Miten hoidetaan win 10 virustorjunta? Aikaisemmin win 7 oli Avast ja toimi hyvin. Defender päivittää milloin päivittää! Riittääkö se vastaamaan Avastia tai muita virusohjelmia? Entä palomuuri?
Win 10 virustorjunta
9
207
Vastaukset
- DirtyOperatingSystem
Palomuuri ja Defender ovat valmiina W 10:ssä, Defenderin päivityksiä tulee useinkin, ei vaan taida kertoa niistä erikseen.
Minulla on lisäksi Malwarebytes joka tulee ajettua slloin tällöin. - Defender.puutteellinen
Defenderiä on jonkin verran moitittu ainakin englanninkielisissä tietokonelehdissä epäluotettavaksi. Ehdotan, että otat Avastin tai jonkin muun ilmaisohjelman käyttöön. Itselläni on ollut AVG vuodesta 2004, enkä sitä vaihda. Defender kytkeytyy pois toiminnasta automaattisesti, kun otat käyttöön jonkin muun virustorjunnan.
Windowsin oma palomuuri riittää hyvin. MalwareBytes lisänä on hyvä ajatus.Minä taas pidän Windows 10:ssä tuollaisia huuhaaohjelmia riskinä kun voivat sotkea Windowsin kun se päivittyy nykyään jatkuvasti ja rajustikin. Esim. Microsoft on jo poistamassa ohjauspaneelia esimerkiksi ja muuta vastaavaa rajua.
- ei_huuhaa
M-Kar kirjoitti:
Minä taas pidän Windows 10:ssä tuollaisia huuhaaohjelmia riskinä kun voivat sotkea Windowsin kun se päivittyy nykyään jatkuvasti ja rajustikin. Esim. Microsoft on jo poistamassa ohjauspaneelia esimerkiksi ja muuta vastaavaa rajua.
No mitä sinä itse käytät virustorjuntaan?
- oppiaikäkaikk
1 kuukauden kokemus toimii virusturva ja palomuuri hyvin. Ei taida ilmoittaa päivityksiä itse katson ne, mikä on tilanne on tullut päivityksiä.
- hyväon
defenter on sama kuin essentials se mulla ollut käytössä.
- lisäys
Ennen kuin win 10 asensin.
- valitse_paras
"Defender päivittää milloin päivittää! Riittääkö se vastaamaan Avastia tai muita virusohjelmia?"
No tuollahan noita virusetsintäohjelmia on vertailtu:
http://www.av-comparatives.org/
toinen paikka:
https://www.av-test.org/en/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892