Muutama päivä sitten tapahtui tietokoneessani jotain odottamatonta. Kun seuraavana päivänä avasin tietokoneen, kovalevyni osiot olivat kadonneet. Minulla on jo jonkin aikaa ollut koneessani sekä 250Gt:n ja 500Gt.n kiintolevyt, joista pienempi on käyttöjärjestelmälle ja apuohjelmile ( osioitu 125/125 Gt) ja ohjelmille 500Gt ( osioitu kolmeen osaan) Avatessani koneeni normaalisti, vain käyttöjärjestelmän osio toimii, muista ei ole hajuakaan. Alussa jos BIOS:iin menee, niin siellä Bios kertoo kyllä että kaikki toimii niinkuin pitääkin, ja kun kirjaudun sisään vikasietotilassa, kaikki osiot löytyvät kyllä silloin. Teinkin tänään varmuuskopiot ulkoiselle kiintolevylle vikasietotilassa, mutta olisi silti kiva tietää miten ongelmani saisin ratkaistua. Ei onnistu tietokonee palauttaminen, ei löydä Norton viruksia, eikä Ccleaneristakaan ole apua.
Sanoisin että, Apuuuva
Osiot kadonneet.
Metsähiiru
1
92
Vastaukset
- TP4faqMe
Vaikuttaa siltä että Windows on sekaisin. Helpointa lienee asentaa se uudelleen. Mikäli on palautuspisteitä niin voi yrittää palauttaa viimeinen toimiva versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892