Ehkäpä sinun ei ole hyvä kaivata Annea, kun se aiheuttaa sinulle noin suuren trauman. Yritäpä kaivata vaikkapa Katia. Ja vähennä niiden juomien määrää hyvän sään aikana. Anne ei taida kaivata sinua...
Risto hyvä
26
148
Vastaukset
:(
<3- AnneAnne
Niin no, en tahtonut masentaa sinua Risto, mutta jos vaan kaipailee issekseen, niin Anne voi ajatella, ettei merkitse sulle mitään.
AnneAnne kirjoitti:
Niin no, en tahtonut masentaa sinua Risto, mutta jos vaan kaipailee issekseen, niin Anne voi ajatella, ettei merkitse sulle mitään.
Anne tietää, että merkitsee...
Mutta, olen häviäjä ja en kelpaa...
<3- KysymysRistolle
Risto_ kirjoitti:
Anne tietää, että merkitsee...
Mutta, olen häviäjä ja en kelpaa...
<3Miksi kuvittelet että Anne luulisi merkitsevänsä sulle jotain?
- KysymysSivusta
KysymysRistolle kirjoitti:
Miksi kuvittelet että Anne luulisi merkitsevänsä sulle jotain?
Miksi kuvittelet, että Risto merkitsee Annelle jotakin?
- KysymysMatkijalle
KysymysSivusta kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että Risto merkitsee Annelle jotakin?
Miksi aivosi eivät toimi oikein?
Älä tuu sekottaan kun esitin kysymyksen Ristolle. - VastausSinulle
KysymysMatkijalle kirjoitti:
Miksi aivosi eivät toimi oikein?
Älä tuu sekottaan kun esitin kysymyksen Ristolle.Aivoni toimivat, joten en arvosta manipulointiasi. Riston aivot eivät toimi oikein, joten pystyt sumuttamaan häntä miten päin tahdot. Otan osaa.
- sumuttajasekaantujalle
Se olet sä joka manipuloit, väität vielä toista manipuloijaksi. Toimintasi on läpinäkyvää. Toinen esitti kysymyksen ja sä menit siihen väliin manipuloimaan. Se olet sä joka sumutat täällä muita.
Riston aivot toimii kyllä, nämä palstajutut on hänelle leikkiä, eikä ne pidä paikkaansa, olen seurannut jo pitkän aikaa hänen kirjottelujaan täällä. - Ajnöhe
sumuttajasekaantujalle kirjoitti:
Se olet sä joka manipuloit, väität vielä toista manipuloijaksi. Toimintasi on läpinäkyvää. Toinen esitti kysymyksen ja sä menit siihen väliin manipuloimaan. Se olet sä joka sumutat täällä muita.
Riston aivot toimii kyllä, nämä palstajutut on hänelle leikkiä, eikä ne pidä paikkaansa, olen seurannut jo pitkän aikaa hänen kirjottelujaan täällä.Jos palstajutut eivät pidä paikkaansa, miksi manipuloit Ristoa, että hänen pitäisi yrittää Annea?
Manipuloi toki seuraavaksi, että IRL-jututkaan eivät pidä paikkaansa, varsinkaan jos joku torjuu. - sekaisinolevalle
Ajnöhe kirjoitti:
Jos palstajutut eivät pidä paikkaansa, miksi manipuloit Ristoa, että hänen pitäisi yrittää Annea?
Manipuloi toki seuraavaksi, että IRL-jututkaan eivät pidä paikkaansa, varsinkaan jos joku torjuu.Mitä mä nyt muka olen manipuloinu? Ei jumalauta oot sekasin päästäs.
Olen syvästi pettynyt itseeni....
- kyssärii
Risto, missä sä vietät aikaasi?
- kyssärii
Risto_ kirjoitti:
Huomenta vain...
kotonahan minä...Toimiiko Risto sun aivot oikein? Aiemmassa joku kommentoinut, ettei toimis..
kyssärii kirjoitti:
Toimiiko Risto sun aivot oikein? Aiemmassa joku kommentoinut, ettei toimis..
Tuskin kovin hyvin....
- kyssärii
Risto_ kirjoitti:
Tuskin kovin hyvin....
Pystytkö sit olemaan kotona?
- kyssärii
Risto_ kirjoitti:
En varsinaisesti voi hyvin yhtään missään...
Mistä sulle on tullu kuva, että Anne ois täällä?
kyssärii kirjoitti:
Mistä sulle on tullu kuva, että Anne ois täällä?
Eiköhän sillä ole parempaakin tekemistä.....
<3- kyssärii
Risto_ kirjoitti:
Eiköhän sillä ole parempaakin tekemistä.....
<3Mut joku asiahan sut on täytyny saada ajattelemaan, että Anne ois täällä?
kyssärii kirjoitti:
Mut joku asiahan sut on täytyny saada ajattelemaan, että Anne ois täällä?
Tää nyt toimii vain purkupaikkana....
- kyssärii
Risto_ kirjoitti:
Tää nyt toimii vain purkupaikkana....
Ehkä joku on esittänyt annea ja sulle on tullu kuva, että ois täällä. Sellaista voi tapahtua täällä.
- kyssärii
kyssärii kirjoitti:
Ehkä joku on esittänyt annea ja sulle on tullu kuva, että ois täällä. Sellaista voi tapahtua täällä.
Mut hyvää jatkoa Risto. Taidat olla "feikki" "Risto", mut ehkä oikean "Riston" kanssa vielä palataan asiaan.
- elluhallo
Risto
Älä ryve itse säälis
Mun aamu maailman paras
Ei tullu ees kankusta
Elämä LAIFFII❤ - elluhallo
Risto
Repeen(naurua)
Laita radio auki ja anna mennä
Volyymiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519