Saako moottorista enemmän virtaa, mitä enemmän on magneetteja ?
hyviä rakentamisohjeita
videoita
myös youtube videot kiinnostaa
Magneettimoottorin rakentaminen
10
334
Vastaukset
- tuuliviiritkö
Ei saa.
Itse rakennetun hyötysuhde jää vaatimattomaksi. - BauHerr
Nyt en ymmärrä! Saako virtaa? Oletko rakentamassa generaattoria vai moottoria?
- s.ähkö
Moottorista ei saa yhtään virtaa. Se kuluttaa virtaa.
- motogenuko
Jos pyörivästä generaattorista ei ota tehoa ulos, niin miten sen erottaa vapaasti pyörivästä moottorista, johon ei syotetä tehoa?
- Houmer
motogenuko kirjoitti:
Jos pyörivästä generaattorista ei ota tehoa ulos, niin miten sen erottaa vapaasti pyörivästä moottorista, johon ei syotetä tehoa?
Vapaasti pyörivä moottori johon ei syötetä tehoa pysähtyy kohta.
Pyörivä generaattori pyörii niin kauan kuin sitä pyöritetään. D'UH - motogenuko
Houmer kirjoitti:
Vapaasti pyörivä moottori johon ei syötetä tehoa pysähtyy kohta.
Pyörivä generaattori pyörii niin kauan kuin sitä pyöritetään. D'UHNiin generaattorikin pysähtyy kun pyöritys loppuu.
Miten generaattorin erottaa moottorista niiden ollessa pysähdyksissä tai kun kumpikin pyörii vapaasti eikä tehoa syötetä tai oteta ulos.
Teoriassa sama laite, mutta optimoidessa niiden erilaista käyttötapaa on rakenteessa hieman eroavaisuuksia. - Houmer
motogenuko kirjoitti:
Niin generaattorikin pysähtyy kun pyöritys loppuu.
Miten generaattorin erottaa moottorista niiden ollessa pysähdyksissä tai kun kumpikin pyörii vapaasti eikä tehoa syötetä tai oteta ulos.
Teoriassa sama laite, mutta optimoidessa niiden erilaista käyttötapaa on rakenteessa hieman eroavaisuuksia.Tuossa moottorin osalta sanottiin että on vapaasti pyörivä moottori johon ei syötetä tehoa. No semmonen moottori pysähtyy.
Generaattorin osalta sanoit vain että on pyörivä generaattori. No pyörivä genuhan pyörii.
(sen genun vapaasstipyörimisestä ei ollut mitään puhetta)
Jos yritit olla näsäviisas, kompastuit jo ihan omaan nokkeluuteesi. D'UH - motogenu
Houmer kirjoitti:
Tuossa moottorin osalta sanottiin että on vapaasti pyörivä moottori johon ei syötetä tehoa. No semmonen moottori pysähtyy.
Generaattorin osalta sanoit vain että on pyörivä generaattori. No pyörivä genuhan pyörii.
(sen genun vapaasstipyörimisestä ei ollut mitään puhetta)
Jos yritit olla näsäviisas, kompastuit jo ihan omaan nokkeluuteesi. D'UHUnohdit vastata kysymykseen, mikä erottaa generoottorin moottorista?
Täällä kaikkien ei tarvitse olla diblomi-insinöörejä kyselläkseen tuulisähkön tuottamisesta. Periaatteessa kaikista moottoreita pystyy rakentamaan generaattoreita. Hyötysuhde ei ole välttämättä paras mahdolinen.
- hyvämuistaasekin
ja joskus sille tiploomillekkin tuotta vaikeuksia vaihtaa talvirenkaat.
- virtaatulee
oikosulku moottorista saa magneettimooottorin kun laittaa makneetteja niin alkaa virtaa tuleen kun pyöriin !
https://www.youtube.com/watch?v=4bZNoKKno48
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745