Hei,
toivoisin vinkkejä, miten jaksaa paremmin.
Olen tällä hetkellä flunssassa. Mies ei millään ymmärrä, että tarvítsisin lepoa vaan jatkuvasti kiukuttelee kaikesta. Olin jo loppuviikon flunssassa koulussa ja maanantaina minun pitäisi mennä uuteen harjoittelupaikkaan, sekin stressaa. Alkaa näyttää tämän viikonlopun perusteella ja muutenkin menneisyyden perusteella, etten taida enää pystyä jatkamaan miehen kanssa. En vaan enää jaksa häntä, hän on jatkuvasti kiukkuinen ja ikävä ihminen.
Mutta mietinkin, että jos nyt viikonloppuna tulee ero, miten jaksan tälläisessä tilanteessa, kun olen itkuinen ja surullinen? Pitäisikö minun sitten maanantai-aamuna mennä lääkäriin ja toivoa sairaslomaa? Vai yrittää jaksaa harjoittelussa surusta ja pahasta olosta huolimatta? En voi noin vaan keskeyttää harjoittelua ilman kunnon syytä, sillä siitä tulisi karenssi.
Tuntuu, etten vaan jaksa enää...pakko jaksaa, mut en todellakaan halua olla mitenkään "korvaamaton". Haluaisin välillä olla yksin ja levätä. Haluaisin parantua flunssasta. Lisäksi pelkään, että onko minulla kasvain..korvani taakse on ilmestynyt outo-ehkä kasvaimen tyylinen juttu. Pitää kai tuokin asia selvittää joskus, mut nyt ei riitä voimavarani kunnolla siihen.
Tuntuu, että on voimat vähissä
uuvuttaa
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476946Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212599Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872015- 1271216
- 301158
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 85975
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99951Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812