Turpaanvetotalkoot ne vaan lähenee....

RyönänjoenKultakutri

Yksi kysymys tässä on mietityttänyt pitkin kulunutta vuotta! Minkä vuoksi John Wayne ei matsaakaan Aminin kanssa? Suuri osa kylänväestä nimenomaan odotti heidän kohtaamistaan. Olisihan se ollut loogista, että Kiuruveden hengellinen johtaja ja kyläpäällikkö olisi matsannut tähtivierasta vastaan. Vai kävikö Amin katsomassa John Waynen voimailuvideoita youtubesta sekä facebookista ja päätti valita toisen hieman tuntemattomamman vastuksen otteluun....

Jää nyt ikuiseksi arvoitukseksi, olisiko John Wayne pystynyt poistumaan ottelusta mestaruusvyön kanssa. Varmasti kymmenen vuoden päästä kiikkustuolissa istuessa ja kaljamahaa kasvattaessa vituttaa mahdollisuus, joka jäi hyödyntämättä!

4

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyrävyön

      Mutta ainahan on mahdollisuus revanssiin...

    • KjähKjähKjäh

      Tuskinpa entinen ammattiottelija ravaa joka vuosi Kiuruvedellä heinähattujen nyrkkeilutapahtumissa yms. kissanristiäisissä - etenkin jos ottelupalkkio maksetaan ohrasäkkien ja tappirasvan muodossa!

    • jotainrajaa

      Tietysti entistä nyrkkeilyn Euroopan mestaria vastaan laitetaan ensinnäkin nyrkkeilijä. Se on se minimivaatimus että vastustaja on nyrkkeilijä. Tämä karsii pois höpövaihtoehtoja. Pellepainit ja muut showt on sitten kokonaan toinen juttu. Mestaria kohtaan on kohteliasta tarjota kylän paras oikea nyrkkeilijä niin kuin nyt tapahtuu.

    • ex-kiurvetinen

      Ei kai tuo nyt hemmetti soikoon ole totta, että Aminille maksetaan palkkio ottelusta ohrasäkeillä ja jollain multifakki-tappirasvoilla? Mitä helvettiä se Amin sillä kaikella ohralla tekee? Ei mee mun jakeluun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe