietenkin toivon,että itse olen saanut orgasmin jo....mutta välillä voi toinenkin vain nauttia.
      Fyysisesti tunnen siemensyöksyn ja se laukeamisreaktion pimpissäni.

• 789646

Ei miltään varsinkaan kortsun kanssa.

• Älytön-spermamäärä

Mun emäntä saa orkkuja kun nusssin sitä ja huutaa iha perkeleesti kiimasta kun lauon spermaa sen pillun perukoille. Mulla tulee paljon spermaa!

• Kaksikymmentäkahdeksan

Kyllä miehe laukeaminen tuntuu pillussa! Just ennen laukeamista tuntuu kuin kalu vähän laajenisi. Sitä on vaikea selittää, mutta ehkä te miehet ymmärrätte tätä masturbointinne kautta? Penis ikään kuin jäykistyy huippuunsa ja laajenee, se virtsaputki/siittiöputki ehkä avautuu paremmin, just ennen siemensyöksyä. Itse tunnen laukeamisen juurikin todella kovista työnnöistä ja viimehetken extra-jäykistymisestä. Joskus mietin jopa, onko ihmiselläkin lievästi samaa evoluutiotaustaa kuin koiralla: penis laajenee lopuksi, jotta se jää kunnolla sisään kiinni.

• Tiedän

Juuri noin mitä yllä kerrottiin.muna todella kovenee, paisuu lisää hetki ennen laukeamista, pillun seinämät supistelee puristaa joka puolella, paljas iso terska välittää ihanan tunteen aivoihin, viimeiset voimakkaat painallukset ja spermani lentää. Tunne on sanoinkuvaamaton.

• masterfucker

Taidat olla ruudinkeksijä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      91
      11886
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      99
      9006
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      108
      4896
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      36
      4125
    5. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      100
      4114
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      6
      3906
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3699
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      26
      3539
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      4
      3499
    10. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      69
      3476
    Aihe